India: Man van de race

Gestart door 0634, 28 oktober 2012 - 12:23:59

« vorige - volgende »

India: Man van de race

Vettel
5 (33.3%)
Alonso
8 (53.3%)
Webber
0 (0%)
Hamilton
1 (6.7%)
Button
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Raikkonen
0 (0%)
Hulkenberg
0 (0%)
Grosjean
0 (0%)
Senna
1 (6.7%)

Totaal aantal stemmen: 15

0634


Fabian

Alonso. Puike race en mooie actie op Button en Hamilton in het begin.

0634

Alonso dan maar. Goed bij de start en later bij Webber.

Sabai

Vettel 4 op een rij en samen met Senna een mooi record in handen . En ook goed om te zien hoe bescheiden hij reageerde toen hij door Brundle vergeleken werd met  de prestatie van Senna uit 1989 205 ronden achtereen aan de leiding rijden. Dat is pas echt maximaliseren!

Kootje

Met pijn in m'n hart :'( ALONSO
Dankzij hem, ook al zeg ik 't liever niet, was de race nog enigszins de moeite van het kijken waard. :-\

Jehoentelaar

Alonso. Was de enige die er positief uitsprong. Zou geen andere coureurs kunnen noemen die buitengewoon presteerden.

robbert

Vettel: omdat hij toch wel weer iedere keer weet een voorsprong uit te bouwen, zodanig hij de race kan controleren. Webber kon moeilijk volgen.
Alonso: omdat hij met een mindere wagen toch weer het maximum weet uit te halen. Voor mij verdient hij de titel

McLaren_über_alles

#7
Citaat van: robbert op 28 oktober 2012 - 14:04:28
Vettel: omdat hij toch wel weer iedere keer weet een voorsprong uit te bouwen, zodanig hij de race kan controleren. Webber kon moeilijk volgen.
Alonso: omdat hij met een mindere wagen toch weer het maximum weet uit te halen. Voor mij verdient hij de titel

Wat bedoel je met een mindere wagen?

Red Bull was vandaag de snelste wagen, gevolgd door Ferrari en daarna McLaren. Dat je als Alonso zijnde tweede eindigt lijkt mij gewoon de positie waar hij op hoorde, zeker door de problemen bij Webber waardoor hij het tempo niet meer kon volgen...

Als je race pace van Ferrari keer op keer sneller is dan de McLaren, dan heb je gewoon een betere wagen. McLaren heeft duidelijk de bovenhand tijdens de kwalificaties, qua race pace zijn nu duidelijk het derde team. Alonso maximaliseert inderdaad de punten, maar als je je niet bindstaart op kwalificatieprestaties is Ferrari gewoon het op een na snelste team, waardoor het niet zo abnormaal is dat hij vaak hoog eindigt.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

robbert

Citaat van: McLaren_über_alles op 28 oktober 2012 - 14:09:45
Citaat van: robbert op 28 oktober 2012 - 14:04:28
Vettel: omdat hij toch wel weer iedere keer weet een voorsprong uit te bouwen, zodanig hij de race kan controleren. Webber kon moeilijk volgen.
Alonso: omdat hij met een mindere wagen toch weer het maximum weet uit te halen. Voor mij verdient hij de titel

Wat bedoel je met een mindere wagen?

Red Bull was vandaag de snelste wagen, gevolgd door Ferrari en daarna McLaren. Dat je als Alonso zijnde tweede eindigt lijkt mij gewoon de positie waar hij op hoorde, zeker door de problemen bij Webber waardoor hij het tempo niet meer kon volgen...

Als je race pace van Ferrari keer op keer sneller is dan de McLaren, dan heb je gewoon een betere wagen. McLaren heeft duidelijk de bovenhand tijdens de kwalificaties, qua race pace zijn nu duidelijk het derde team. Alonso maximaliseert inderdaad de punten, maar als je je niet bindstaart op kwalificatieprestaties is Ferrari gewoon het op een na snelste team, waardoor het niet zo abnormaal is dat hij vaak hoog eindigt.

ok, ik had het mss anders moeten zeggen, dat Alonso toch nog op de 2de positie kon eindigen, na een matige kwalificatiepositie

McLaren_über_alles

Er is was niemand die er bovenuit stak. Zowel geen mindere rijder die zotte dingen deed, of een topper die er bovenuit stak. Iedereen reed zowat een vrij eenzame foutloze wedstrijd.

Vandaar dat ik dus ook niemand heb aangeduid.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Enzo

Vettel dan maar.

Maar heb geen echte heldendaden gezien vandaag, van niemand niet.

Gerard

Lewis... al was het alleen al om die pitstop. Eervolle vermelding voor Vettel.. klasse apart

meatball

Niemand die er echt bovenuitstak,Alonso dan maar zeker.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Franky R.

Ik ga weer eens dwars...Op Senna gestemd. Was bedachtzaam als altijd, maar nu zat de snelheid er wel in. Jammer genoeg in een periode waarin Williams qua ontwikkeling achterloopt op de top 5.

FernandoAlonso

Alonso, toch weer zijn voorspelling waar gemaakt en een super strakke actie in het begin op beide McLaren's en ook later in de race Webber mooi ingehaald!
FA: "We Will Fight Untill The End."