Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Ik verplaatst hem naar het Van der Garde topic  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Oja my bad in mijn enthousiasme in verkeerde topic geplaatst.

gloudiesaurus

No problem, heb hem al verplaatst  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Giedo heeft de zaak gewonnen begrijp ik....maar wat nu? :)

Perton

Advocaat van Van der Garde sluit af met We're looking forward to meeting with the team.

Dat kan natuurlijk van alles betekenen. Sauber is nu aan zet.

gloudiesaurus

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 11 maart 2015 - 00:09:46
Giedo heeft de zaak gewonnen begrijp ik....maar wat nu? :)

Ik begrijp ook dat hij gewonnen heeft. Maar er volgt nog een uitspraak denk ik?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1


Arthur

Citaat van: Perton op 11 maart 2015 - 00:11:30
Advocaat van Van der Garde sluit af met We're looking forward to meeting with the team.

Dat kan natuurlijk van alles betekenen. Sauber is nu aan zet.

Laten we vaststellen dat zij geen haast hebben om te reageren....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

 ;D

Op Twitter wordt nu geschreven dat Van der Garde dit weekend moet rijden voor Sauber... dat is de uitspraak van de rechter?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Dit zegt een vrouwtje op twitter:


Kate Jones @Kate_Jones7 
  ยท  9 min. 9 minuten geleden   

BREAKING: Giedo van der Garde has won his case. @SCVSupremeCourt has backed Swiss court order that he be allowed to drive in #F1 GP. #7news


FolkertE

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 11 maart 2015 - 00:12:18
Het is al klaar?  :o
maar het was toch ook alleen de uitspraak?

Ik heb het niet gevolgd, maar ik heb het idee dat Giedo gewoon rijd.

gloudiesaurus

Dus Sauber gaat nu een two-seater inzetten?  ;D ;D ;D

Benieuwd hoe dit nu verder gaat.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

haha ja, maar wtf gaat er nu dan gebeuren met 1 van hun huidige coureurs? Die kunnen ze toch ook niet zomaar op straat zetten denk ik...Sauber heeft het zich zelf niet al te makkelijk gemaakt en ik denk dat die muts van een Kaltenborn ook haar spullen kan gaan pakken.

Perton

Tsja het hangt af van hoe de wet is. Het kan zijn dat het contract van Felipe Nasr nooit rechtsgeldig is geweest, omdat ze in feite een stoeltje hebben verkocht die niet beschikbaar is. Wat in het gunstigste geval betekent het terugbetalen van geld aan Banco do Brasil en in het ergste geval een aanklacht voor fraude.

gloudiesaurus: de rechter heeft helemaal geen uitspraak gedaan over rijden dit weekend. Hij heeft alleen gezegd dat de uitspraak van de Zwitserser arbitrage (dat Giedo een geldig contract heeft) klopt en dat Sauber zich daar aan moet houden.

Hoe Sauber dat allemaal mag gaan oplossen heeft de rechter verder geen reet mee te maken en is hun eigen probleem. Maar ze zijn sowieso gigantisch de lul, want of ze krijgen een gigantisch conflict met Ericsson, of ze raken 25 miljoen euro van Nasr kwijt, of ze gaan heel, heel erge juridische problemen krijgen als ze Van der Garde geen auto geven / een flinke schadevergoeding geven waar hij mee kan leven.

Perton

Anyway, wie Van der Garde nu al in de auto ziet zitten, kan nog maar beter even wachten tot vrijdag. Zover is het nog allerminst.