Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Teststoeltjes zijn ook allemaal bezet momenteel.
Vraag is ook of je dat moet willen voor een 2e jaar op rij  :)

Als ik manager was van Van der Garde zou ik nog even contact opnemen met de financier/ investeerder van Marussia.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Volgens mij mag Van der Garde volgens de huidige reglementen ook helemaal geen GP2 meer rijden omdat hij er al een volledig F1-seizoen op heeft zitten. Dat is ook de reden waarom Magnussen geen GP2 had kunnen rijden dit jaar.

Nu weet ik niet of je na een volledig seizoen F1 voor eeuwig geen GP2 meer mag, of dat er een tijdslimiet aan zit.

Tuesday

deze kan inmiddels ook wel naar andere autosport ;)

NielsD

Citaat van: gloudiesaurus op 07 februari 2015 - 16:50:59
Teststoeltjes zijn ook allemaal bezet momenteel.
Vraag is ook of je dat moet willen voor een 2e jaar op rij  :)

Als ik manager was van Van der Garde zou ik nog even contact opnemen met de financier/ investeerder van Marussia.

Force India heeft toch nog geen testrijder?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

janke

Citaat van: NielsD op 07 februari 2015 - 19:32:23
Citaat van: gloudiesaurus op 07 februari 2015 - 16:50:59
Teststoeltjes zijn ook allemaal bezet momenteel.
Vraag is ook of je dat moet willen voor een 2e jaar op rij  :)

Als ik manager was van Van der Garde zou ik nog even contact opnemen met de financier/ investeerder van Marussia.

Force India heeft toch nog geen testrijder?

Hebben ze die nodig? Armoe troef bij FI. Hulkenberg zal wel blij zijn dat hij iig de 24h Le Mans race kan doen.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Scherp opgemerkt Niels. Vorig jaar hadden ze James Calado als testcoureur.
Maar of Van der Garde dat moet willen...

Misschien kan Force India wat geld van Van der Garde nog wel goed gebruiken.

@Perton: Giedo geeft zelf al aan dit jaar zeker geen GP2 te willen rijden  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Citaat van: janke op 07 februari 2015 - 19:38:06
Citaat van: NielsD op 07 februari 2015 - 19:32:23
Citaat van: gloudiesaurus op 07 februari 2015 - 16:50:59
Teststoeltjes zijn ook allemaal bezet momenteel.
Vraag is ook of je dat moet willen voor een 2e jaar op rij  :)

Als ik manager was van Van der Garde zou ik nog even contact opnemen met de financier/ investeerder van Marussia.

Force India heeft toch nog geen testrijder?

Hebben ze die nodig? Armoe troef bij FI. Hulkenberg zal wel blij zijn dat hij iig de 24h Le Mans race kan doen.

Geld hebben ze wel nodig. En om de contacten warm te houden moet je toch in de Formule 1 blijven.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Sphinx

Citaat

Misschien kan Force India wat geld van Van der Garde nog wel goed gebruiken.

@Perton: Giedo geeft zelf al aan dit jaar zeker geen GP2 te willen rijden  :)

Force India schijnt juist in de problemen te zitten vanwege een beoogde testrijder: Sergei Sirotkin had die positie willen kopen inclusief vrijdagtrainingen. Hij betaalde niet  / niet op tijd en daarom moest FI tests overslaan. Althans dat wordt door AMS (auto motor und sport) beweerd
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Klopt, daar zou Van der Garde kunnen inspringen.
Maar dan zit je weer met een teststoeltje te kijken...

Zou een optie zijn als Van der Garde dat nog kan combineren met bijv. rijden in het WEC/ 24 uur van Le Mans.

Ik geloof overigens ook niet dat Force India Hulkenberg/ Perez (lees veel sponsorgeld red.) snel aan de kant zou zetten.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Citaat van: gloudiesaurus op 08 februari 2015 - 14:00:30
Klopt, daar zou Van der Garde kunnen inspringen.
Maar dan zit je weer met een teststoeltje te kijken...

Maarja dan heb je in ieder geval nog iets in de Formule 1...
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Maar dat is hetzelfde als een seizoenskaart kopen bij een profclub en dan zeggen dat je dichtbij een basisplaats bent.

Kootje

Mwah ... het is meer te vergelijken met het tekenen van 'n contract voor het 2e elftal en hopen op je doorbraak.

0634

Ben het wel met Jehoentelaar eens eigenlijk. Geld weggooien met nul komma één kans op een doorbraak en heel weinig tijd in de wagen.

NielsD

Citaat van: Jehoentelaar op 08 februari 2015 - 17:25:50
Maar dat is hetzelfde als een seizoenskaart kopen bij een profclub en dan zeggen dat je dichtbij een basisplaats bent.

Ik doe deze uitspraken alleen omdat Giedo zelf zegt: niet anders dan F1 te willen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Ben het met Niels eens. Als je je als Van der Garde per se wilt blijven richten op F1, dan is het helemaal geen gekke optie om bij Force India in te stappen. Het is niet een keuze waar ik achter zou staan, maar wel zijn enige optie wat betreft F1.