Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Gerard

Tja, het duurt allemaal erg lang.. Ik ben wel benieuwd, de rijders bij Force india zijn ook nog niet officieel bevestigd, dus wie weet komt di restaook nog kijken bij Caterham? En Senna inderdaad....

Fabian

Citaat van: Gerard op 14 januari 2013 - 16:44:01
Tja, het duurt allemaal erg lang.. Ik ben wel benieuwd, de rijders bij Force india zijn ook nog niet officieel bevestigd, dus wie weet komt di restaook nog kijken bij Caterham? En Senna inderdaad....
di Resta is wel safe bij Force India. Die staat er van te kijken dat hij zolang moet wachten op de bekendmaking van zijn teammaat...
http://www.gppits.net/nieuws/paul_di_resta_verrast_over_lange_wachten/

Franky R.

Raar verhaal van Gascoigne. Hij heeft niet over het gebrek aan voortgang bij Caterham! Dat is de ware reden voor Heikki's zoektocht... ::)

gloudiesaurus

5 februari is de Caterham launch... weten we dan meer?
De situatie bij Force India/ Marussia bied Van der Garde toch weer wat meer kansen denk ik...

Vorig jaar was hij ook al dichtbij een Marussia - stoeltje...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 21 januari 2013 - 12:08:22
5 februari is de Caterham launch... weten we dan meer?
De situatie bij Force India/ Marussia bied Van der Garde toch weer wat meer kansen denk ik...

Vorig jaar was hij ook al dichtbij een Marussia - stoeltje...
Als Petrov naar Marussia vertrekt, dan zie ik GvdG instappen bij Caterham, ja. Waarom? Omdat Marussia tegen het einde van 2012 steeds dichterbij Caterham kwam. Men verwacht dat Marussia waarschijnlijk Caterham zal verslaan in 2013...


Gewoon hardop nadenkend.  ;)

Fabian

Zo raar zou het niet zijn hoor Franky. Marussia werd steeds sterker en Caterham kreeg steeds meer moeite met de Marussia's. Als ik Giedo was zou ik bij Marussia proberen in te stappen!  ;)

Figge

Helaas denk ik dat de ontwikkelingen van de laatste dagen vooral mogelijkheden biedt een Senna, Petrov, bij Caterham en Marussia...
Wat er bij SHI gaat gebeuren zal mij werkelijk een raadsel zijn... Het uitblijven van een bevestiging van Di Resta geeft te denken... Volgens mij nemen Sutil en Bianchi best wat geld geld mee, maar niet zoveel dat een team daar substantieel inkomen uit haalt volgens mij.
Ik weet niet hoeveel geld Alquersuari en Kobayashi hebben...

Jehoentelaar

Kobayashi had een actie van fans nodig om aan een miljoen dollar (?) te komen, dus zijn kansen zijn -zoals hij zelf had aangegeven- kleiner dan minimaal. Alguersuari heeft zelf sowieso minder financiële backing dan andere gegadigden, dus die kan volgens hij redenatie ook uitgesloten worden.

Fabian


Kootje

#219
Citaat van: Jehoentelaar op 21 januari 2013 - 15:49:38
Alguersuari heeft zelf sowieso minder financiële backing dan andere gegadigden, dus die kan volgens hij redenatie ook uitgesloten worden.

Jaime claimde tegen het eind van afgelopen seizoen wel al 'n getekend contract bij 'n subtopper te hebben. Dat kan dan alleen nog maar Force India zijn. ::)

Waar 't Giedo's kansen betreft zijn die alleen maar weer toegenomen imo. Nog steeds niet groot, maar iig groter. Petrov met z'n Roebels naar Marussia, Giedo alsnog naar Caterham naast bijvoorbeeld Senna. ???

Fabian

Citaat van: Kootje op 21 januari 2013 - 16:08:04
Giedo alsnog naar Caterham naast bijvoorbeeld Senna. ???
Charles Pic zit al bij Caterham he Kootje. Die gaan ze niet wegsturen!  ;)

Kootje

Citaat van: Fabian op 21 januari 2013 - 16:13:17
Citaat van: Kootje op 21 januari 2013 - 16:08:04
Giedo alsnog naar Caterham naast bijvoorbeeld Senna. ???
Charles Pic zit al bij Caterham he Kootje. Die gaan ze niet wegsturen!  ;)

Das waar :-\ in mijn hoofd zat hij bij Marussia, maar das Chilton. :-[

Maar goed, waar het om gaat is dat er met het vertrek van Glock bij Marussia weer 'n extra plekje beschikbaar is voor 'n pay-driver. Want laten we wel wezen, in die categorie valt hij nu eenmaal. Ook Force India heeft nog steeds beide stoeltjes te vergeven en lijkt voor 2 pay-drivers te gaan, en dan is er die ene van Caterham nog. Met 4 zitjes voor de hoogste bieder zijn Giedo's kansen toch weer iets gestegen. Volgens mij staat hij namelijk op P3 waar het het budget van de beschikbare rijders betreft. :)

Fabian

Zijn kansen zijn zeker gestegen. Toch weer een stoeltje extra waar ie kans op maakt...

Kootje

Citaat van: Fabian op 21 januari 2013 - 16:24:00
Zijn kansen zijn zeker gestegen. Toch weer een stoeltje extra waar ie kans op maakt...

Daarom. ::)

Ik vind het iig goed nieuws, ongeacht hoe 't zich verder ontvouwd. Glock ga ik echt niet missen, en Kovalaïnen en DiResta om eerlijk te zijn ook niet. Niet dat die jongens geen potje kunnen sturen hoor, maar iets speciaals hebben ze ook niet. Ik vind het erger dat we Kamui niet meer te zien krijgen. :(

Jehoentelaar

Citaat van: Kootje op 21 januari 2013 - 16:08:04
Citaat van: Jehoentelaar op 21 januari 2013 - 15:49:38
Alguersuari heeft zelf sowieso minder financiële backing dan andere gegadigden, dus die kan volgens hij redenatie ook uitgesloten worden.

Jaime claimde tegen het eind van afgelopen seizoen wel al 'n getekend contract bij 'n subtopper te hebben. Dat kan dan alleen nog maar Force India zijn. ::)
Jaime kan zoveel zeggen, maar sinds die claim is het angstvallig stil. Zolang er geen team is met een officieel persbericht waarin staat dat meneer een contract heeft, hoeven we dat niet serieus te nemen.