Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Arthur

Citaat van: Wings op 20 november 2013 - 16:48:50
Citaat van: Gerard op 19 november 2013 - 16:39:12
Inderdaad, en ook dit weekend... weinig tot geen regen voorspeld..
http://www.myweather2.com/Motor-Racing/Brazil/Interlagos-Circuit.aspx?sday=5

toch wel jammer hoor...

Dit baantje heeft dat doorgaans niet nodig. ;) Verder ben ik wel benieuwd of Giedo mag blijven.

Ik vrees dat Kovalainen er mee vandoor gaat :(
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 20 november 2013 - 20:22:56
Citaat van: Wings op 20 november 2013 - 16:48:50
Citaat van: Gerard op 19 november 2013 - 16:39:12
Inderdaad, en ook dit weekend... weinig tot geen regen voorspeld..
http://www.myweather2.com/Motor-Racing/Brazil/Interlagos-Circuit.aspx?sday=5

toch wel jammer hoor...

Dit baantje heeft dat doorgaans niet nodig. ;) Verder ben ik wel benieuwd of Giedo mag blijven.

Ik vrees dat Kovalainen er mee vandoor gaat :(


Mweuh... :(
Ik zou het een rare gang van zaken vinden...Je vertrekt bij een team waarmee je een soort van contract had, je rijdt 2 races en dan weer terugkomen bij dat team -Caterham-?!


Dan vraag ik het mij serieus af of Tony Fernandes wel goed bij zijn hoofd is. Bovendien, Marussia heeft nog steeds de P10 in handen...Dus er zal wel geld bij moeten voor 2014.




Arthur

Citaat van: Franky R. op 20 november 2013 - 22:28:11
Citaat van: Arthur op 20 november 2013 - 20:22:56
Citaat van: Wings op 20 november 2013 - 16:48:50
Citaat van: Gerard op 19 november 2013 - 16:39:12
Inderdaad, en ook dit weekend... weinig tot geen regen voorspeld..
http://www.myweather2.com/Motor-Racing/Brazil/Interlagos-Circuit.aspx?sday=5

toch wel jammer hoor...

Dit baantje heeft dat doorgaans niet nodig. ;) Verder ben ik wel benieuwd of Giedo mag blijven.

Ik vrees dat Kovalainen er mee vandoor gaat :(


Mweuh... :(
Ik zou het een rare gang van zaken vinden...Je vertrekt bij een team waarmee je een soort van contract had, je rijdt 2 races en dan weer terugkomen bij dat team -Caterham-?!


Dan vraag ik het mij serieus af of Tony Fernandes wel goed bij zijn hoofd is. Bovendien, Marussia heeft nog steeds de P10 in handen...Dus er zal wel geld bij moeten voor 2014.

Tja Franky, de logica der Formula One.... Ik ziet het nog wel gebeuren. Tony mag Heikki en is het gezegde niet dat liefde blind maakt|is ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Wie weet wat voor financiƫle constructie ze uit de hoge hoed toveren om Kovalainen terug in die auto te krijgen. Giedo of Heikki, het is mij om het even wat voorkeur betreft.

Arthur

Citaat van: Jehoentelaar op 20 november 2013 - 23:08:18
Wie weet wat voor financiƫle constructie ze uit de hoge hoed toveren om Kovalainen terug in die auto te krijgen. Giedo of Heikki, het is mij om het even wat voorkeur betreft.

Dan heeft Giedo toch mijn voorkeur hoor.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Waarom Giedo OF Kovalainen? Ik denk dat men wel een beetje klaar is met Pic eigenlijk.

Arthur

Citaat van: Perton op 20 november 2013 - 23:12:31
Waarom Giedo OF Kovalainen? Ik denk dat men wel een beetje klaar is met Pic eigenlijk.

Kan ook Pic zijn die het veld moet ruimen, eens Perton!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Die mogelijkheid is er natuurlijk ook.

Perton

Hij tekende vorig jaar wel meerjarig contract als ik het goed heb, maar ten eerste weten we niet wat dat inhoudt (daadwerkelijk meerjarig, of een jaar plus opties), ten tweede blijft dit toch Formule 1, dus contracten stellen sowieso al niet voor, en ten derde heeft Caterham al aangetoond iemand zo de laan uit te sturen als dat zo uitkomt (Trulli). Volgens mij had Kovalainen geen doorlopend contract nog of wel?

Arthur

Citaat van: Perton op 20 november 2013 - 23:25:54
Hij tekende vorig jaar wel meerjarig contract als ik het goed heb, maar ten eerste weten we niet wat dat inhoudt (daadwerkelijk meerjarig, of een jaar plus opties), ten tweede blijft dit toch Formule 1, dus contracten stellen sowieso al niet voor, en ten derde heeft Caterham al aangetoond iemand zo de laan uit te sturen als dat zo uitkomt (Trulli). Volgens mij had Kovalainen geen doorlopend contract nog of wel?

Geen idee, maar zoals je al zegt, contracten stellen weinig voor in de F1...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Pic heeft natuurlijk wel de support van Renault, hierdoor kan Caterham een mooie korting krijgen op haar motorendeal.
En Kovalainen en een financiele constructie? Fernandes heeft genoeg geld om de Fin in de auto te zetten.

Ben benieuwd of het dan toch een tussenjaar was waar Fabian eerder over schreef of dat Van der Garde een nieuwe kans krijgt.
Hij verdiend het wel  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Het wordt tijd dat Giedo weer de vraag gesteld krijgt wat z'n plannen zijn voor volgend jaar. Een maandje geleden kwam-ie telkens met het antwoord: 'ik concentreer me op de resterende races en m'n management houdt zich bezig met de toekomst.'

Inmiddels begint de tijd wel te dringen en gaat Caterham echt niet zo lang wachten als vorig jaar met het bekend van z'n line-up. Ik ben heel bang dat Caterham geen optie meer is voor Giedo, het enige team die misschien nog wil is Force India. Maarja, als de geruchten van Hulkenberg waar zijn, dan zie ik het helemaal somber in.

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Dan moet caterham nadenken wat meer oplevert. De korting van pic of het geldt van giedo. Daarbij zal caterhan ongetwijfeld verwachten volgend jaar punten te kunnen scoren door een sprong dankzij de nieuwe reglementen dus het gaat dan niet alleen puur om sponsorgeld maar ook het geld dat door resultaten wordt verdiend. Ik zie het allemaal niet zo somber in.

NielsD

Caterham heeft al meerdere malen interesse getoond in de kunsten van Kovalainen. Pic heeft een meerjarig contract, Giedo maar een 1-jarig contract. Mmm..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

CitaatHeikki Kovalainen has been linked with a return to a Caterham race seat next year, and Giedo van der Garde's position seems more secure than Pic's due to his financial backing.

Pic conceded his plans are still very much up in the air.

(.....)

Pic, whose team is in 11th place in the constructors' championship ahead of Marussia, said he is unsure if securing the spot and the financial bonus that comes with it would help his chances of staying on.

"I don't know if it would help my position but for sure it would help the team and it's the target. So we'll go for it and see," he said.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/111493