Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Franky R.

Gehoord via stream Sky...GvdG zou voor 80% zeker zijn van 2014 bij Caterham...

Matthijs

#706
Dat zou niet verkeerd zijn. Ze omschrijven het op Sky wel precies goed: Pic staat meestal voor Giedo, maar op beslissende momenten is het steeds Giedo die zich in de kijker rijdt.

Maar uiteindelijk vindt Caterham het geld van McGregor belangrijker dan het talent van Giedo.

Jehoentelaar

Als Giedo zijn stijgende lijn doorzet én zijn teamgenoot in 2014 structureel voor is, kan hij in een later jaar nog wel hopen op een ander team. Maar dat is -uiteraard- koekeloeren in koffiedik.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 20 september 2013 - 15:08:06
Als Giedo zijn stijgende lijn doorzet én zijn teamgenoot in 2014 structureel voor is, kan hij in een later jaar nog wel hopen op een ander team. Maar dat is -uiteraard- koekeloeren in koffiedik.


In de VT1 was GvdG i.i.g. sneller dan Pic... ;)
http://www.gppits.net/nieuws/singapore_vt1._hamilton_op_dreef/

Gerard


Fabian

Williams schijnt een serieuze optie te zijn voor Van der Garde, maar ik zie Pastor daar niet vertrekken en het lijkt me stug dat ze Bottas nu al de deur wijzen...

Franky R.

Citaat van: Gerard op 20 september 2013 - 16:07:32
Zou mooi zijn!.. :)


En mooi blijft het, Gerard..ook in VT2 was GvdG sneller dan Pic... :)
http://www.gppits.net/nieuws/singapore_vt2._red_bull_dominant/


@Fabian,


GvdG lijkt te blijven bij Caterham...zou voor 80% zeker zijn. Gehoord via Sky [Chandok].

Jehoentelaar

Citaat van: Fabian op 20 september 2013 - 16:25:24
Williams schijnt een serieuze optie te zijn voor Van der Garde, maar ik zie Pastor daar niet vertrekken en het lijkt me stug dat ze Bottas nu al de deur wijzen...
Lijkt mij ook niet, al kon Bottas tot nu toe nou ook nog niet zo veel uitrichten tegen de crashkoning. Tweede jaartje gun ik hem wel, maar dan moet het eigenlijk wel wat beter.

gloudiesaurus

Jammer een foutje en daarom was Pic sneller. Zonde nu is het weer 8-5 voor Pic.
Van der Garde was wel het hele weekend sneller dan Pic. Hij moet hem morgen maar voorbij rijden dan...

Wie weet wat er gebeurd, een 12e plek zou leuk zijn zodat Caterham Marussia voorbij kan. Wie weet met wat uitvallers en een gekke safety car?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Ik denk dat Giedo een hele grote kans heeft om er volgend jaar weer bij te zijn. Zowel bij sky als BBC hadden ze het erover en in positive zin voor Giedo.

Arthur

Citaat van: Sabai op 22 september 2013 - 11:32:57
Ik denk dat Giedo een hele grote kans heeft om er volgend jaar weer bij te zijn. Zowel bij sky als BBC hadden ze het erover en in positive zin voor Giedo.

Eerst zullen Giedo zijn centjes er bij moeten zijn volgend jaar. Als dat zeker is maakt hij een kans [lijkt mij] bij b.v. Caterham
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sabai

Citaat van: Arthur op 22 september 2013 - 11:37:46
Citaat van: Sabai op 22 september 2013 - 11:32:57
Ik denk dat Giedo een hele grote kans heeft om er volgend jaar weer bij te zijn. Zowel bij sky als BBC hadden ze het erover en in positive zin voor Giedo.

Eerst zullen Giedo zijn centjes er bij moeten zijn volgend jaar. Als dat zeker is maakt hij een kans [lijkt mij] bij b.v. Caterham


Geld speelt ongetwijfeld een rol .Maar er schijnen meerdere teams geïnteresseerd te zijn en Eddie Jordan noemde hem zelfs upcomming driver. Voor me gevoel nemen ze hem zelfs vaker in beeld maar dan kan ook m'n verbeelding zijn.

0634

Citaat van: Arthur op 22 september 2013 - 11:37:46
Citaat van: Sabai op 22 september 2013 - 11:32:57
Ik denk dat Giedo een hele grote kans heeft om er volgend jaar weer bij te zijn. Zowel bij sky als BBC hadden ze het erover en in positive zin voor Giedo.

Eerst zullen Giedo zijn centjes er bij moeten zijn volgend jaar. Als dat zeker is maakt hij een kans [lijkt mij] bij b.v. Caterham

Zolang hij thuis geen ruzie maakt met zijn vriendin, zitten de centen wel goed geloof ik :).

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 22 september 2013 - 13:11:46
Citaat van: Arthur op 22 september 2013 - 11:37:46
Citaat van: Sabai op 22 september 2013 - 11:32:57
Ik denk dat Giedo een hele grote kans heeft om er volgend jaar weer bij te zijn. Zowel bij sky als BBC hadden ze het erover en in positive zin voor Giedo.

Eerst zullen Giedo zijn centjes er bij moeten zijn volgend jaar. Als dat zeker is maakt hij een kans [lijkt mij] bij b.v. Caterham

Zolang hij thuis geen ruzie maakt met zijn vriendin, zitten de centen wel goed geloof ik :) .


Helaas lijken de centen weinig uit te maken voor 2014. Als ik Fernandes mag geloven...
http://www.gppits.net/nieuws/fernandes_wil_heikki_terug/

Jehoentelaar