Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Yep eensch, je moet altijd voor het beste team kiezen  :)
Met 15% van de aandelen in Force India zal de invloed van Mol klein zijn, maar alle beetjes helpen. Met wat muntjes erbij van McGregor is er wellicht meer mogelijk...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: Franky R. op 07 december 2013 - 19:06:05

Een kleine correctie...Prost [Senna!] en Schumacher [Villeneuve] waren toen al ver in hun carrière. Senna reed pas twee jaar voor Lotus, toen hij Warwick niet als teamgenoot wilde.
;) ;) ;)

Dat is me bekend. Maar wat doet het ertoe dan?

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 08 december 2013 - 08:38:35
Citaat van: Franky R. op 07 december 2013 - 19:06:05

Een kleine correctie...Prost [Senna!] en Schumacher [Villeneuve] waren toen al ver in hun carrière. Senna reed pas twee jaar voor Lotus, toen hij Warwick niet als teamgenoot wilde.
;) ;) ;)

Dat is me bekend. Maar wat doet het ertoe dan?


IMHO wel...Als je met krap drie jaar F1-ervaring al een veto gaat uitbrengen of als je al jaren in de F1 rijdt en WK bent geweest.

0634

Citaat van: Franky R. op 08 december 2013 - 17:27:03
Citaat van: Jeroen op 08 december 2013 - 08:38:35
Citaat van: Franky R. op 07 december 2013 - 19:06:05

Een kleine correctie...Prost [Senna!] en Schumacher [Villeneuve] waren toen al ver in hun carrière. Senna reed pas twee jaar voor Lotus, toen hij Warwick niet als teamgenoot wilde.
;) ;) ;)

Dat is me bekend. Maar wat doet het ertoe dan?


IMHO wel...Als je met krap drie jaar F1-ervaring al een veto gaat uitbrengen of als je al jaren in de F1 rijdt en WK bent geweest.

Wellicht. Maar in deze kwestie doet het er toch niet toe?

Als je (in het algemeen, niet perse jij) meent dat een veto over een rijder uitspreken een act van een angsthaas is, dan geldt dat toch altijd? Misschien zelfs nog wel meer voor ervaren rijders met veel succes omdat zij simpelweg meer krediet hebben.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 08 december 2013 - 17:37:28
Citaat van: Franky R. op 08 december 2013 - 17:27:03
Citaat van: Jeroen op 08 december 2013 - 08:38:35
Citaat van: Franky R. op 07 december 2013 - 19:06:05

Een kleine correctie...Prost [Senna!] en Schumacher [Villeneuve] waren toen al ver in hun carrière. Senna reed pas twee jaar voor Lotus, toen hij Warwick niet als teamgenoot wilde.
;) ;) ;)

Dat is me bekend. Maar wat doet het ertoe dan?


IMHO wel...Als je met krap drie jaar F1-ervaring al een veto gaat uitbrengen of als je al jaren in de F1 rijdt en WK bent geweest.

Wellicht. Maar in deze kwestie doet het er toch niet toe?

Als je (in het algemeen, niet perse jij) meent dat een veto over een rijder uitspreken een act van een angsthaas is, dan geldt dat toch altijd? Misschien zelfs nog wel meer voor ervaren rijders met veel succes omdat zij simpelweg meer krediet hebben.


Ik heb niet gezegd dat Senna angst had voor Warwick, doch dat hij ook in een vroeg stadium van zijn carrière een veto uitsprak over een toekomstige teamgenoot.


En Prost had natuurlijk een geschiedenis met Senna, dus veel mensen begrepen dat hij zijn veto uitsprak toen Senna richting het tweede stoeltje van Williams in 1993 keek.


Verder lijkt het mij een verschil van perceptie... ;)

janke

Citaat van: Franky R. op 08 december 2013 - 17:45:51
Citaat van: Jeroen op 08 december 2013 - 17:37:28
Citaat van: Franky R. op 08 december 2013 - 17:27:03
Citaat van: Jeroen op 08 december 2013 - 08:38:35
Citaat van: Franky R. op 07 december 2013 - 19:06:05

Een kleine correctie...Prost [Senna!] en Schumacher [Villeneuve] waren toen al ver in hun carrière. Senna reed pas twee jaar voor Lotus, toen hij Warwick niet als teamgenoot wilde.
;) ;) ;)

Dat is me bekend. Maar wat doet het ertoe dan?


IMHO wel...Als je met krap drie jaar F1-ervaring al een veto gaat uitbrengen of als je al jaren in de F1 rijdt en WK bent geweest.

Wellicht. Maar in deze kwestie doet het er toch niet toe?

Als je (in het algemeen, niet perse jij) meent dat een veto over een rijder uitspreken een act van een angsthaas is, dan geldt dat toch altijd? Misschien zelfs nog wel meer voor ervaren rijders met veel succes omdat zij simpelweg meer krediet hebben.
[/quote


En Prost had natuurlijk een geschiedenis met Senna, dus veel mensen begrepen dat hij zijn veto uitsprak toen Senna richting het tweede stoeltje van Williams in 1993 keek.



Waarop door al dat gekonkel Mansell vertrok naar de Indy cars. Notabene de kampioen van 1992. Dat jaar zo groots als Vettel nu. It's a shame wat toen gebeurde.
Some things are too important to be left in the past.

0634

En de gemene deler was.... Adrian Newey :).

janke

Citaat van: Jeroen op 08 december 2013 - 18:54:06
En de gemene deler was.... Adrian Newey :).

Wat heeft die man met dat gekonkel te maken. Het enigste wat die bracht is de winnaars auto. Maar heeft toch niets met dat politieke spelletje te maken?? Of heb ik iets gemist??
Some things are too important to be left in the past.

0634

Nee, niks. Moest ik gewoon ineens aan denken toen jij dat zei over Mansell en Vettel.

Verder gewoon negeren ;).

Franky R.


NielsD

Weet niet of het gemeld is, maar Giedo heeft vrijdag op BNR Nieuwsradio aangegeven met drie teams in gesprek te zijn. Dat zijn Force India, Sauber en Caterham, waarbij de laatstgenoemde het meest waarschijnlijke is.

Laten we hopen dat-ie wel een stapje hoger mag gaan zitten.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Caterham lijkt mij toch het meest realistisch om eerlijk te zijn.

janke

Citaat van: Jeroen op 08 december 2013 - 19:23:03
Nee, niks. Moest ik gewoon ineens aan denken toen jij dat zei over Mansell en Vettel.

Verder gewoon negeren ;).

Oh geen probleem Jeroen. ;) Ik dacht werkelijk dat ik iets gemist had in die tijd. Was toen een fanatiek Mansell fan. Maar dan heb je ook wel eens oogkleppen op. Ik was altijd al een fan van Williams, nu nog. Maar toen kon Frank even de pot op. Ja ik was pissig.

Caterham is inderdaad realistisch. Maar zou in een deuk liggen als Mol het lukt met een paar miljoen extra voor FI, en Boekhoorn doet de rest in het potje dat vd Garde er gaat rijden. Wat Sutil met die ong. 8 miljoen kan ophoesten, is voor die twee peanuts. Medion van de bolide af en McGregor er op. Och een beetje dromen mag toch. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Mike

Ik snap nooit waarom het altijd zo lang moet duren.. De teams weten allang wie ze willen hebben.
Het zou het leukste zijn als vd Garde naar Force India kan gaan. dat team is goed voor de middenmoot want als hij weer een jaar bij Caterham blijft ben ik bang dat 2014 weer zeer weinig oplevert. Ik denk dat Caterham net zo zal presteren als dit jaar.