Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Maikel0230

In het artikel op de Sauber website zeggen ze zelf dat de tweede coureur op een latere datum zal bekend gemaakt worden. Sirotkin wordt gewoon derde rijder of zoiets denk ik.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Denk ik ook.
Denk dat hij wel betaald maar dat Sauber hem nog niet rijp genoeg acht.

Kansje voor Van der Garde of Gutierrez  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Dan schat ik Giedo in ieder geval hoger in als rijder.

gloudiesaurus

Zou leuk zijn.
Sauber is zeker meer dan Caterham en voor Giedo goed om zich te kunnen meten met Sutil.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Moeten ze wel hun financieen op orde hebben. Dat is wel een vereiste, Peter.

janke

Citaat van: Jozef op 13 december 2013 - 03:19:54
Citaat van: janke op 12 december 2013 - 23:52:24
Waar is dat overschot aan goede rijders? In de F1 iig niet. Anders waren alle teams al voorzien. ;)

Dat argument houdt geen steek. De teams hebben juist de luxe om wat te wachten, omdát er een overschot aan coureurs is.

Omdat er nog wat teams wachten op de hoogste bieder? Goed of middelmaat, maakt hun bijikbaar niet uit??
Some things are too important to be left in the past.

0634

Nou ja, ik zie vooralsnog weinig rijders die niets te zoeken hebben in de F1.

Hooguit de keuze van Maldonado bij Lotus kan je betwisten.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 14 december 2013 - 13:04:13
Nou ja, ik zie vooralsnog weinig rijders die niets te zoeken hebben in de F1.

Hooguit de keuze van Maldonado bij Lotus kan je betwisten.

Zelfs die keuze kan ik (ook zonder z'n geld) nog wel begrijpen. Hij heeft ondertussen toch bewezen best 'n aardig stukje te kunnen sturen en over genoeg basissnelheid te beschikken. Alleen heeft hij (net als Montoya, het zal wel iets Z-Amerikaans zijn :-\) 'n knikker in z'n bol waardoor die af en toe (zo vaak is het nu ook weer niet) 'n ontzettend dwaze actie uithaalt. Maar toch vind ik hem ondertussen wel F1 waardig, wat ik overigens nooit verwacht had.

0634

Montoya was een klasse beter. Maldonado is qua snelheid F1-waardig, maar qua racen natuurlijk niet.

Kootje

#1059
Het was dan ook geen vergelijk op basis van hun racecapaciteit, louter op basis vd beruchte knikker die beide heren bezitten. Echter was dat bij Montoya hooguit 'n "kattenoog" (2), terwijl het bij Maldonado minstens 'n "mammoet" (6) is. ;)




bron:http://www.knikkerbaan.nl/knikker-soorten/5/

Franky R.

Citaat van: janke op 14 december 2013 - 12:11:07
Citaat van: Jozef op 13 december 2013 - 03:19:54
Citaat van: janke op 12 december 2013 - 23:52:24
Waar is dat overschot aan goede rijders? In de F1 iig niet. Anders waren alle teams al voorzien. ;)

Dat argument houdt geen steek. De teams hebben juist de luxe om wat te wachten, omdát er een overschot aan coureurs is.

Omdat er nog wat teams wachten op de hoogste bieder? Goed of middelmaat, maakt hun bijikbaar niet uit??


Dat hangt weer van het financiële nood af... :P

0634

Citaat van: Kootje op 14 december 2013 - 15:57:56
Het was dan ook geen vergelijk op basis van hun racecapaciteit, louter op basis vd beruchte knikker die beide heren bezitten. Echter was dat bij Montoya hooguit 'n "kattenoog" (2), terwijl het bij Maldonado minstens 'n "mammoet" (6) is. ;)




bron:http://www.knikkerbaan.nl/knikker-soorten/5/


;D Kleurrijk uiteengezet  ;D

Wallie

Citaat van: Kootje op 14 december 2013 - 15:57:56
Het was dan ook geen vergelijk op basis van hun racecapaciteit, louter op basis vd beruchte knikker die beide heren bezitten. Echter was dat bij Montoya hooguit 'n "kattenoog" (2), terwijl het bij Maldonado minstens 'n "mammoet" (6) is. ;)




bron:http://www.knikkerbaan.nl/knikker-soorten/5/
Schitterend! Is ook het eerste wat mij te binnen schiet als ik aan Montoya denk, zijn knikker :)
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

janke

Jammer dat een knikker als Montoya niet meer rondrijdt in de F1. Dat soort coureurs mis ik. Tegenover Maldo is het een groot winnaar. Die kan niet eens in zijn voetspo.. treden. Qua uitstraling niet en al helemaal niet als coureur.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Het ging toch over Van der Garde  ;D

Hopelijk hebben ze met die Russen op de achtergrond en wat geld van Sutil en Van der Garde een mooie begroting.
Vooral in de 2e seizoenshelft deed Sauber dit jaar lekker mee.

Met een Sauber moet Van der Garde punten kunnen scoren.
Het is alweer veels te lang geleden dat een Nederland dat deed (als ik Albers niet meereken met het Indianapolis - debacle) was het Verstappen in 2001 in Oostenrijk.....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is