Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Sabai

Ik denk wel dat Bianci de snellere van de twee is hij had zelfs bijna Bottas verslagen in de quali . scheelde een haar volgens mij. Hoewel ik geen fan ben van Jules laat hij wel zijn talent zien.

Wings

Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 10:18:59
CitaatOverigens vind ik een vergelijk met Marussia prima kunnen. Qua snelheid zal het niet veel verschillen.

Dus jij denkt dat Bianchi echt 'n seconde sneller is dan Giedo terwijl deze altijd aan elkaar gewaagd waren in gelijkwaardig materiaal?

Ja.


Arthur

Citaat van: Wings op 23 maart 2013 - 10:37:42
Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 10:18:59
CitaatOverigens vind ik een vergelijk met Marussia prima kunnen. Qua snelheid zal het niet veel verschillen.

Dus jij denkt dat Bianchi echt 'n seconde sneller is dan Giedo terwijl deze altijd aan elkaar gewaagd waren in gelijkwaardig materiaal?

Ja.

Giedo moet volop genieten dit seizoen. Het zal denk ik een 1-jarig avontuur zijn... en dus ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Als Giedo zo doorgaat wel. Ik heb niet het idee dat hij beter is geworden afgelopen jaren iets wat je wel terugziet bij een Frijns en Bianchi. De laatst genoemde groeit als rijder en rijdt zich in de picture. Overal lees je gepaste enthousiasme. Dit kan nog wel eens wat worden.

0634

Er was idd al een topic voor Giedo. Beiden even samengevoegd :).

Fabian

http://www.gppits.net/nieuws/van_der_garde_over_kwalificatie/

Problemen vandaag voor Giedo. Ben benieuwd wat hij er morgen van gaat maken.

Jehoentelaar

Citaat van: Wings op 23 maart 2013 - 10:37:42
Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 10:18:59
CitaatOverigens vind ik een vergelijk met Marussia prima kunnen. Qua snelheid zal het niet veel verschillen.

Dus jij denkt dat Bianchi echt 'n seconde sneller is dan Giedo terwijl deze altijd aan elkaar gewaagd waren in gelijkwaardig materiaal?

Ja.
Hmm, geen argument? Dat materiaal is dus niet gelijkwaardig. Bianchi is mijns inziens wel het grootste talent van het stel, maar Chilton zit er puur om de centen en is bij lange na niet zo goed als de Britten die nu in de WSR en GP2 zitten. Chilton heft dat snelheidsverschil met zijn (non)talent dus op, maar Bianchi haalt het maximale wel uit die auto. Elke kwalificatie dat Van der Garde P20 haalt heeft hij het goed gedaan, en elke plek hoger is bonus.

Kootje

Aan wie is dit nu gericht? Aan mij of aan Wings? ???

Jehoentelaar

Wings, want ik pak zijn quote. Misschien verwarrend omdat hij weer jouw quote quotte, waarin jij ook weer zijn quote... enzovoorts. :)

Wings

Citaat van: Jehoentelaar op 23 maart 2013 - 13:44:37
Hmm, geen argument? Dat materiaal is dus niet gelijkwaardig. Bianchi is mijns inziens wel het grootste talent van het stel, maar Chilton zit er puur om de centen en is bij lange na niet zo goed als de Britten die nu in de WSR en GP2 zitten. Chilton heft dat snelheidsverschil met zijn (non)talent dus op, maar Bianchi haalt het maximale wel uit die auto. Elke kwalificatie dat Van der Garde P20 haalt heeft hij het goed gedaan, en elke plek hoger is bonus.

Ik heb weinig om aan te voeren natuurlijk. Hetgeen wat ik tot op het heden heb gezien vind ik niet imponeren. Giedo is niet een rijder die instapt en snel is. Hij kent de auto, kent het team in tegenstelling tot Bianchi die van vandaag op morgen ineens een racestoel heeft. En hij zet dat ding gewoon naar zijn hand. Knap!

Dat ze in een andere raceklasse gewaagd aan elkaar waren vind ik leuk maar kan en wil er niks mee. Leuk voor de cijfers maar het zegt niks over het momentum en de situatie. En dat legt meer gewicht in de schaal. Dan heb ik nog niet gekeken naar het ontwikkelingsproces van beiden.

KVDracer

Citaat van: Wings op 23 maart 2013 - 15:32:07
Citaat van: Jehoentelaar op 23 maart 2013 - 13:44:37
Hmm, geen argument? Dat materiaal is dus niet gelijkwaardig. Bianchi is mijns inziens wel het grootste talent van het stel, maar Chilton zit er puur om de centen en is bij lange na niet zo goed als de Britten die nu in de WSR en GP2 zitten. Chilton heft dat snelheidsverschil met zijn (non)talent dus op, maar Bianchi haalt het maximale wel uit die auto. Elke kwalificatie dat Van der Garde P20 haalt heeft hij het goed gedaan, en elke plek hoger is bonus.

Ik heb weinig om aan te voeren natuurlijk. Hetgeen wat ik tot op het heden heb gezien vind ik niet imponeren. Giedo is niet een rijder die instapt en snel is. Hij kent de auto, kent het team in tegenstelling tot Bianchi die van vandaag op morgen ineens een racestoel heeft. En hij zet dat ding gewoon naar zijn hand. Knap!

Dat ze in een andere raceklasse gewaagd aan elkaar waren vind ik leuk maar kan en wil er niks mee. Leuk voor de cijfers maar het zegt niks over het momentum en de situatie. En dat legt meer gewicht in de schaal. Dan heb ik nog niet gekeken naar het ontwikkelingsproces van beiden.

Paul di Resta was in de F3 ook sneller dan Vettel...

KVDracer

Citaat van: Jehoentelaar op 23 maart 2013 - 13:44:37
Citaat van: Wings op 23 maart 2013 - 10:37:42
Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 10:18:59
CitaatOverigens vind ik een vergelijk met Marussia prima kunnen. Qua snelheid zal het niet veel verschillen.

Dus jij denkt dat Bianchi echt 'n seconde sneller is dan Giedo terwijl deze altijd aan elkaar gewaagd waren in gelijkwaardig materiaal?

Ja.
Hmm, geen argument? Dat materiaal is dus niet gelijkwaardig. Bianchi is mijns inziens wel het grootste talent van het stel, maar Chilton zit er puur om de centen en is bij lange na niet zo goed als de Britten die nu in de WSR en GP2 zitten. Chilton heft dat snelheidsverschil met zijn (non)talent dus op, maar Bianchi haalt het maximale wel uit die auto. Elke kwalificatie dat Van der Garde P20 haalt heeft hij het goed gedaan, en elke plek hoger is bonus.

VdGarde zit er enkel en alleen voor het talent? Als je het mij vraagt 10% voor zijn talent en 90% voor zijn geld.

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 23 maart 2013 - 14:36:36
Wings, want ik pak zijn quote. Misschien verwarrend omdat hij weer jouw quote quotte, waarin jij ook weer zijn quote... enzovoorts. :)

Inderdaad verwarrend ja, maar goed .... nu is het me duidelijk. Thanx! 8)

Kootje

Citaat van: KVDracer op 23 maart 2013 - 15:37:48
Paul di Resta was in de F3 ook sneller dan Vettel...

En zou dat wellicht nu ook zijn had hij 'n Red Bull onder z'n gat gehad. ??? ::)