Massa Blijft

Gestart door jende, 16 oktober 2012 - 18:16:15

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Wizard op 19 oktober 2012 - 21:36:51
Zolang ze Hamilton in de hemel prijzen wel. Klopt.
Haphaphapderdehap...Niet zo happen Wizard en volg je eigen raad eens op! ::)

Franky R.


0634

Verklaring? Ze zeggen helemaal niets... Dat geneuzel hadden we zelf ook wel kunnen bedenken. Ze hadden moeten zeggen dat ze gewoon een ervaren man zochten die Alonso niet bedreigt, niet voor de voeten rijdt, ambitieloos is, voor Alonso aan de kant gaat, verder geen punten bij de concurrentie weghaalt, dat Alonso god is en dat de constructeurstitel voor hen niet interessant is.  :P

Kootje

Citaat van: Jeroen op 21 oktober 2012 - 08:45:19
Verklaring? Ze zeggen helemaal niets... Dat geneuzel hadden we zelf ook wel kunnen bedenken. Ze hadden moeten zeggen dat ze gewoon een ervaren man zochten die Alonso niet bedreigt, niet voor de voeten rijdt, ambitieloos is, voor Alonso aan de kant gaat, verder geen punten bij de concurrentie weghaalt, dat Alonso god is en dat de constructeurstitel voor hen niet interessant is.  :P

Och ..... ook dat hadden we zelf al bedacht.  ;D

Figge

Citaat van: Jeroen op 21 oktober 2012 - 08:45:19
Verklaring? Ze zeggen helemaal niets... Dat geneuzel hadden we zelf ook wel kunnen bedenken. Ze hadden moeten zeggen dat ze gewoon een ervaren man zochten die Alonso niet bedreigt, niet voor de voeten rijdt, ambitieloos is, voor Alonso aan de kant gaat, verder geen punten bij de concurrentie weghaalt, dat Alonso god is en dat de constructeurstitel voor hen niet interessant is.  :P

Idd... wat hadden ze anders moeten zeggen... Als dit nu echt zo was, dan had Ferrari simpelweg niet zulke berichten gepubliceerd. Ik heb een collega. Een echter Italiaanse ras Tifosi. Die is laaiend dat Massa verlengd is. En het schijnt ook erg slecht gevallen te zijn in Italie. Wellicht heeft het afgeven van deze verklaring iets met "maatschappelijke druk" te maken.

Franky R.

CitaatBlijft de vraag; 'Als Massa zoveel indruk heeft gemaakt in de laatste races, waarom leg je hem niet vast voor meerdere jaren?'
::)

Kootje

Citaat van: Franky R. op 21 oktober 2012 - 17:28:21
CitaatBlijft de vraag; 'Als Massa zoveel indruk heeft gemaakt in de laatste races, waarom leg je hem niet vast voor meerdere jaren?'
::)

En waarom zo lang gewacht als je zo tevreden bent?

Wizard

Waarom iemand contracteren waar je niet tevreden over bent?

SanderD

Citaat van: Wizard op 21 oktober 2012 - 17:50:02
Waarom iemand contracteren waar je niet tevreden over bent?

Je was me net voor ;)

Wizard

Tja, uiteindelijk vind ik de duur van de gebeurtenis niet meer tekenen dan de gebeurtenis zelf. Erg onlogisch! Bovendien zou ik als team ook opties open houden en flirten met anderen. Zo flite Red Bull toch ook met Hamilton.....? En Ferrari met Kimi in 2002....

Franky R.

Citaat van: Wizard op 21 oktober 2012 - 17:59:28
Tja, uiteindelijk vind ik de duur van de gebeurtenis niet meer tekenen dan de gebeurtenis zelf. Erg onlogisch! Bovendien zou ik als team ook opties open houden en flirten met anderen. Zo flite Red Bull toch ook met Hamilton.....? En Ferrari met Kimi in 2002....
Wizard, je hebt gelijk...Het feit is dat Felipe een jaartje door mag gaan, maar dat feit is wel gebaseerd op enkele goede race's...waar Massa al twee jaar zwakjes rondreed.


Vandaar mijn kwalificatie "Trulli-trucje"...Jarno ging pas ook harder rijden, als zijn stoeltje in gevaar kwam.

Wizard

Massa heeft ook geen geweldig seizoen. En voor jou en mij, als kijker, zelfs een draak van een seizoen. Maar, nogmaals, het zal verklaarbaar zijn. Als Massa data rijdt tijdens vrije trainingen, nieuwe onderdelen meekrijgt om te 'testen' en strategien waar vraagtekens bij gezet kunnen worden (en worden) geeft dat een vertekend beeld af.

0634

Massa rijdt al drie jaar geen geweldig seizoen. Toch mag hij blijven. Dan wordt er dus naar andere factoren gekeken dan alleen presteren op de baan.

Wizard

Dan naar resultaten bedoel je. En ja, vast wel. Want het zal te verklaren zijn.

0634

Nee, ik bedoel presteren.