Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Perton

Dus wat je zegt is dat hij nog maar een paar stappen van niveau Hamilton is verwijderd?

0634

Zoiets. Als we positief denken inderdaad ;).

Sphinx

Citaat van: Perton op 03 april 2014 - 21:46:34
Dus wat je zegt is dat hij nog maar een paar stappen van niveau Hamilton is verwijderd?

Grinnik, dus Hamilton (44) is nog maar een paar stappen van Frijns' level af (46). Hehe, ok... te grootheidswaanzinnig  misschien  ;)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Mooi om Giedo in die Sauber te zien, jammer dat het als 3e coureur is.
Ik ben morgen vrij dus ik ga VT1 kijken, benieuwd of hij wat kan laten zien..
Zal niet makkelijk zijn zonder testkilometers.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Ik denk dat het een sessie wordt waar we 0 aandacht aan rondetijden moeten geven. Sauber heeft serieuze issues, misschien nog wel meer dan Lotus (dat is een kwestie van betrouwbaarheid, Sauber heeft gewoon een veel en veel te zware langzame auto), dus ik denk dat Van der Garde allerlei oplossingen mag gaan uitproberen.

Perton

Nou, weer een vrije training voor Giedo, en een testdag (dat laatste was al bekend, had ik tenminste op deze site al voorbij zien komen). Wie riepen er ook alweer dat het lekker cash spekken was en dat Van der Garde zou worden afgeserveerd als een tweede Frijns?

Sabai

Ja de keuze voor Sauber van hem is echt een vooruitgang voor zijn carrière  ;)

0634

Denk jij dan dat hij een serieuze kans gaat krijgen op een racestoel bij Sauber? (serieuze vraag he)

gloudiesaurus

Goed nieuws! In China ging hij gewoon heel erg lekker.

Hopelijk kan hij het seizoen zo verder afmaken, testen en op vrijdag in actie komen.

Nu rijdt Sutil in VT1, die is toch wat lastiger te kloppen denk ik.
Sauber zal ook serieus willen testen nu het een aantal updates heeft... dus of Van der Garde echt de kans krijgt voor een vliegende ronde...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 02 mei 2014 - 13:07:42
Denk jij dan dat hij een serieuze kans gaat krijgen op een racestoel bij Sauber? (serieuze vraag he)

Dat niet, daarvoor brengt Esteban Gutiérrez teveel geld mee. Maar hij blijft zo wel een beetje in beeld en hij komt regelmatig aan rijden toe.
Een vooruitgang ten op zichten van 2013 is het in mijn ogen nog steeds niet maar wellicht biedt het perspectief voor de toekomst.

En zoals hij in China reed doet hij het gewoon erg goed.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Citaat van: Jeroen op 02 mei 2014 - 13:07:42
Denk jij dan dat hij een serieuze kans gaat krijgen op een racestoel bij Sauber? (serieuze vraag he)
Geen idee. Maar ik bedoelde mijn post ook verder niet met het oog op de toekomst, ik heb het over mensen die zaten te doen alsof Van der Garde alleen maar centjes mag betalen en net als Frijns op de bank mocht blijven zitten. Dat is inmiddels aantoonbaar onwaar gebleken. Kan Sabai wel een grappig bedoelde sarcastische opmerking maken, maar dat is totaal geen reactie op (het punt van) mijn post.

Of hij een kans heeft? Tsja de realiteit bij Sauber is dat geld een belangrijke rol speelt. Als hij indruk weet te maken tijdens de tests en trainingen die hij krijgt, en Sirotkin en De Silvestro doen dan dat niet, verwacht ik hem van het testtrio wel als belangrijkste kanshebber. Maar dat is niet dé belangrijkste kanshebber an sich natuurlijk, alleen van die drie. Ik zie hem volgend jaar niet voor Sauber racen nee, maar als hij dat wel doet, ben ik ook niet geschokt ofzo.

0634

Net als Frijns op de bank blijven zitten? Die heeft toch ook al gereden, of ben ik nou gek?

Perton

Ik bedoelde Frijns bij Sauber vorig jaar he, niet dit jaar bij Caterham.

0634


Matthijs

Citaat van: gloudiesaurus op 02 mei 2014 - 13:09:52
Nu rijdt Sutil in VT1, die is toch wat lastiger te kloppen denk ik.
Ik ben bang dat zowel Sutil als Vd Garde te zwaar zijn voor de huidige Sauber. Is een groot voordeel voor Gutierrez.