Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

Gerard

Het is eel erg stil rond Giedo... Geen goed teken lijkt me... @kootje, eens.. er zijn meerdere kapers op de kust, met waarschij.lijk bwtwre deals....

gloudiesaurus

Je weet het nooit. Kan ook een goed teken zijn, ik bedoel als het Petrov - kamp zo zeker is... waar blijft die bevestiging dan ;)

Ik denk dat het een teken is dat het om geld draait en dat Caterham zolang mogelijk wacht om zoveel druk te zetten om er zoveel mogelijk muntjes uit te halen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 04 januari 2013 - 01:51:29
Je weet het nooit. Kan ook een goed teken zijn, ik bedoel als het Petrov - kamp zo zeker is... waar blijft die bevestiging dan ;)

Ik denk dat het een teken is dat het om geld draait en dat Caterham zolang mogelijk wacht om zoveel druk te zetten om er zoveel mogelijk muntjes uit te halen...

Dat zal idd de oorzaak zijn.
Want ja .... het is dan wel erg stil rond Giedo, dus wellicht is dat idd 'n slecht teken, maar geen nieuws kan ook goed nieuws zijn.
Ik bedoel .... als hij al zou weten géén kanshebber meer te zijn, zou hij dat dan niet naar buiten brengen?

Zolang de bevestiging er nog niet is, negatief of positief, blijf ik iig hoop houden.
Ik denk namelijk dat Giedo best mee kan met de helft van het huidige startveld, dus wat mij betreft verdiend hij z'n kans.

Figge

Ik las her en der dat Giedo voor de Kerst uitsluitsel zou krijgen van Caterham. Ik denk dat hij die ook gekregen heeft. Ik lees ook op sommige sites dat het tussen Vitaly en Bruno gaat. Dus ik verwacht dat die 2 meer geld meebrengen dan Giedo en dat Caterham beide rijders tot op het bot financieel probeert uit te wringen. Qua prestatie in de auto maakt het volgens mij geen ene moer uit of je GvdG, Petrov of Senna in die auto zet. Geld geeft in dit geval de doorslag.
Ik vind het jammer, want ik denk dat Giedo goed genoeg is voor F1 en dat hij een kans verdien heeft.

Sabai

Ik vraag me trouwens af hoeveel giedo afgelopen jaar betaald heeft voor zijn test stoeltje.Zou hij net zo uitgeknepen zijn als Doorenbos bij red bull voor miljoenen euro's. En nu krijgt alsnog het deksel op de neus waarschijnlijk.

Jehoentelaar

Een teststoeltje is nou eenmaal geen garantie op een racedebuut. Ik hoop dat Giedo zich dat ook gerealiseerd heeft.

KVDracer

In het nieuwe magazine van "Formule1" stond er een artikel met de teambaas van Caterham. Het artikel was van met de GP van Brazilië en daarin verklaarde hij ook voor de kerts de knoop dor te hakken, maar ik verwacht pas een aankondiging bij de eerste test of bij de voorstelling van de nieuwe wagen.
Hij zei toen ook dat er van een testrijder verwacht wordt dat hij het programma volgt en afwerkt zonder zich te willen bewijzen met rondetijden en zo een setje banden stuk reed. En dit zou VdGarde zijn probleem zijn, dat hij zich steeds weer opnieuw probeert te bewijzen en zo al eens een setje banden stuk rijd.
Ik denk dan ook niet dat we VdGarde nog zullen zien bij Caterham of zelfs gewoon in de F1. Zeker niet met een Frijns, waar denk ik de bedrijven eerder zullen in geïnteresseerd zijn om te investeren.

Enzo

Citaat van: KVDracer op 05 januari 2013 - 16:47:38
In het nieuwe magazine van "Formule1" stond er een artikel met de teambaas van Caterham. Het artikel was van met de GP van Brazilië en daarin verklaarde hij ook voor de kerts de knoop dor te hakken, maar ik verwacht pas een aankondiging bij de eerste test of bij de voorstelling van de nieuwe wagen.
Hij zei toen ook dat er van een testrijder verwacht wordt dat hij het programma volgt en afwerkt zonder zich te willen bewijzen met rondetijden en zo een setje banden stuk reed. En dit zou VdGarde zijn probleem zijn, dat hij zich steeds weer opnieuw probeert te bewijzen en zo al eens een setje banden stuk rijd.
Ik denk dan ook niet dat we VdGarde nog zullen zien bij Caterham of zelfs gewoon in de F1. Zeker niet met een Frijns, waar denk ik de bedrijven eerder zullen in geïnteresseerd zijn om te investeren.

Nou ja, met Boekhoorn heeft hij toch wel een loyaal sponsor als back-up, dus de financiering zit wel goed bij van der Garde.
Hij mist misschien gewoon net dat laatste stukje talent, net op de verkeerde plek op het verkeerde moment etc.

Figge

Citaat van: KVDracer op 05 januari 2013 - 16:47:38
In het nieuwe magazine van "Formule1" stond er een artikel met de teambaas van Caterham. Het artikel was van met de GP van Brazilië en daarin verklaarde hij ook voor de kerts de knoop dor te hakken, maar ik verwacht pas een aankondiging bij de eerste test of bij de voorstelling van de nieuwe wagen.
Hij zei toen ook dat er van een testrijder verwacht wordt dat hij het programma volgt en afwerkt zonder zich te willen bewijzen met rondetijden en zo een setje banden stuk reed. En dit zou VdGarde zijn probleem zijn, dat hij zich steeds weer opnieuw probeert te bewijzen en zo al eens een setje banden stuk rijd.
Ik denk dan ook niet dat we VdGarde nog zullen zien bij Caterham of zelfs gewoon in de F1. Zeker niet met een Frijns, waar denk ik de bedrijven eerder zullen in geïnteresseerd zijn om te investeren.

Ik vrees dat het met de sponsoring van Giedo beter voor elkaar is dan met Robin... Maar om bij Giedo te blijven denk ik eerlijk gezegd, dat het voorbeeld wat je aanhaalt over het heel houden van banden wel een kern van waarheid bevat...


Gerard

Oeh, dat wist ik niet (van die 'testrijder,banden etc).. mmm dat kan nog wel eens problematisch worden voor GvdG...
Als ze geen twijfels zouden hebben bij Caterham zouden ze allang bekend gemaakt hebben wie de 2de rijder zou zijn.. zoals eerder inderdaad beloofd door het team.. feit dat dat nog niet bekend is zegt veel

Jehoentelaar

De twijfels zitten dus waarschijnlijk bij de keuze tussen Petrov en Senna. Want dat is wel moeilijk, twee coureurs die de auto binnen de lijntjes kunnen houden en financieel interessant zijn. Dan zou ik voor Petrov gaan, maar ik ga er -helaas- niet over.

gloudiesaurus

Citaat van: KVDracer op 05 januari 2013 - 16:47:38
In het nieuwe magazine van "Formule1" stond er een artikel met de teambaas van Caterham. Het artikel was van met de GP van Brazilië en daarin verklaarde hij ook voor de kerts de knoop dor te hakken, maar ik verwacht pas een aankondiging bij de eerste test of bij de voorstelling van de nieuwe wagen.
Hij zei toen ook dat er van een testrijder verwacht wordt dat hij het programma volgt en afwerkt zonder zich te willen bewijzen met rondetijden en zo een setje banden stuk reed. En dit zou VdGarde zijn probleem zijn, dat hij zich steeds weer opnieuw probeert te bewijzen en zo al eens een setje banden stuk rijd.
Ik denk dan ook niet dat we VdGarde nog zullen zien bij Caterham of zelfs gewoon in de F1. Zeker niet met een Frijns, waar denk ik de bedrijven eerder zullen in geïnteresseerd zijn om te investeren.

Heb dat artikel ook gelezen... opvallend dat de nieuwe teambaas dat zo naar buiten brengt want het is geen compliment voor Van der Garde  ;) Maar verderop in het artikel betwijfelde hij ook of het rijden van Petrov bij Caterham de Russische Grand-Prix wil zou helpen, de wens van Ecclestone...

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

T.Nuvolari

Citaat van: Jehoentelaar op 05 januari 2013 - 22:36:21
De twijfels zitten dus waarschijnlijk bij de keuze tussen Petrov en Senna. Want dat is wel moeilijk, twee coureurs die de auto binnen de lijntjes kunnen houden en financieel interessant zijn. Dan zou ik voor Petrov gaan, maar ik ga er -helaas- niet over.

Waarom Petrov? Die werd om de oren gereden door Senna eind 2011. Aan de andere kant kent Petrov het team reeds.

Ik vind het vooral spijtig voor Kovalainen die net als Kobayashi de duimen moet leggen voor de centen.


gloudiesaurus

Ik vind het resultaat van Petrov in Brazilië ook wel enorm overdreven hoor.
Petrov had enorm veel geluk door als 11e over de finish te komen, alleen gerealiseerd door uitvallers en pech van anderen. Het hele seizoen werd Petrov overvleugeld door Kovalainen die duidelijk sneller was maar nu is Petrov ineens de man van Caterham van 2012?

Ik snap ook wel dat het resultaat enorm belangrijk was...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Citaat van: gloudiesaurus op 07 januari 2013 - 16:39:11
Ik vind het resultaat van Petrov in Brazilië ook wel enorm overdreven hoor.
Petrov had enorm veel geluk door als 11e over de finish te komen, alleen gerealiseerd door uitvallers en pech van anderen. Het hele seizoen werd Petrov overvleugeld door Kovalainen die duidelijk sneller was maar nu is Petrov ineens de man van Caterham van 2012?


EENS!