Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Fabian op 11 oktober 2013 - 14:08:44
Boekhoorn heeft interesse in de Williams aandelen van Toto Wolff. Misschien een manier om Giedo binnen te krijgen bij Williams?!

Waar lees je dat? Ben nieuwsgierig. ;) Boekhoorn is met zijn McGregor al jaren sponsor van Williams. Maar of hij even de geldkraan open trekt voor schoonzoon om bij Williams te rijden? Kwestie kosten/baten. Het idee is prima natuurlijk, maar of het dat word is een ander verhaal.
Some things are too important to be left in the past.

Fabian

Citaat van: janke op 11 oktober 2013 - 23:58:56
Citaat van: Fabian op 11 oktober 2013 - 14:08:44
Boekhoorn heeft interesse in de Williams aandelen van Toto Wolff. Misschien een manier om Giedo binnen te krijgen bij Williams?!

Waar lees je dat? Ben nieuwsgierig. ;) Boekhoorn is met zijn McGregor al jaren sponsor van Williams. Maar of hij even de geldkraan open trekt voor schoonzoon om bij Williams te rijden? Kwestie kosten/baten. Het idee is prima natuurlijk, maar of het dat word is een ander verhaal.
Las t op Twitter. Andere sites hebben er volgens mij iets over geschreven. Weet zo niet uit m'n hoofd welke las alleen t kleine berichtje op Twitter.

Jozef

Heb het wel gelezen op racexpress. Zij haalden dan weer de Telegraaf aan als bron.

0634


janke

Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 12 oktober 2013 - 08:43:02
En Pic weer sneller...

Jep 3x op rij nu. Zonde want in Singapore had Van der Garde Pic moet hebben.
In Japan had Van der Garde de pace gewoon niet helemaal...

Dat Kovalainen dan in VT1 sneller is helpt ook niet echt.

Maar goed aan de andere kant moeten we ook niet vergeten dat Van der Garde nog een rookie is.
Overigens ramde hij bij de start wel Bianchi, ook al zei hij van niet  ;)

Het Williams - verhaal staat groot in de Telegraaf. Boekhoorn wil de aandelen van Toto Wolff kopen.
Samen met zijn sponsoring met McGregor kan hij zomaar eens een grote stem gaan krijgen bij dat team.
Aandelen verliezen niet hun waarde, dus een slimme manier om Van der Garde daar binnen te krijgen?  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Citaat van: gloudiesaurus op 16 oktober 2013 - 00:22:08
Citaat van: Jeroen op 12 oktober 2013 - 08:43:02
En Pic weer sneller...

Jep 3x op rij nu. Zonde want in Singapore had Van der Garde Pic moet hebben.
In Japan had Van der Garde de pace gewoon niet helemaal...

Dat Kovalainen dan in VT1 sneller is helpt ook niet echt.

Maar goed aan de andere kant moeten we ook niet vergeten dat Van der Garde nog een rookie is.
Overigens ramde hij bij de start wel Bianchi, ook al zei hij van niet  ;)

Het Williams - verhaal staat groot in de Telegraaf. Boekhoorn wil de aandelen van Toto Wolff kopen.
Samen met zijn sponsoring met McGregor kan hij zomaar eens een grote stem gaan krijgen bij dat team.
Aandelen verliezen niet hun waarde, dus een slimme manier om Van der Garde daar binnen te krijgen?  :)

Al met al denk ik niet dat we volgend jaar van Giedo af zijn, wat ik leuk vind. Het is een sympathieke gast en eindelijk een Nederlandse coureur zonder kapsones. Als dat verhaal over Williams waar is, dan rijdt Giedo volgend jaar in een Williams.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Laten we het hopen! Normaal gesproken is Williams toch weer een stapje hogerop.
Ik gun het Giedo ook van harte!

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 16 oktober 2013 - 11:49:10
Laten we het hopen! Normaal gesproken is Williams toch weer een stapje hogerop.
Ik gun het Giedo ook van harte!


Goed nieuws voor Giedo, had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij nog in de F1 zou rijden volgend seizoen. Maar het moet natuurlijk eerst allemaal rondkomen.

gloudiesaurus

Citaat van: Fabian op 16 oktober 2013 - 12:18:44
Citaat van: gloudiesaurus op 16 oktober 2013 - 11:49:10
Laten we het hopen! Normaal gesproken is Williams toch weer een stapje hogerop.
Ik gun het Giedo ook van harte!


Goed nieuws voor Giedo, had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij nog in de F1 zou rijden volgend seizoen. Maar het moet natuurlijk eerst allemaal rondkomen.

Waarom niet? Zo slecht heeft hij het als debutant tot nu toe ook weer niet gedaan. En hij heeft sponsorgeld natuurlijk  ;)

De laatste 3 races zijn wat minder maar Spa en Monaco waren mooie uitschieters.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Waarom niet? Op een gegeven moment begon ik na te denken na de 'vreugde' van weer een Nederlander in de F1. Ik zag Giedo slechts als een tussenpersoon met centen die zo af en toe goede dingen liet zien,  maar ook af en toe rare dingen deed.

Ach zou mooi zijn als Williams hem wil hebben. Als die wagen volgend jaar goed is kan Giedo misschien wel leuke dingen laten zien, maar eerst maar ff afwachten. Voor hetzelfde geld zit ie dadelijk zonder stoeltje...

gloudiesaurus

Je weet het nooit in de Formule 1  ;)

Maar Williams zou heel mooi zijn. Het is wel te hopen voor hem dat het team de weg weer omhoog gaat vinden ipv verder afzakken. Anders brengt Williams je niet verder dan Caterham...
Al denk ik dat Williams volgend jaar wel een betere auto heeft dan Williams.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Ik gun het hem wel. Was eerst enorm skeptisch omdat ik bang was dat er - gezien het verleden en de vaderlandse autosportcultuur - al gauw veel elitaire prietpraat en grootspraak zouden komen ("ik ben de F1-coureur"), maar dat valt allemaal reuze mee. Doet ook lekker mee bij die laatste vier. Cijfertjes als finishplaats zeggen mij niet zoveel, wat telt is dat hij op wat rare dingetjes na heel snel goed meekomt met zijn teamgenoot. Een jaar ervaringsverschil, maar je ziet het er niet aan terug. Een stap hogerop is ook wel belangrijk voor zijn ontwikkeling als F1-coureur, want van jarenlang achterin hobbelen leer je niet veel. Strijden voor punten bij een historisch team met een grote fanbase zou heel goed zijn.

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 16 oktober 2013 - 00:22:08
In Japan had Van der Garde de pace gewoon niet helemaal...

Is ook 'n beetje lastig he, als je er in de eerste bocht al naast staat. ::)

0634

Oké, maar ook Kova die direct sneller was terwijl hij al maanden niet had gereden in die wagen en een kwali wéér achter Pic... al met al geen geweldig weekend voor Giedo.