Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Verplaatst  ;)

Precies, Force India, Sauber, Williams kunnen opties zijn.
En ook Caterham kan nog.

Ik geloof er wel wat in. Van der Garde is een degelijk coureur en tsjah als hij geld heeft.
Hij doet in mijn ogen niet onder voor bijv. Gutierrez bij Sauber.

Als hij ook Pic voor kan blijven doet Van der Garde het in zijn 1e jaar gewoon heel goed.
Van der Garde moet de lijn die hij nu heeft ingezet door zetten  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: NielsD op 27 augustus 2013 - 15:09:48
EDIT: misschien had ik dit beter in het vdg topic kunnen posten.

Daarom heb ik dat maar voor je gedaan. ;)



Citaat van: Jeroen op 27 augustus 2013 - 15:16:47
Dan moet een mod het even verplaatsen ;).

Bij deze dus. :)

Gerard

Zou mooi zijn voor GvdG... Mooiste zou natuurlijk zijn als Force India of Sauber zou lukken... Al zie ik Sauber niet als een serieuze optie, als Sauber "Strontkin" èn een ervaren coureur wil.... Force India zou mooi zijn! Regelmatig punten pakken!!

NielsD

Citaat van: Gerard op 29 augustus 2013 - 09:50:51
Zou mooi zijn voor GvdG... Mooiste zou natuurlijk zijn als Force India of Sauber zou lukken... Al zie ik Sauber niet als een serieuze optie, als Sauber "Strontkin" èn een ervaren coureur wil.... Force India zou mooi zijn! Regelmatig punten pakken!!

Maar wil Force India af van Di Resta & Sutil. Zijn ook twee leuke coureurs.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Gerard

Ik zie di Resta nog wel als vervanger van Massa ..

Maikel0230

Ik zie di Resta echt niet naar Ferrari gaan, het kan natuurlijk maar ik denk niet de roden hun oog op de Schot hebben laten vallen. Ik vermoed dat als Massa echt de laan wordt uitgestuurd en Raikkonnen niet komt, dat er dan serieus getwijfeld zal worden over tussen de Hulk en Bianchi. Het is nog vroeg voor Bianchi maar je weet maar nooit. Dan zijn er ook nog de geruchten rond Button, waarvan ik vermoed dat ze BS zijn maar zoals ik al eerder zei: "je weet maar nooit!"

Maar zoals elk jaar de vraag is: "Wordt Massa wel gewipt?"

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Denk toch wel dat Di Resta zelf ook weg wil. Die jongen wil de stap naar een beter team maken. Vraag is welk team? Alleen Ferrari lijkt me een team waar een plaatsje vrijkomt bij de topteams. Red Bull lijkt vergeven aan Ricciardo. McLaren en Mercedes zullen geen rijders wisselen....

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 29 augustus 2013 - 12:03:58
Ik zie di Resta echt niet naar Ferrari gaan, het kan natuurlijk maar ik denk niet de roden hun oog op de Schot hebben laten vallen. Ik vermoed dat als Massa echt de laan wordt uitgestuurd en Raikkonnen niet komt, dat er dan serieus getwijfeld zal worden over tussen de Hulk en Bianchi. Het is nog vroeg voor Bianchi maar je weet maar nooit. Dan zijn er ook nog de geruchten rond Button, waarvan ik vermoed dat ze BS zijn maar zoals ik al eerder zei: "je weet maar nooit!"

Maar zoals elk jaar de vraag is: "Wordt Massa wel gewipt?"


Toch een leuke vervanger voor; "Wordt DC dit jaar wel kampioen?".... ;D ;D ;D

Gerard

#668
Als z'n vriendin er zin in heeft... Vast wel... ;-) maar ik zie Massa idd wel vertrekken... Tenzij.... Ferrari Bianchi nog niet "Ferrariklaar" vindt, en Massa nog een jaar laat aanmodderen, om hem in 2015 te vervangen (door Bianchi)

NielsD

Ik zie ook geen reden om Massa nog te behouden. Er moet iemand komen die meer uit die auto kan halen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Fabian

Citaat van: NielsD op 29 augustus 2013 - 16:09:09
Ik zie ook geen reden om Massa nog te behouden. Er moet iemand komen die meer uit die auto kan halen.
En aangezien we in het Giedo van der Garde topic zitten kies ik voor Giedo!  ;)
Of Luca Badoer, die moet dat vast ook kunnen.

NielsD

Citaat van: Fabian op 29 augustus 2013 - 17:15:05
Citaat van: NielsD op 29 augustus 2013 - 16:09:09
Ik zie ook geen reden om Massa nog te behouden. Er moet iemand komen die meer uit die auto kan halen.
En aangezien we in het Giedo van der Garde topic zitten kies ik voor Giedo!  ;)
Of Luca Badoer, die moet dat vast ook kunnen.

Lang leve Luca:

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Gerard

Citaat van: Fabian op 29 augustus 2013 - 17:15:05
Citaat van: NielsD op 29 augustus 2013 - 16:09:09
Ik zie ook geen reden om Massa nog te behouden. Er moet iemand komen die meer uit die auto kan halen.
En aangezien we in het Giedo van der Garde topic zitten kies ik voor Giedo!  ;)
Of Luca Badoer, die moet dat vast ook kunnen.
inderdaad Fabian... Sorry, ik dwaalde wat af ;)

Fabian

Citaat van: Gerard op 29 augustus 2013 - 20:55:26
Citaat van: Fabian op 29 augustus 2013 - 17:15:05
Citaat van: NielsD op 29 augustus 2013 - 16:09:09
Ik zie ook geen reden om Massa nog te behouden. Er moet iemand komen die meer uit die auto kan halen.
En aangezien we in het Giedo van der Garde topic zitten kies ik voor Giedo!  ;)
Of Luca Badoer, die moet dat vast ook kunnen.
inderdaad Fabian... Sorry, ik dwaalde wat af ;)

Geen probleem. Vond dit een mooie gelegenheid om te melden  dat ik Giedo graag bij Ferrari zie rijden!  ;)

Jehoentelaar

Wel mits hij teamgenoot wordt van Frijns dan. 8)