Boeken

Gestart door Fabian, 15 oktober 2012 - 19:23:06

« vorige - volgende »

Maikel0230

#180
Het gaat een beetje op en af bij Formule1.nl, de ene editie is top en de volgende flopt dan weer helemaal. De columns van Mischa Bijenhof zijn bijna het enige was consistent goed blijft (als je je kan vinden in zijn visies natuurlijk) en natuurlijk de prachtige plaatjes van Peter van Egmond, de rest fluctueert op af. Het raceverslag van Hongarije trok natuurlijk nergens op, er werd nauwelijks melding gemaakt van het feit dat een Ferrari bijna de race won, 90% ging over Ricciardo en de "drama queens" bij Mercedes.

Heb zelf net zoals SDG de zomer special aangekocht omdat ie over Ferrari ging maar toen ik las dat ze vooral verhalen erin hadden gezet die ze al eens gepubliceerd hadden was de fun er toch een beetje af, had nog niet alle artikels gelezen maar enkele ervan kwamen toch al weer bekend voor.

Toppunt is dan ook nog dat de hoofredacteur in zijn voorwoord gewoon toegeeft dat ze oude artikels gebruiken, hoe dom kun je zijn!

Voor de prijzen die Formule1.nl vraagt voor haar magazines mogen ze echt wel eens werk maken van hun consistentie, je zou denken dat dat automatische gebeurt als je een nieuwe eigenaar hebt. :o

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 08 augustus 2014 - 20:12:59
Het raceverslag van Hongarije trok natuurlijk nergens op, er werd nauwelijks melding gemaakt van het feit dat een Ferrari bijna de race won, 90% ging over Ricciardo en de "drama queens" bij Mercedes.

Als je een zo uitgebreid en gedetailleerd mogelijk verslag van de GP wil lezen, één adres:

http://www.motorsportmagazine.com/f1/reports/2014-hungarian-gp-report/

Maikel0230

Citaat van: SDG op 08 augustus 2014 - 22:40:28
Citaat van: Maikel0230 op 08 augustus 2014 - 20:12:59
Het raceverslag van Hongarije trok natuurlijk nergens op, er werd nauwelijks melding gemaakt van het feit dat een Ferrari bijna de race won, 90% ging over Ricciardo en de "drama queens" bij Mercedes.

Als je een zo uitgebreid en gedetailleerd mogelijk verslag van de GP wil lezen, één adres:

http://www.motorsportmagazine.com/f1/reports/2014-hungarian-gp-report/

Bookmarked!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Citaat van: Jozef op 04 augustus 2014 - 13:05:21
De Formule 1 was 10 jaar geleden al een blaadje zonder veel toegevoegde waarde, heb toen mijn abonnement al stopgezet. Vind het zelfs verbazend dat het nog altijd bestaat. :P
Via via eens opgevangen dat ze een jaar of 4, 5 geleden ook echt dicht tegen de afgrond zaten. Toen had ik inmiddels ook allang geen abonnement meer. Enige wat ik nog lees is RTL GP, maar de artikelen over de huidige F1 sla ik altijd over, dat zijn gewoon erg treurige verhaal van iemand die nog in het verleden leeft.

Het blad Historia meldt bij dergelijke specials overigens bij alle artikelen netjes wanneer ze eerder zijn verschenen, en volgens mij stond het ook wel op de cover - ik heb een special over WOII destijds in ieder geval bewust gekocht, ook al wist ik dat ik sommige artikelen al zou kennen. Donald Duck Pocket doet dat ook in de inhoudsopgave. Heb ik verder geen moeite mee, maar het moet wel duidelijk zijn op het moment dat je het tijdschriftje koopt - en alleen een melding in het voorwoord vind ik een beetje jammer van Formule 1.

Edwin90

Heb onlangs digitaal de Engelse Autosport en de Engelse F1Racing gelezen. Goede tijdschriften hoor! Ik kijk het nog even aan, maar anders gaat de Formule 1 de deur uit en doe ik het met de Engelse tijdschriften.

Jozef

Ik hou sowieso meer van de technische kant dus ik overweeg een (al dan niet digitaal) abonnement op de Racecar Engineering, dat is ook een kwaliteitsblad.

Brennnessel

Niks autosportgerelateerds. Ik lees op dit moment The Circle van Dave Eggers. Ik loop iedereen in mijn kringen te vertellen dat ze die moeten lezen, dus bij deze: het is een aanrader!

0634

Ken ik niet. Vertel eens wat? Genre?

Sabai

Hoe gaat het met jouw boek dat je hebt uitgebracht?  Ben je al met een nieuwe  bezig?

Franky R.

#189
Ik had het boek van Jeroen al een tijdje binnen en heb het nu uit. Een leuk geschreven roman, dat enkele raakvlakken heeft met de persoonlijke gebeurtenissen van Jeroen [zijn ontslag bij EWS oa].


Het verhaal begint goed opbouwend als een soort psychologisch roman, al mistte ik de redenen waarom Rolf geen nauw contact had met zijn familie [of ik ben dat alweer vergeten].


Daarna gaat het richting een erotisch roman a la Vijftig Tinten Grijs, maar eindigt het als een thriller.

[UPDATE...Zelf maar de tekst verwijderd]

Al bezig aan een tweede boek, Jeroen? :)



Jozef

Lol, kleine spoiler. ;D

Jehoentelaar

Haha, dat mag wel even in heel klein schrift inderdaad.

0634

Ik had het idd prettiger gevonden als dit hier niet had gestaan.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 21 oktober 2014 - 19:09:11
Ik had het idd prettiger gevonden als dit hier niet had gestaan.

Ik heb de tekst wit gemaakt.
Dus mensen die het niet willen lezen hoeven het niet te zien  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Dankje. Overigens klopte de reden niet, Franky, in de zin dat het niet de enige reden was. Maar dat maakt verder niet uit, ga ik hier niet op in.

Of ik het nog een keer zal doen? Geen idee. Vond het leuk om het een keer te doen, heb er plezier aan beleefd, zoals ik het ook leuk vond om een tijd voor de pits te schrijven. That's it.