Wie was bananaman in Abu Dhabi?

Gestart door T.Nuvolari, 05 november 2012 - 13:07:01

« vorige - volgende »

Wie was bananaman in Abu Dhabi?

Beide Force India rijders bij de start.
0 (0%)
Nico Rosberg, die Khartikeyan's kansen verknalt.
0 (0%)
Vettel, die Ricciardo bijna raakt onder de safetycar.
1 (4.8%)
Ricciardo die te traag reed voor Vettel.
1 (4.8%)
Mclaren, weer mechanische pech.
0 (0%)
Webber die Maldonado de pas afsnijdt.
10 (47.6%)
Massa die Webber een duw geeft.
0 (0%)
Perez > Grosjean > Webber
9 (42.9%)

Totaal aantal stemmen: 18

T.Nuvolari

Wie was van deze race?


Zelf heb ik Perez aangeklikt. Zo de baan opstuiven zonder te zien wie naast je rijdt is levensgevaarlijk.

Matthijs


SDG

Voor de tweede keer dit seizoen ga ik voor Ricciardo. Zo bijna de race van goudhaantje Vettel verknallen terwijl de titel op het spel staat, er zijn er al voor minder de laan uitgestuurd door Helmut Marko.

Matthijs

Citaat van: SDG op 05 november 2012 - 13:17:20
Voor de tweede keer dit seizoen ga ik voor Ricciardo. Zo bijna de race van goudhaantje Vettel verknallen terwijl de titel op het spel staat, er zijn er al voor minder de laan uitgestuurd door Helmut Marko.
Is dit sarcasme of ben je serieus?

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 05 november 2012 - 14:03:21
Citaat van: SDG op 05 november 2012 - 13:17:20
Voor de tweede keer dit seizoen ga ik voor Ricciardo. Zo bijna de race van goudhaantje Vettel verknallen terwijl de titel op het spel staat, er zijn er al voor minder de laan uitgestuurd door Helmut Marko.
Is dit sarcasme of ben je serieus?
Ik denk sarcastisch, toch?  ???

SDG

Citaat van: Matthijs op 05 november 2012 - 14:03:21
Citaat van: SDG op 05 november 2012 - 13:17:20
Voor de tweede keer dit seizoen ga ik voor Ricciardo. Zo bijna de race van goudhaantje Vettel verknallen terwijl de titel op het spel staat, er zijn er al voor minder de laan uitgestuurd door Helmut Marko.
Is dit sarcasme of ben je serieus?

Wat denk je nu zelf?  ;D

Franky R.

Heb zelf gekozen voor Perez, die als een blinde ezel zomaar terug de baan op gaat.


Met een speciale vermelding voor het team van McLaren. Zoveel blabla...'we mogen niet meer uitvallen', 'we richten ons op Ferrari'...blablabla...Rijd je snelste coureur, die je door je eigen stommiteiten laat gaan, voorop...Valt deze weer eens uit met een technisch malheur?!?!


Zelfs Mercedes AMG staat niet eens zo vaak aan de kant... >:(

Franky R.

Citaat van: SDG op 05 november 2012 - 14:18:01
Citaat van: Matthijs op 05 november 2012 - 14:03:21
Citaat van: SDG op 05 november 2012 - 13:17:20
Voor de tweede keer dit seizoen ga ik voor Ricciardo. Zo bijna de race van goudhaantje Vettel verknallen terwijl de titel op het spel staat, er zijn er al voor minder de laan uitgestuurd door Helmut Marko.
Is dit sarcasme of ben je serieus?

Wat denk je nu zelf?  ;D
Maar ik weet wel waar je op doelt...Die shit tussen Jaime en Helmut, nadat Alguersuari Vettel zou hebben opgehouden in Korea 2011... :P


;)

Kootje

PĂ©rez

Weet niet wat die heeft, maar sinds bekend is dat hij Lewis vervangt rijdt hij als 'n idioot rond.
Verknalt hier zomaar de race van 4 personen (incl. hemzelf) door te fel het gevecht aan te gaan.

Sabai

Ik ga voor Webber. Wat heeft die gast de race voor zichzelf verprutst.Het begon al met de start en daarna die domme acties. Hij zou zich moeten schamen als je bekijkt in wat voor auto hij rijd en welk resultaat hij neerzet.

0634

Webber. Domme acties en een slechte wedstrijd.

Fabian

Webber. Net zoals Jeroen zegt had Webber wat domme en onhandige acties.

Gerard

Ik ga ook voor Perez..
Weet niet wat die ongen in zijn hoofd heeft rondspokenmaar sinds hij zijn overstap bekendgemaakt heeft rijdt hij als een dweil

Kootje

Citaat van: Jeroen op 05 november 2012 - 18:45:54
Webber. Domme acties en een slechte wedstrijd.
Citaat van: Fabian op 05 november 2012 - 19:26:30
Webber. Net zoals Jeroen zegt had Webber wat domme en onhandige acties.
Mwah ...... bij Pastor gaf hij idd totaal geen ruimte, maar bij Massa wel degelijk.
Daar was het imo Massa die de bocht verkeerd aansneed waardoor hij meer ruimte nodig had dan hij kreeg.
Voor de rest heb ik Webber weinig fout zien doen eigenlijk. ::)

0634

Dat met Massa leek me nou niet heel bijdehand van Webber.

Plus, en dat is veel erger, hij reed als een pak blanke vla. Het mag hem natuurlijk nooit overkomen dat hij nog door Vettel royaal achter zich wordt gelaten onder deze omstandigheden. Waardeloze wedstrijd gereden.

Plus, dat akkefietje met Pastor... was het niet Webber die Grosjean laatst een idioot noemde? Nee, dit is snugger zeg.