Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 23 november 2014 - 01:21:45
Tsja tegen die tijd zal Palmer wel wat budget hebben of een andere coureur. Dat komt denk ik wel goed voor Sauber.

Hopelijk. Met Giedo Sauber zal het wel niet meer goed komen.

Hij moet nu reƫel zijn, hij word 30 en moet voor plan B gaan.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Dat moet toch alleszins kunnen.  Oud f1 coureur.  Best goed. Leuke gast.

Jehoentelaar

Komt prima aan de bak ergens. F1 werkt al een tijdje als het voorportaal van het WEC dus wie weet liggen daar wat mogelijkheden.

gloudiesaurus

WEC of Le Mans zou leuk zijn voor hem.
Giedo heeft genoeg talent en is sympathiek dus er moet genoeg werk voor hem zijn.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Nou ja er is een zekere Audi kampioen met pensioen gegaan eerder deze week ;)

Neen, die deal krijgt hij nooit binnen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

En Button? Heeft net ietsjes meer status dan Giedo denk ik.

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 23 november 2014 - 17:01:24
En Button? Heeft net ietsjes meer status dan Giedo denk ik.

Realistische gezien zal Audi ongetwijfeld eens met Button gaan praten als het duidelijk wordt dat ie niet meer in de F1 aan de bak gaan.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Audi zou me trouwens niet eens een onrealistische optie lijken voor Button. Ik kan me zo even geen Audi-coureur (uit DTM of andere klassen) bedenken waarvan ik denk: ja die kan Kristensen wel opvolgen.

0634

Voor Le Mans moet Button wel een droomkandidaat zijn. Genereert weer een hoop media-aandacht. Grote naam enzo.

NielsD

Ik hoop zo dat Button nog een jaar kan blijven. Sorry,  maar ik heb niets met die Magnussen en zo erg imponeerde hij ook niet op mij. Ja ja het is zijn debuutjaar, maar na Silverstone mag ik toch wel verwachten dat hij wat spectaculairs laat zien. Podium in Melbourne is iedereen bijna alweer vergeten.

Magnussen d'r uit, Button blijven en Alonso d'r bij!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Sabai

Van mij mag JB ook blijven. Ik kan altijd wel van hem genieten.

gloudiesaurus

Dit topic is van Giedo  ;)
Giedo kan ook een aantrekkelijke naam zijn voor een Le Mans-team. Ex Formule 1-coureur staat altijd goed op de CV.

Maar een team zoals Audi is meteen wat te hoog gegrepen denk ik.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Hamilton#44

#1737
Van der Garde is nu passe wat betreft F1, hij is te oud, Sauber was zijn laatste kans op een race zitje.
Achteraf misschien wat naief van zijn management, aangezien Sauber op dat moment geloof ik al 6 racecoureurs en 25 testcoureurs onder contract had...

Gewoon lekker in een mooie klasse gaan racen waar je voor overwinningen mee kunt doen voor een aardig salaris.

Hij heeft zijn best gedaan en het ook helemaal niet slecht gedaan overigens.

Hij heeft alleen net niet genoeg talent of net te weinig sponsorgeld, ligt eraan hoe je het bekijkt.  :)

Als hij nu zijn doelen verlegd kan hij nog wel tien jaar in de autosport mee.

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/gp2_van_der_garde_test_bij_campos/

Opvallend, die test niet zozeer, maar wel dat hij zich wil blijven richten op de Formule 1  :)
Benieuwd waar hij zich nu op richt...

Of zou Marussia/ Manor nog een optie voor hem zijn? (als ze doorstarten).
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Tja als ie de F1 in wil is Manor z'n enige hoop momenteel