Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Perton

Citaat van: Mike op 09 december 2013 - 21:29:55
Ik snap nooit waarom het altijd zo lang moet duren.. De teams weten allang wie ze willen hebben.
Omdat de deals met de sponsoren ook nog even rond moeten worden gemaakt, en dat duurt niet een weekje. Kijk maar naar Quantum :P

0634

Citaat van: janke op 09 december 2013 - 21:13:14
Citaat van: Jeroen op 08 december 2013 - 19:23:03
Nee, niks. Moest ik gewoon ineens aan denken toen jij dat zei over Mansell en Vettel.

Verder gewoon negeren ;).

Oh geen probleem Jeroen. ;) Ik dacht werkelijk dat ik iets gemist had in die tijd. Was toen een fanatiek Mansell fan. Maar dan heb je ook wel eens oogkleppen op. Ik was altijd al een fan van Williams, nu nog. Maar toen kon Frank even de pot op. Ja ik was pissig.

Hier nog één. Met Senna mijn alltime favo. Geen ragfijne stylist, meer een van de lompe ellebogen. Maar altijd aanvallend, een echte knokker, vaak ook een schlemiel, en een geweldige kleurrijke vent. Mooi ook dat die teambaas van Lotus ooit zo boos werd dat hij de legendarische opmerking maakte: 'Die Mansell zal nooit van zijn leven een race winnen!' ;D

Maar dit even terzijde. Giedo is nog geen Mansell ;).

janke

Citaat van: Jeroen op 09 december 2013 - 22:19:33
Citaat van: janke op 09 december 2013 - 21:13:14
Citaat van: Jeroen op 08 december 2013 - 19:23:03
Nee, niks. Moest ik gewoon ineens aan denken toen jij dat zei over Mansell en Vettel.

Verder gewoon negeren ;).

Oh geen probleem Jeroen. ;) Ik dacht werkelijk dat ik iets gemist had in die tijd. Was toen een fanatiek Mansell fan. Maar dan heb je ook wel eens oogkleppen op. Ik was altijd al een fan van Williams, nu nog. Maar toen kon Frank even de pot op. Ja ik was pissig.

Maar dit even terzijde. Giedo is nog geen Mansell ;).

Nee zekers niet. Maar we kunnen hier op het forum ook over het F1 verleden hebben. En dat vind ik mooi. De mix hè. En vooral hier wordt je goed behandeld, en niet als een wino neergezet door wat members/moderators. Of je nu even een tijdje niets laat horen of je bent er elke dag. Of je een andere mening hebt of niet. Sjappo. :)
Some things are too important to be left in the past.

Jozef

Citaat van: Mike op 09 december 2013 - 21:29:55Ik snap nooit waarom het altijd zo lang moet duren.. De teams weten allang wie ze willen hebben.

Nee man, de teams wachten gewoon zo lang mogelijk omdat ze nu nog steeds kandidaten tegen elkaar uit kunnen spelen en zo op financieel gebied een betere deal kunnen krijgen. Er zijn nu eenmaal meer kandidaten dan racestoeltjes, en daar zijn ook gewoon geschikte kandidaten bij (Perez, Sutil, Di Resta).

0634

Klopt. Er is een overschot aan goede rijders momenteel. Dus de teams kunnen rustig wachten op wat er komen gaat. Wat dat betreft verwacht ik nog geen heel snelle beslissingen.

janke

Waar is dat overschot aan goede rijders? In de F1 iig niet. Anders waren alle teams al voorzien. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Citaat van: janke op 12 december 2013 - 23:52:24
Waar is dat overschot aan goede rijders? In de F1 iig niet. Anders waren alle teams al voorzien. ;)
Op de hoogte van de financiële moeilijkheden van enkele teams, die daardoor moeten kiezen voor coureurs die vooral geld meebrengen?

Jozef

Citaat van: janke op 12 december 2013 - 23:52:24
Waar is dat overschot aan goede rijders? In de F1 iig niet. Anders waren alle teams al voorzien. ;)

Dat argument houdt geen steek. De teams hebben juist de luxe om wat te wachten, omdát er een overschot aan coureurs is.

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 11 december 2013 - 17:33:28
Citaat van: Mike op 09 december 2013 - 21:29:55Ik snap nooit waarom het altijd zo lang moet duren.. De teams weten allang wie ze willen hebben.

Nee man, de teams wachten gewoon zo lang mogelijk omdat ze nu nog steeds kandidaten tegen elkaar uit kunnen spelen en zo op financieel gebied een betere deal kunnen krijgen. Er zijn nu eenmaal meer kandidaten dan racestoeltjes, en daar zijn ook gewoon geschikte kandidaten bij (Perez, Sutil, Di Resta).

Jep het jaarlijkse spelletje. En de kleine teams wachten meestal het langst...

Force India word het dus niet voor Giedo. Sauber zou heel mooi zijn.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Ik denk dat het gewoon Catherham word voor Giedo . Sauber zou mooi zijn maar ik zie het niet gebeuren.

gloudiesaurus

Bij Sauber kan geld nog wel een rol spelen, dus who knows.
Al liggen Sutil, Guttierrez daar wel op de loer.
Vraag me wel of hoe zeker Sirotkin is. Zie hem nog wel een jaar langs de zijlijn staan om pas in 2015 te debuteren.

Caterham heeft als enige team nog niemand bevestigd.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Ik hoor niks meer over de jonge Rus dus denk dat dat verre van zeker is.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Citaat van: Sabai op 13 december 2013 - 09:30:27
Ik hoor niks meer over de jonge Rus dus denk dat dat verre van zeker is.

Zei me al genoeg dat hij bij een aantal teams in de World Series by Renault testte afgelopen maand, terwijl hij eigenlijk zou moeten worden klaargestoomd door Ferrari. Maar hij heeft maar één keer mogen rijden en daarna stilte. Of ze houden in de beste KGB-tradities alles topgeheim en hij staat ineens met een brede grijns aan de start in Melbourne, of er is net zoals vroeger met Gazprom/Minardi gewoon niet betaald.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Franky R.

Citaat van: Sphinx op 13 december 2013 - 10:15:45
Citaat van: Sabai op 13 december 2013 - 09:30:27
Ik hoor niks meer over de jonge Rus dus denk dat dat verre van zeker is.

Zei me al genoeg dat hij bij een aantal teams in de World Series by Renault testte afgelopen maand, terwijl hij eigenlijk zou moeten worden klaargestoomd door Ferrari. Maar hij heeft maar één keer mogen rijden en daarna stilte. Of ze houden in de beste KGB-tradities alles topgeheim en hij staat ineens met een brede grijns aan de start in Melbourne, of er is net zoals vroeger met Gazprom/Minardi gewoon niet betaald.


Ik gok op het laatste. Niet betaald a la Gazprom.. :)