Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Kootje

Zou mooi zijn. Sowieso voelt hij zich daar wel thuis, dus ..... wie weet. Als het ergens kan dan is het hier.

Franky R.

#451
Citaat van: Kootje op 26 mei 2013 - 09:28:47
Zou mooi zijn. Sowieso voelt hij zich daar wel thuis, dus ..... wie weet. Als het ergens kan dan is het hier.
Tja, knotsgek Monaco...Hopelijk komt GvdG goed door Sainte Devote...Maar GP2-taferelen sluit ik niet uit. :P

Jehoentelaar

De start niet verprutsen is al genoeg om in ieder geval een flink deel van de race leuk mee te doen. 8)

gloudiesaurus

#453
Slechte race... eerst zijn voorvleugel eraf rijden tegen Maldonado na een slechte start.

En bij de laatste safety car periode wilde het team geen banden wisselen, onbegrijpelijk!
Van der Garde gaf juist 2 ronde voor de safety car periode aan dat zijn banden op waren.......
Anders had hij Chilton zeker voor kunnen blijven, nu ging de Marussia er in de laatste ronde nog langs.........
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 26 mei 2013 - 23:18:06
Slechte race... eerst zijn voorvleugel eraf rijden tegen Maldonado na een slechte start.

En bij de laatste safety car periode wilde het team geen banden wisselen, onbegrijpelijk!
Van der Garde gaf juist 2 ronde voor de safety car periode aan dat zijn banden op waren.......
Anders had hij Chilton zeker voor kunnen blijven, nu ging de Marussia er in de laatste ronde nog langs.........
Tja, dat kunnen ze GvdG niet gaan aanwrijven... :(  ...Zeer slecht indien ze daadwerkelijk geen banden hebben vervangen tijdens de SC...

gloudiesaurus

Ze hebben hem niet naar binnen gehaald, dat hadden ze wel moeten doen. Dan was hij Chilton zeker voor gebleven......
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Punt is dat hij juist voor Chilton kwam door niet te stoppen. Dus had ie m anders eerst moeten passeren. Ik snap de keuze wel. Vraag is alleen waarom Giedo elke race zoveel last van zijn banden heeft en Pic niet. Dit soort races kunnen het verschil tussen 10e of 11e in het constructeurskampioenschap betekenen voor Caterham.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 27 mei 2013 - 21:57:27
Punt is dat hij juist voor Chilton kwam door niet te stoppen. Dus had ie m anders eerst moeten passeren. Ik snap de keuze wel. Vraag is alleen waarom Giedo elke race zoveel last van zijn banden heeft en Pic niet. Dit soort races kunnen het verschil tussen 10e of 11e in het constructeurskampioenschap betekenen voor Caterham.
Pic heeft een jaartje ervaring? Of de rijstijl van GvdG is te ruw...dus een soortgelijk probleem als Hamilton... ???

Franky R.


gloudiesaurus

Zo die bedreiging is voorlopig geweken. Al Van der Garde zo doorgaat als de laatste 2 Grand-Prix dan is het sowiezo niet aan de orde.

Van der Garde - Pic nu 3 - 3, zou mooi zijn als hij er 4-3 van kan maken.
Vergeet niet dat Pic vorig jaar ook Glock regelmatig de baas was...

En voor Caterham zou het mooi zijn als ze in ieder geval Marussia weer kunnen passeren in de WK - stand.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 01 juni 2013 - 18:46:07
Zo die bedreiging is voorlopig geweken. Al Van der Garde zo doorgaat als de laatste 2 Grand-Prix dan is het sowiezo niet aan de orde.

Van der Garde - Pic nu 3 - 3, zou mooi zijn als hij er 4-3 van kan maken.
Vergeet niet dat Pic vorig jaar ook Glock regelmatig de baas was...

En voor Caterham zou het mooi zijn als ze in ieder geval Marussia weer kunnen passeren in de WK - stand.
En toch heb ik het idee, dat GvdG te veel van de Pirelli's vraagt. Giedo zou met de auto rijden, alsof het een GP2 is...Dat las ik ergens.

Kootje

Dat zou zomaar kunnen. Ik weet wel dat daar vorig jaar nogal wat kritiek over was, dus wie weet. ???

gloudiesaurus

Citaat van: Franky R. op 04 juni 2013 - 15:42:15
Citaat van: gloudiesaurus op 01 juni 2013 - 18:46:07
Zo die bedreiging is voorlopig geweken. Al Van der Garde zo doorgaat als de laatste 2 Grand-Prix dan is het sowiezo niet aan de orde.

Van der Garde - Pic nu 3 - 3, zou mooi zijn als hij er 4-3 van kan maken.
Vergeet niet dat Pic vorig jaar ook Glock regelmatig de baas was...

En voor Caterham zou het mooi zijn als ze in ieder geval Marussia weer kunnen passeren in de WK - stand.
En toch heb ik het idee, dat GvdG te veel van de Pirelli's vraagt. Giedo zou met de auto rijden, alsof het een GP2 is...Dat las ik ergens.

Zou kunnen maar de laatste races ging hij heel lekker. Het is ook een kwestie van aanpassen denk ik.
Met de Pirelli's moet je nu eenmaal leren rijden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Citaat van: Franky R. op 04 juni 2013 - 15:42:15
Citaat van: gloudiesaurus op 01 juni 2013 - 18:46:07
Zo die bedreiging is voorlopig geweken. Al Van der Garde zo doorgaat als de laatste 2 Grand-Prix dan is het sowiezo niet aan de orde.

Van der Garde - Pic nu 3 - 3, zou mooi zijn als hij er 4-3 van kan maken.
Vergeet niet dat Pic vorig jaar ook Glock regelmatig de baas was...

En voor Caterham zou het mooi zijn als ze in ieder geval Marussia weer kunnen passeren in de WK - stand.
En toch heb ik het idee, dat GvdG te veel van de Pirelli's vraagt. Giedo zou met de auto rijden, alsof het een GP2 is...Dat las ik ergens.

Ik heb zoiets gelijkaardigs gelezen in Formule1.nl, in het begin van het seizoen 'mishandelde' hij zijn versnellingsbak net alsof het een uit de GP2 zou zijn. Ik geloof wel dat dat nu onder controle zou zijn.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Jammer van de kwalificatie van Van der Garde vandaag.
Nu staat het weer 4-3 voor Pic.

Hopelijk morgen een goede race, dat kan hij wel gebruiken...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is