Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

0634

Okee, we kunnen dus in ieder geval stellen dat Giedo vd Garde echt geen Perez is.

0634

Citaat van: Kootje op 16 maart 2015 - 22:12:55
Nee ... hij zegt alleen dat er 'n klein verschil was. Maar 'n klein verschil is er altijd, dus dat is imo hetzelfde als niets beter. Wanneer één vd twee duidelijk de betere was geweest, dan was er 'n groot verschil geweest, geen klein.

Hij zei overigens nergens dat er een klein verschil was. Dat maak jij ervan.

Kootje

CitaatVerschil was niet gigantisch ofzo, maar het was er wel.

::)

Jozef

Mijn laatste post hierover. Als jij "niet gigantisch" gelijkstelt aan "klein", heb je een cursus begrijpend lezen nodig.

0634

Dat dus. Ik heb geen gigantisch huis, maar klein is het zeker niet.


FolkertE

Nou dat was de Sauber saga. Giedo rijd niet en Sauber moet 15 miljoen betalen. Ze zeggen dat het het einde van Sauber is, maar Bernie staat garant. Maar ik snap het niet, als Bernie garant staat, dan kan Sauber toch niet failliet gaan? En krijgt Boekhoorn nou aandelen van Sauber?

Zeeuw

Beetje een anti-climax zo eigenlijk, al is het wel de meest logische oplossing natuurlijk  ::)

Perton

Kaltenborn wist dus helemaal niet waar ze mee bezig was en mag in haar handjes knijpen dat bernie het heeft opgelost.

Kootje

#2408
Citaat van: Jozef op 16 maart 2015 - 23:43:12
Mijn laatste post hierover. Als jij "niet gigantisch" gelijkstelt aan "klein", heb je een cursus begrijpend lezen nodig.

Hoezo? Net als smaak is dit ook persoons gebonden. Neem Jeroen's huis. Waar hij het niet klein, maar ook zeker niet gigantisch vind, zullen er genoeg mensen zijn die daar anders over denken. Dit geld dus ook voor het verschil in prestaties tussen Sergio en Giedo. In deze context gezien, stel ik "gigantisch" gelijk aan groot en "niet groot" is klein. Een mening die ik sowieso ben aangedaan.

Ga je puur scorebordtechnisch kijken, dan was het verschil overigens wel groot. Echter kijk ik daar niet alleen naar. Het telt mee, maar ik kijk ook naar het grote geheel. Daarin waren Giedo's prestaties redelijk constant, terwijl Sergio pieken afwisselde met dalen. Dat leverde hem uiteindelijk wel de meeste punten en 'n X-aantal overwinningen op, maar toch ... ik kan echt niet zeggen dat hij 'n veel betere coureur was en is. Op de top van zijn kunnen wel, maar daar presteert hij maar zelden op. Hoewel Giedo's top iets lager ligt, doet hij dat juist wel en daarmee heft hij imo dat "grote" verschil op.

Maar goed ... Giedo & F1 is, tenzij hij bij Manor terecht kan, voorbij. Dus het doet er eigenlijk niet zoveel meer toe ook. En daarmee sluit ik ook af.

Charrel

Citaat van: FolkertE op 17 maart 2015 - 09:27:08
Nou dat was de Sauber saga. Giedo rijd niet en Sauber moet 15 miljoen betalen. Ze zeggen dat het het einde van Sauber is, maar Bernie staat garant. Maar ik snap het niet, als Bernie garant staat, dan kan Sauber toch niet failliet gaan? En krijgt Boekhoorn nou aandelen van Sauber?

Ik hoorde inderdaad dat Giedo 15 miljoen euro krijgt van Sauber als vergoeding..

Dus ipv een PayDriver is giedo een PayedNoDriver geworden.. Ook niet slecht  ;)
Best betaalde coureur om niet te rijden!

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/sauber_en_van_der_garde_werken_aan_schikking/

Vraag is alleen hoeveel Giedo Sauber eerst betaalde  ;)

Overigens schijnt Bernie het geld te lenen.

En zou ook nog om aandelen kunnen gaan ipv geld.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Citaat van: gloudiesaurus op 17 maart 2015 - 12:17:52
http://www.gppits.net/nieuws/sauber_en_van_der_garde_werken_aan_schikking/

Vraag is alleen hoeveel Giedo Sauber eerst betaalde  ;)

Overigens schijnt Bernie het geld te lenen.

En zou ook nog om aandelen kunnen gaan ipv geld.
Dat laatste heb ik ook hier en daar gehoord. En dat zou mij logischer lijken, gezien hun uitspraak van een happy ending. Want 15 miljoen is natuurlijk veel geld, maar niet wat je als coureur wilt.

Maar ik denk dat de bemoeienis van Bernie de zaak wel een beetje recht heeft getrokken.

Franky R.

Citaat van: Charrel op 17 maart 2015 - 11:46:57
Citaat van: FolkertE op 17 maart 2015 - 09:27:08
Nou dat was de Sauber saga. Giedo rijd niet en Sauber moet 15 miljoen betalen. Ze zeggen dat het het einde van Sauber is, maar Bernie staat garant. Maar ik snap het niet, als Bernie garant staat, dan kan Sauber toch niet failliet gaan? En krijgt Boekhoorn nou aandelen van Sauber?

Ik hoorde inderdaad dat Giedo 15 miljoen euro krijgt van Sauber als vergoeding..

Dus ipv een PayDriver is giedo een PayedNoDriver geworden.. Ook niet slecht  ;)
Best betaalde coureur om niet te rijden!


Volgens mij is dat nog altijd Kimi Räikkönnen...Ferrari betaalde hem dik voor een jaartje niets doen. ;)

0634

Bovendien was dat geld voor Kimi, en dit geld is voor Boekhoorn.

0634

Citaat van: Perton op 17 maart 2015 - 10:24:03
Kaltenborn wist dus helemaal niet waar ze mee bezig was en mag in haar handjes knijpen dat bernie het heeft opgelost.

Ze had geen idee, heeft er een zooitje van gemaakt, krijgt straks Sutil nog over haar heen (heeft hij al aangekondigd) en dit had een juriste dus niet mogen overkomen.