Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Kootje

Niemand heeft hem verplicht bij Sauber te tekenen. ;)

Tuesday

Citaat van: Kootje op 28 februari 2014 - 10:44:25
Niemand heeft hem verplicht bij Sauber te tekenen. ;)
nee, ha ha, maar de frustratie zit m erin dat ie niet rijdt toch?? de vraag is of ie daar zelf voor gekozen heeft, liever langs de kant staan in Sauber kleding dan rijden in de Caterham.

Kootje

hij had 'n contract bij Caterham kunnen tekenen om daar te racen en heeft daar naar eigen zeggen bewust vanaf gezien omdat dit 'n betere optie was

Perton

Citaat van: Tuesday op 28 februari 2014 - 10:42:27
Citaat van: Perton op 28 februari 2014 - 10:03:39
Uiteraard zal het frustrerend zijn, maar hij heeft er zelf ook voor gekozen.
da's nog steeds de vraag ;)
Nee, dat is het niet. Hij had ook een WEC, WTCC, DTM of weet ik het wat voor avontuur kunnen aangaan, maar hij heeft er zelf voor gekozen om testcoureur bij een Formule 1-team te zijn. Of dat dan een gedwongen vertrek bij Caterham was of niet, is niet het punt dat ik wilde maken.

Perton

Citaat van: Kootje op 28 februari 2014 - 11:45:32
hij had 'n contract bij Caterham kunnen tekenen om daar te racen en heeft daar naar eigen zeggen bewust vanaf gezien omdat dit 'n betere optie was
Ja maar alle Giedo-critici geloven dat niet, dus je kan dit 100 keer herhalen, mensen zullen altijd hun eigen waarheid wel klaar hebben staan.

Kootje

Citaat van: Perton op 28 februari 2014 - 12:13:50
Citaat van: Kootje op 28 februari 2014 - 11:45:32
hij had 'n contract bij Caterham kunnen tekenen om daar te racen en heeft daar naar eigen zeggen bewust vanaf gezien omdat dit 'n betere optie was
Ja maar alle Giedo-critici geloven dat niet, dus je kan dit 100 keer herhalen, mensen zullen altijd hun eigen waarheid wel klaar hebben staan.

tsja ... vreemd genoeg geloven diezelfde critici wel alles wat bv 'n Alonso zegt en vallen over je heen als je die in twijfel durft te trekken
dan is het ineens van: waarom zou hij liegen?   maar wanneer het Giedo betreft ... hmmm ???

Tuesday

Citaat van: Perton op 28 februari 2014 - 12:13:10
Citaat van: Tuesday op 28 februari 2014 - 10:42:27
Citaat van: Perton op 28 februari 2014 - 10:03:39
Uiteraard zal het frustrerend zijn, maar hij heeft er zelf ook voor gekozen.
da's nog steeds de vraag ;)
Nee, dat is het niet. Hij had ook een WEC, WTCC, DTM of weet ik het wat voor avontuur kunnen aangaan, maar hij heeft er zelf voor gekozen om testcoureur bij een Formule 1-team te zijn. Of dat dan een gedwongen vertrek bij Caterham was of niet, is niet het punt dat ik wilde maken.
het gaat er niet om welk punt jij wilde maken, maar wat Gloudisaurus bedoelde met frustrerend. Volgens mij doelt ie toch echt op de frustratie van het niet kunnen rijden in de F1 (maar ik kan het mis hebben). Hij zou toch liever in die Caterham rondrijden dan op de pitmuur bij Sauber zitten?

Tuesday

Citaat van: Kootje op 28 februari 2014 - 12:16:42
Citaat van: Perton op 28 februari 2014 - 12:13:50
Citaat van: Kootje op 28 februari 2014 - 11:45:32
hij had 'n contract bij Caterham kunnen tekenen om daar te racen en heeft daar naar eigen zeggen bewust vanaf gezien omdat dit 'n betere optie was
Ja maar alle Giedo-critici geloven dat niet, dus je kan dit 100 keer herhalen, mensen zullen altijd hun eigen waarheid wel klaar hebben staan.

tsja ... vreemd genoeg geloven diezelfde critici wel alles wat bv 'n Alonso zegt en vallen over je heen als je die in twijfel durft te trekken
dan is het ineens van: waarom zou hij liegen?   maar wanneer het Giedo betreft ... hmmm ???
nou, ik niet hoor. Giedo lijkt me doorgaans juist één van de eerlijkste coureurs, maar in dit geval heeft ie de schijn nogal tegen. Bovendien, heeft hij ooit bevestigd dat hij in het laatste stadium toen hij voor Sauber koos ook nog steeds voor Caterham kon tekenen als racecoureur??

0634

Citaat van: Perton op 28 februari 2014 - 12:13:50
Citaat van: Kootje op 28 februari 2014 - 11:45:32
hij had 'n contract bij Caterham kunnen tekenen om daar te racen en heeft daar naar eigen zeggen bewust vanaf gezien omdat dit 'n betere optie was
Ja maar alle Giedo-critici geloven dat niet, dus je kan dit 100 keer herhalen, mensen zullen altijd hun eigen waarheid wel klaar hebben staan.
Volgens mij weten we dat ook helemaal niet. Daarmee zeg ik niet dat het onwaar is, maar ik heb geen idee. En jij ook niet en Kootje ook niet ;).

Kootje

#1554
Waarvan heb ik geen idee? Of Giedo de waarheid spreekt omtrent dat Caterham contract? Daarvan heb ik wel 'n idee, maar of dat ook klopt weet ik idd niet. Maar daar gaat het niet om, het gaat erom dat hij dit wel degelijk gezegd heeft. Waar of niet waar, je moet hem op z'n woord geloven. Tenminste ... meermaals heb ik hier te horen gekregen dat ik uitspraken van oa Alonso en Vettel klakkeloos aan moet nemen omdat er geen reden is om er vanuit te gaan dat zij glashard liegen of op z'n minst de waarheid verdraaien. Dus waarom mag ik hun uitspraken dan niet in twijfel trekken, maar mogen diezelfde personen die mij dat "verbieden" dit met Giedo wel? Het is nu ook niet zo dat Giedo als grote leugenaar bekend staat nietwaar?

0634

Ik zeg niet of je het wel of niet moet geloven, dat is aan jou.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 28 februari 2014 - 19:35:59
Waarvan heb ik geen idee? Of Giedo de waarheid spreekt omtrent dat Caterham contract? Daarvan heb ik wel 'n idee, maar of dat ook klopt weet ik idd niet. Maar daar gaat het niet om, het gaat erom dat hij dit wel degelijk gezegd heeft. Waar of niet waar, je moet hem op z'n woord geloven. Tenminste ... meermaals heb ik hier te horen gekregen dat ik uitspraken van oa Alonso en Vettel klakkeloos aan moet nemen omdat er geen reden is om er vanuit te gaan dat zij glashard liegen of op z'n minst de waarheid verdraaien. Dus waarom mag ik hun uitspraken dan niet in twijfel trekken, maar mogen diezelfde personen die mij dat "verbieden" dit met Giedo wel? Het is nu ook niet zo dat Giedo als grote leugenaar bekend staat nietwaar?
ik heb trouwens niet gezegd dat Giedo liegt, ik geloof nl best dat hij bij Caterham had kunnen tekenen. Hij heeft er alleen niet bijgezegd onder welke voorwaarden dat was en op welk moment. Maar goed, die discussie hebben we al eerder gevoerd en dat is waar ik Perton ff aan wou herinneren ;)
bovendien moet je wel onderscheid maken tussen wie wat tegen jou zegt. Ik heb nooit gezegd dat je Alonso of Vettel op zn woord moet geloven, dan moet je dat ook niet tegen mij gebruiken.

Kootje

Waar heb ik dat tegen jou gebruikt dan?
Ik reageerde in eerste instantie op Perton, later op Jeroen en nergens heb ik namen genoemd, maar hield ik het algemeen. Degenen die zich hierdoor aangesproken zouden moeten voelen weten zelf wel wie ze zijn lijkt mij.

Breaktest

Citaat van: Kootje op 28 februari 2014 - 12:16:42
Citaat van: Perton op 28 februari 2014 - 12:13:50
Citaat van: Kootje op 28 februari 2014 - 11:45:32
hij had 'n contract bij Caterham kunnen tekenen om daar te racen en heeft daar naar eigen zeggen bewust vanaf gezien omdat dit 'n betere optie was
Ja maar alle Giedo-critici geloven dat niet, dus je kan dit 100 keer herhalen, mensen zullen altijd hun eigen waarheid wel klaar hebben staan.

tsja ... vreemd genoeg geloven diezelfde critici wel alles wat bv 'n Alonso zegt en vallen over je heen als je die in twijfel durft te trekken
dan is het ineens van: waarom zou hij liegen?   maar wanneer het Giedo betreft ... hmmm ???
Coureurs aan de onderkant van de markt liegen bijna altijd. Omdat ze daarmee hun marktwaarde denken te verhogen. Giedo ook. "We zijn in gesprek met drie teams." Ja, en met  geen van drieën serieus, denk ik dan. Al in zijn GP2 tijd riep hij dat hij alleen bij een middenmotor wilde instappen, want anders kwam je in het pay-circuit terecht en daar voelde hij zich te goed voor. Tja, hoe geloofwaardig ben je dan nog?

gloudiesaurus

Ik bedoelde natuurlijk dat hij niet rijdt. Vorig jaar zat hij in een Formule 1-auto nu staat hij langs het circuit te kijken. Dat moet knagen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is