Boeken

Gestart door Fabian, 15 oktober 2012 - 19:23:06

« vorige - volgende »

Franky R.


0634

Die zitten in de zomerstop he ;D!

Fabian

Citaat van: Jeroen op 26 juni 2014 - 19:23:27
http://www.bol.com/nl/p/de-beroepsminnaar/9200000028985230/

(sorry voor de spam :P)
Zitten hier exemplaren bij inclusief handtekening meneer de auteur?

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 26 juni 2014 - 22:53:20
Die zitten in de zomerstop he ;D !


Oh, talking about timing... :-X

Erwin-82

Citaat van: gloudiesaurus op 15 mei 2014 - 00:01:06

Ik heb sinds 2 editie ook een abonnement op RTL Magazine. Ik vind het magazine mooi, vooral de oude verhalen. Al lijken sommige verhalen mij wel aangedikt.
Ik lees het blad vooral voor de achtergrondinfo, tijdje geleden stond er wat in over March en Lammers, een heel mooi stuk.

Ik moet zeggen dat ik de artikelen van Koense over de huidige Formule 1 wel vaak een negatieve insteek hebben. Al vond ik dat in de laatste 2 editie overigens wel meevallen.
Maar daarin moet hij objectiever zijn.
Ik volg ook RTL Grand Prix op Facebook en dat is ook steeds negatief... "vroeger was alles beter". Die reacties op die posts zijn van lezers die onderschrijven. Jammer want elke periode in de Formule 1 heeft zo zijn charmes.

Schitterend blad, en ik ben het meestal juist roerend met Dhr Koense eens en behoor ook  tot de "negatievelingen" op hun facebookpagina  ;D
"De formule 1 is een machtstrijd tussen prutsers en geldwolven geworden, een poel van plagiaat en achterklap" © Colin Chapman

gloudiesaurus

Het blad is mooi, maar ik hou niet zo van dat negatieve  :)

Heb gisteren de nieuwste editie ontvangen en daar staan toch weer mooie verhalen in.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 30 juli 2014 - 17:51:42
Het blad is mooi, maar ik hou niet zo van dat negatieve  :)

Heb gisteren de nieuwste editie ontvangen en daar staan toch weer mooie verhalen in.

Ik koop hem morgen, wanneer hij in de winkel ligt.  :)

Terzijde, onlangs nog eens de zomerspecial van Formule 1 gekocht. Aangezien het een volledige Ferrari-special betrof, besloot ik het toch nog maar eens aan te schaffen uit nieuwsgierigheid. Groot was mijn teleurstelling dan ook toen bleek dat alle artikelen in de special eerder al in de Formule 1 zelf hadden gestaan. Zo is een nummer makkelijk te maken en uit te brengen, zeg. En ze hebben zelfs nog niet eens de moeite gedaan om de fouten in de oorspronkelijke artikels te verbeteren (Lauda werd bij zijn comebackrace in 1976 in Monza vierde, geen vijfde)! Teleurstellend, met andere woorden.  >:(

Franky R.

Citaat van: SDG op 30 juli 2014 - 18:45:13
Citaat van: gloudiesaurus op 30 juli 2014 - 17:51:42
Het blad is mooi, maar ik hou niet zo van dat negatieve  :)

Heb gisteren de nieuwste editie ontvangen en daar staan toch weer mooie verhalen in.

Ik koop hem morgen, wanneer hij in de winkel ligt.  :)

Terzijde, onlangs nog eens de zomerspecial van Formule 1 gekocht. Aangezien het een volledige Ferrari-special betrof, besloot ik het toch nog maar eens aan te schaffen uit nieuwsgierigheid. Groot was mijn teleurstelling dan ook toen bleek dat alle artikelen in de special eerder al in de Formule 1 zelf hadden gestaan. Zo is een nummer makkelijk te maken en uit te brengen, zeg. En ze hebben zelfs nog niet eens de moeite gedaan om de fouten in de oorspronkelijke artikels te verbeteren (Lauda werd bij zijn comebackrace in 1976 in Monza vierde, geen vijfde)! Teleurstellend, met andere woorden.  >:(


Erg vervelend voor je, SDG!
Maar goed nieuws voor mij, dan bespaar ik geld ipv een overbodige aanschaf... ;)

gloudiesaurus

Ik heb een abonnement dus kreeg hem erbij. Idd. vele oude verhalen.
Vorig jaar was dat ook al zo met de zomer-special.
Beetje goedkoop, waarom maken ze niet gewoon een nieuwe editie?

Ik vind overigens het nieuwe magazine wat ik vandaag kreeg wel een topper

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 31 juli 2014 - 16:34:16
Ik heb een abonnement dus kreeg hem erbij. Idd. vele oude verhalen.
Vorig jaar was dat ook al zo met de zomer-special.
Beetje goedkoop, waarom maken ze niet gewoon een nieuwe editie?

Ik vind overigens het nieuwe magazine wat ik vandaag kreeg wel een topper

Ben er een beetje op uitgekeken, zoals ik hier al eens eerder postte.

Lees nu F1Racing, RTLGP en af en toe zelfs eens Motorsport Magazine. Vooral dat laatste is echt wel indrukwekkend te noemen. Stuk voor stuk topschrijvers die daarvoor werken, allemaal prachtig geschreven artikelen die een waar genot om lezen zijn.

Voor raceverslagen is er ook de online nieuwsbrief van Motorsport-journalist Mark Hughes; steeds een behoorlijk lijvig en uiterst gedetailleerd stuk.

De historische artikelen van Formule 1 voegen nooit veel toe aan wat ik al kende, ik had ze soms eigenlijk gewoon zelf kunnen schrijven. De actualiteit kun je ook online vinden en heb je meestal al gelezen wanneer het blad in de winkel ligt. En de statistiekjes vind je ook online of ze staan aan het eind van het jaar in de boekenkast in de officiële jaarboeken.


gloudiesaurus

Formule 1 heeft altijd nog veel nieuws over bijv. Max Verstappen.
Nieuws wat ik online nog niet kon vinden.
En dit keer staan er wel enkele leuke artikelen in.


GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

#176
Citaat van: gloudiesaurus op 31 juli 2014 - 22:26:14
Formule 1 heeft altijd nog veel nieuws over bijv. Max Verstappen.
Nieuws wat ik online nog niet kon vinden.
En dit keer staan er wel enkele leuke artikelen in.

Tja, is natuurlijk een persoonlijke mening; ik ben als niet-Nederlander wellicht iets minder emotioneel geïnteresseerd in nieuwtjes over Nederlandse piloten dan jijzelf. Met uitzondering van Tom Coronel uiteraard (ik beken, ik ben al jaren fan van de man!), maar speciaal daarvoor hoef ik geen Formule 1-tijdschrift te kopen. ;)

RTLGP staat uiteraard ook vol met artikelen over Nederlandse rijders, maar dat is uiteraard iets totaal anders. Via de verhalen van Arie Luyendijk, Jan Lammers, Toine Hezemans, Gijs Van Lennep... steek je ook heel wat op over de autosportgeschiedenis in zijn geheel: F1, Le Mans, Indianapolis, Targa Florio... Max daarentegen komt nog maar net kijken en de berichtgeving over hem handelt dan ook uitsluitend over de F3, een raceklasse die ik zelfs niet eens volg. In de nieuwe RTLGP staat ook een stukje over Max, volstaat voor mij persoonlijk. Al moet ik eerlijk gezegd ook toegeven dat ik het soms wat op mijn heupen krijg van het 'vroeger was alles beter'-adagium van Koense.  :P

gloudiesaurus

In deze editie van Formule 1 staat een mooi artikel over Van Amersfoort Racing, Formule E, en Carel Godin de Beaufort.

RTLGP heb ik meer voor de achtergrond, vele artikels zoals bijv. over Porsches en de artikelen over de nationale karting interesseren me nauwelijks. Ik vind vooral de Formule 1 leuk.
En dat vroeger was alles beter verhaal, ja daar heb ik ook genoeg van  :P
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

De Formule 1 was 10 jaar geleden al een blaadje zonder veel toegevoegde waarde, heb toen mijn abonnement al stopgezet. Vind het zelfs verbazend dat het nog altijd bestaat. :P

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 04 augustus 2014 - 13:05:21
De Formule 1 was 10 jaar geleden al een blaadje zonder veel toegevoegde waarde, heb toen mijn abonnement al stopgezet. Vind het zelfs verbazend dat het nog altijd bestaat. :P

Nou de laatste tijd is het wel beter geworden hoor. Meer achtergronden en diepgang ipv alleen richten op het nieuws. Het nieuws heeft tegewoordig iedereen al op internet gelezen. 15 jaar geleden zag ik juist de nieuwe auto's als eerste in Formule 1...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is