Round 17: भारतीय ग्राँ प्री a.k.a. The Indian Grand Prix.

Gestart door T.Nuvolari, 22 oktober 2012 - 10:49:40

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: McLaren_über_alles op 28 oktober 2012 - 15:03:05

Konden ze mijns inziens niet. Tot voor de eerste stop reeds Hamilton zo'n 10 seconden achter Alonso (na 28 ronden). Vandaar m'n stelling tot de McLaren de Ferrari NIET kon volgen...
Maar aan het eind was het weer vrijwel gelijk en stampten beide Macs aardig door. Vandaar mijn stelling dat ze het tempo wel degelijk konden volgen, over een hele race genomen en op beide bandsoorten gemeten. Zeker ook omdat ze vóór Massa blijven, allebei. Dat kan jij dan niet als graadmeter willen zien maar ik denk dat een juiste graadmeter niet mogelijk is. Als je tussen Alonso en Massa in rijdt, ben je ongeveer even snel als de Ferrari. De invloed van de rijders (Alonso positief en Massa negatief) is dan aardig in balans.

Enzo


Fabian

Citaat van: Enzo op 28 oktober 2012 - 15:44:57
Tjong wat heb ik genoten van dit raceweekend......not!  :-X
Jij ook al. Ik stuiterde nog net niet van de bank af...


Fabian


SDG


Sabai

Ik denk als er deze race geen DRS zone was geweest we een leukere race hadden gehad dan dat we nu hebben gezien.

Jehoentelaar

Citaat van: Enzo op 28 oktober 2012 - 15:44:57
Tjong wat heb ik genoten van dit raceweekend......not!  :-X
Ik ben vanmorgen opgestaan met een leuk einde van het WEC-kampioenschap, en ik kijk binnenkort even de Baku City Challenge terug. Prima weekend. 8)

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 28 oktober 2012 - 14:32:18
Citaat van: robbert op 28 oktober 2012 - 14:01:18
Citaat van: Jehoentelaar op 28 oktober 2012 - 13:13:28
Oh, ik zie dat het dagelijkse "Ferrari redt het niet en Vettel wordt kampioen, hoera!"-bericht van Robbert (no offence) al voorbij is gekomen. Vond het zelf best een aardige race, maar dat moest vooral van een dozijn analytici komen via Twitter. Heel spectaculair was het allemaal niet, en eenstoppers zijn ronduit saai.

kwestie van optimistisch blijven é. Als Vettelfan ben ik blij dat vettel grote kans heeft op de titel
Ik dacht dat jij alleen uitging van het realisme. ::)

ja normaal wel, en ik ben ook realistisch, als ik zeg dat vettel het meeste kans maakt op de wereldtitel ;D :D

Bart VD

This space for rent

0634

Citaat van: Sabai op 28 oktober 2012 - 16:17:16
Ik denk als er deze race geen DRS zone was geweest we een leukere race hadden gehad dan dat we nu hebben gezien.
Dat lijkt me sterk. DRS werkte hier kut, zonder DRS hadden we zelfs de DRS-moves dus niet gezien. Dus nul komma nul inhaalwerk. Niet dat ik het gemist zou hebben, maar leuker was de race er niet van geworden. Waarschijnlijk zelfs nog een toefje saaier.

Sabai

Tsja nul komma nul inhaalwerk heb je nou eenmaal op een tilke baan. En volgende keer krijgen we waarscheinlijk weer zo'n race te zien. Ik denk dat we alleen in bazilie nog een leuke race gaan zien. Amerika verwacht ik ook niet zoveel van .

robbert

ja we mogen dus nog blij zijn dat we drs hebben in de f1. En ja Tilke heeft nu al veel circuits getekend, en nog altijd die de saaie races opleveren. Is hij mss goedkoop voor de fia?

Jehoentelaar


Sabai

Ik heb ooit ergens gelezen dat hij heel diep in het holletje van opa Bernie zit  :)