Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 21 december 2013 - 16:05:37
Ik denk dat Van der Garde sowiezo heeft gewacht op betere opties zoals Sauber.
Daarnaast zal Caterham tot het laatste moment willen wachten om maximaal geld te kunnen vragen. Dat heet de druk opvoeren  ;)
Caterham heeft nu een luxe positie, bijna alle teams hebben hun coureurs vast gelegd dus Caterham is nog de enige optie voor coureurs zonder contract om volgend jaar Formule 1 te kunnen rijden.

Ericcson is van '90. Al 4 jaar in de middenmoot van GP2, om dan nog te spreken van een groot talent  ;)
Maar het zou zomaar kunnen.
voor zover ik kan inschatten is vd Garde toch de coureur met het hoogste budget. Ik denk niet dat er wat dat betreft nog veel te halen valt door te wachten. Ze weten wat ze aan hem hebben, zowel financieel als qua talent, ik vind het dus wel enigzins zorgwekkend dat ze weer zo lang wachten. Blijkbaar zien ze vd Garde toch meer als een melkkoe dan als het talent waar ze graag mee doorwillen. Maar goed, ik weet niet wat er achter de schermen allemaal gebeurd, misschien zijn ze al dichtbij een overeenkomst.

Breaktest

Begrijp niet waarom Giedo al die teams afwijst. Force India en Sauber zijn best wel goeie teams als je het mij vraagt. Misschien kan hij beter melden hoeveel teams met hem in gesprek zijn in plaats van andersom.

Fabian

Ik denk ook niet dat Giedo die teams afwijst hoor. Zal eerder andersom zijn.

gloudiesaurus

Citaat van: Fabian op 21 december 2013 - 17:06:11
Ik denk ook niet dat Giedo die teams afwijst hoor. Zal eerder andersom zijn.

Precies Van der Garde zal niet wachten. Denk wel dat hij graag bij Sauber had gereden. Dus hij zal voor zijn kans bij Sauber zijn gegaan ipv meteen met Caterham in zee gaan.
Over een maand is de eerste wintertest, ik verwacht dat Caterham dan minimaal één coureur bevestigd zal hebben.

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Citaat van: Fabian op 21 december 2013 - 17:06:11
Ik denk ook niet dat Giedo die teams afwijst hoor. Zal eerder andersom zijn.
Dat was ook cynisch bedoeld  :)

Fabian

Citaat van: Breaktest op 21 december 2013 - 18:10:13
Citaat van: Fabian op 21 december 2013 - 17:06:11
Ik denk ook niet dat Giedo die teams afwijst hoor. Zal eerder andersom zijn.
Dat was ook cynisch bedoeld  :)
Oh excuus. Dat kon ik niet uit je post opmaken!  ;)

janke

Citaat van: Breaktest op 21 december 2013 - 17:00:06
Begrijp niet waarom Giedo al die teams afwijst. Force India en Sauber zijn best wel goeie teams als je het mij vraagt. Misschien kan hij beter melden hoeveel teams met hem in gesprek zijn in plaats van andersom.

Ik denk dat vd Garde is afgewezen door die teams. Te licht bevonden. Maken die paar centen ook niet uit. Maargoed, Boekhoorn zegt dat vd Garde volgend jaar weer F1 raced. Laten we ons daar dan maar op vast klappen. En is hij er niet, who cares.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Ik zou het wel jammer vinden al hij er volgend jaar niet meer bij is  :)

En te licht bevonden... ik denk dat Telmex gewoon een heleboel geld in Sauber stopt. Meer dan Giedo wilde betalen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 21 december 2013 - 19:38:39
Ik zou het wel jammer vinden al hij er volgend jaar niet meer bij is  :)

En te licht bevonden... ik denk dat Telmex gewoon een heleboel geld in Sauber stopt. Meer dan Giedo wilde betalen.
tuurlijk willen we graag een Nederlander in de F1, maar dan zou ik toch graag willen dat Frijns een kans krijgt, een jonge gast die meer talent lijkt te hebben. Een NL'er die anoniem zn rondjes rijdt in een Caterham dankzij de centen van zn schoonvader, dat hoeft van mij niet zo nodig. Maar goed, puur sportief gezien zou ik het niet eens onterecht vinden als ze m bij Caterham nog een 2e kans geven. Maar een stap hogerop zie ik m niet meer maken, dus kun je je afvragen of je niet beter de kans kunt geven aan jongere gasten.

janke

Giedo is een coureur die voorbij komt, en dan weer gaat. Vrees ik. En dat is niet erg. Is het niks dan wordt het niks. Heb ik meer respect voor van Lennep, Hezemans sr en bijv. Lammers en Arie. En wordt het niks voor vd Garde in de F1 dan kan hij misschien sports en touringcars gaan doen. Maar of hij dat niveau kan halen betwijfel ik ook. Je bent het of niet.
Some things are too important to be left in the past.

Sabai

Dat niveau haalt hij prima. Hij doet imo niet onder voor een Bleekemolen of Coronel bijvoorbeeld. Die doen het ook prima in hun klasse.

janke

Citaat van: Sabai op 21 december 2013 - 20:24:48
Dat niveau haalt hij prima. Hij doet imo niet onder voor een Bleekemolen of Coronel bijvoorbeeld. Die doen het ook prima in hun klasse.

Welk niveau haalt hij dan?? Bleekemolen heeft zich bewezen. 24h winnaar, Porsche Cup enz. Coronel was een held in Japan. Pff wie is vd Garde dan. Kampioen karts met Jos Verstappen motoren.
Some things are too important to be left in the past.

Sphinx

Plus Kampioen in de World Series by Renault in 2008
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

janke

Citaat van: Sphinx op 21 december 2013 - 21:10:56
Plus Kampioen in de World Series by Renault in 2008

Oh ja. Jelze, Jelze. Sorry, vergeten die geweldige prestatie.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

#1199
Tsja wie was vettel qua titels. Als we daarop af moeten gaan... dan kijk ik liever naar hóe iemand presteert en dan was giedo gewoon een primagp2 coureur die er net niet alles uit wist te halen om tot de echte top in de klasse te zijn. Telkens wanneer hij klaagde over de auto en zijn motot moest wordrn vervangen deed hij de races daarna dirext voorin mee.

Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat giedo ook goed genoeg is om een flinke carrière in de f1 op te bouwen, maar als naar de prestaties ipv resultaten wordt gekeken heeft giedo het wat gp2 betreft gewoon goed gedaan.

Hülkenberg was op zondag ook een ruk coureur in de formule 3.kon niks uitrichten in die reversed grid races. Of zal er toch een andere oorzaak dan zijn gebrek aan talent zijn geweest?