Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: M@rc op 04 november 2013 - 21:01:06
Nederlanders en de Franse taal is meestal ongelukkig niet?
Zu darans, fruits de meir, etc...   :P

;D Sowieso Nederlanders en een andere taal. Ik pik ze er zo uit en heb vaak last van plaatsvervangende schaamte.
Anderzijds spreken Nederlanders wel vaak meerdere talen, iets wat je niet kan zeggen van de Fransozen, Engelse of Duitsers.

Jehoentelaar

Ik heb ooit gelezen dat Nederlanders en Vlamingen veruit de besten zijn in het beheersen van vreemde talen. Vraag me niet waar het vandaan komt. :)

gloudiesaurus

Vraag me af hoe zeker Di Resta is bij Force India?
En Bottas bij Williams?
En Gutierrez bij Sauber (als Telmex niet meer betaald?)

Dit zijn kansen. Goed in ieder geval om met die teams te praten  :) Je weet nooit hoe het balletje rolt in de Formule 1...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 04 november 2013 - 22:27:53
Vraag me af hoe zeker Di Resta is bij Force India?
En Bottas bij Williams?
En Gutierrez bij Sauber (als Telmex niet meer betaald?)

Dit zijn kansen. Goed in ieder geval om met die teams te praten  :) Je weet nooit hoe het balletje rolt in de Formule 1...

Het zou idd mooi zijn bij Williams. En dan met Brawn erbij ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

janke

Citaat van: Arthur op 04 november 2013 - 23:08:18
Citaat van: gloudiesaurus op 04 november 2013 - 22:27:53
Vraag me af hoe zeker Di Resta is bij Force India?
En Bottas bij Williams?
En Gutierrez bij Sauber (als Telmex niet meer betaald?)

Dit zijn kansen. Goed in ieder geval om met die teams te praten  :) Je weet nooit hoe het balletje rolt in de Formule 1...

Het zou idd mooi zijn bij Williams. En dan met Brawn erbij ;)

Moet het allemaal eerst nog eens zien. Dat vd Garde een grote kans maakt op een vervolg, hoop ik en dat zit ook wel in de pen. Maar teams als Williams en Force vliegen je om de oren op sites. Maar dan moet schoonpa echt wel met een pak geld komen. En volgens mij valt Sauber wel af. Boekhoorn verkwanseld zijn centen niet aan een iets waar ook rare figuren rondhangen. Lees Russen.

En neemt hij daadwerkelijk de aandelen van Toto Wolff over?? Wordt verteld, dat is dan ook alles. Maar het is wel spannend aan het worden rondom Giedo vd Garde. Laten we hopen dat het geen langdurige geschiedenis wordt. Maar Pic zit zo een beetje in het zelfde schuitje. Brengt wel poen mee hè, net als vd Garde.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Pic zit in het Renaultnetwerk, dus die zullen we niet heel gauw bij een ander team zien dan eentje dat met motoren van Renault rijdt. Lotus is al voorzien, houd je Williams en een langer verblijf bij Caterham over. Het lijkt mij bij Williams niet dat ze Bottas meteen weer de deur uit werken, dus daar blijft één plekje vrij.

janke

Citaat van: Jehoentelaar op 05 november 2013 - 23:42:25
Pic zit in het Renaultnetwerk, dus die zullen we niet heel gauw bij een ander team zien dan eentje dat met motoren van Renault rijdt. Lotus is al voorzien, houd je Williams en een langer verblijf bij Caterham over. Het lijkt mij bij Williams niet dat ze Bottas meteen weer de deur uit werken, dus daar blijft één plekje vrij.

Zou best kunnen hoor. Maar wat ik lees zegt zijn begeleider Panis dat hij ook meerdere mogelijkheden heeft. En die zegt niet dat het specifiek bij teams zijn met een Renault achterin. Maar inderdaad Charles Pic heeft hulp van Renault.
Some things are too important to be left in the past.

Matthijs

Als ik moest kiezen tussen Pic en Vd Garde zou ik voor Vd Garde gaan maar ik weet niet of een teambaas daar hetzelfde over denkt.

Fabian

Citaat van: Matthijs op 06 november 2013 - 08:33:37
Als ik moest kiezen tussen Pic en Vd Garde zou ik voor Vd Garde gaan maar ik weet niet of een teambaas daar hetzelfde over denkt.
Gezien de link van Pic met Renault denk ik dat een teambaas voor Pic kiest...

Matthijs

Citaat van: Fabian op 06 november 2013 - 08:42:38
Citaat van: Matthijs op 06 november 2013 - 08:33:37
Als ik moest kiezen tussen Pic en Vd Garde zou ik voor Vd Garde gaan maar ik weet niet of een teambaas daar hetzelfde over denkt.
Gezien de link van Pic met Renault denk ik dat een teambaas voor Pic kiest...
Tenzij je zelf met Ferrari of Mercedesmotoren rijdt...

Jehoentelaar

Dan ga je eerder voor Magnussen inderdaad.

gloudiesaurus

Ben benieuwd.
Veel zal afhangen wat Hulkenberg zal doen en wat McLaren met Perez doet.
En Maldonado bij Williams natuurlijk.

Ik denk dat het voor Giedo een lange onzeker winter wordt.
Giedo moet in die laatste 2 GP's rijden zoals in Abu Dhabi, dan verdiend hij het om volgend jaar opnieuw Formule 1 te rijden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Ik denk idd niet dat teams Giedo al willen contracteren zolang er nog geen duidelijkheid is over Hülkenberg, Massa, Pérez en Maldonado. Dit zijn toch stuk voor stuk coureurs die je liever zou zien komen dan van der Garde.

Kootje

Citaat van: Jozef op 07 november 2013 - 16:17:46
Ik denk idd niet dat teams Giedo al willen contracteren zolang er nog geen duidelijkheid is over Hülkenberg, Massa, Pérez en Maldonado. Dit zijn toch stuk voor stuk coureurs die je liever zou zien komen dan van der Garde.

Ben ik het niet mee eens.
Hülkenberg zie je idd liever dan Giedo en Massa wellicht ook, maar Giedo doet imo niets onder voor Pastor e'n Sergio hoor. Die hebben gewoon beter materiaal ter beschikking en daardoor lijken ze beter, maar of ze dit ook echt zijnb betwijfel ik. Enige reden waarom ik de voorkeur voor hun zou hebben is geld. Maar ja .... Carlos Slim (Telmex) betaalt blijkbaar niet en Venezuela (PDVSA) draait de geldkraan dicht, terwijl Marcel Boekhoorn (McGregor) altijd keurig z'n verplichtingen nakomt. En dan moet je jezelf toch de vraag stellen wat je liever hebt, 'n loze belofte van 'n megabedrag of de zekerheid van de helft.

0634

Pastor en Perez zijn sneller dan Giedo, daarover heb ik persoonlijk weinig twijfel. Beiden zouden weinig moeite hebben met Pic.