Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Kootje


FolkertE

Dan is het dus waar, alles wat hier word geroepen is per definitie een feit ;D.

Perton

http://scv2.webcentral.com.au/sentences/

Hier zal een livestream van de uitspraak te vinden zijn vanavond. Als ik het goed heb 0.00 NL tijd. In ieder geval 10 uur lokale tijd.

Dit is als het goed is de directe link:

http://scv2.webcentral.com.au/sentences/live-sentence-lv22c1/index2.html

Zeeuw

Nu heb ik persoonlijk niet zo veel met GvdG, maar vind het toch wel spannend om te zien wat hier nu uit gaat komen. Zelden zo'n aanloop naar een seizoen gezien eigenlijk, voer voor een soapserie.

Goede Rondetijden, Slechte Rondetijden. Wat mankeert Alonso nu echt? Zal het Manor lukken om toch deel te nemen? Krijg Giedo dan toch zijn zin? Vanavond op RTL4!

Hamilton#44



Franky R.

Citaat van: Zeeuw op 10 maart 2015 - 14:31:37
Nu heb ik persoonlijk niet zo veel met GvdG, maar vind het toch wel spannend om te zien wat hier nu uit gaat komen. Zelden zo'n aanloop naar een seizoen gezien eigenlijk, voer voor een soapserie.

Goede Rondetijden, Slechte Rondetijden. Wat mankeert Alonso nu echt? Zal het Manor lukken om toch deel te nemen? Krijg Giedo dan toch zijn zin? Vanavond op RTL4!
;D ;D ;D

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 09 maart 2015 - 21:05:49
Sauber komt ook met die kulargumenten. Eerst met dat gedoe over dat het gevaarlijk zou zijn, maar ook met dat stoeltje passen. Dat zou 2 weken duren, terwijl het gewoon 3 dagen duurt en het schijnt te kunnen binnen 12 uur.
Heb er hartelijk om gelachen...ik weet nog dat PdlR enkele uren voor de race instapte als vervanger van Perez. En ja, dat was bij hetzelfde team....Sauber!

Perton

Ja maar die had nog een stoeltje liggen natuurlijk omdat ie een jaar eerder al voor ze reed. Oh. Wacht...

Arthur

Ik denk dat we het er met z'n allen wel over eens zijn dat Giedo niet aan de start staat a.s. zondag, los van het feit wat die uitspraak zal zijn. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat er uiteindelijk iets anders uitkomt dan een fikse afkoopsom of terugbetaling van de investering met wettelijke rente of een spoedig faillissement van Sauber.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Perton op 10 maart 2015 - 18:55:45
Ja maar die had nog een stoeltje liggen natuurlijk omdat ie een jaar eerder al voor ze reed. Oh. Wacht...
;)
Snappie?

BMW.WilliamsF1

Citaat van: Arthur op 10 maart 2015 - 19:04:37
Ik denk dat we het er met z'n allen wel over eens zijn dat Giedo niet aan de start staat a.s. zondag, los van het feit wat die uitspraak zal zijn. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat er uiteindelijk iets anders uitkomt dan een fikse afkoopsom of terugbetaling van de investering met wettelijke rente of een spoedig faillissement van Sauber.

Dat denk ik dus ook :)

Als ze nu iemand er uit moeten kicken en Giedo moeten laten rijden dan hebben ze van 1 van hun huidige coureurs een rechtszaak aan de broek hangen. En Sutil heeft ook al een proces aangespannen :P
Gaat nog leuk worden voor Sauber zo. Die zitten dit seizoen vaker in de rechtbank dan dat ze op t circuit rond hangen :D

Perton


Perton

Oké dat was snel. Hij heeft gewonnen als ik de woorden van de rechter goed heb begrepen.

Perton

Van der Garde heeft dus een mail gestuurd naar Sauber om stoeltje te passen gisteren, mail is onbeantwoord.

En advocaat van Sauber lijkt helemaal in de war te zijn. Heeft geen idee wat ie moet zeggen. Wat mooi.