Boeken

Gestart door Fabian, 15 oktober 2012 - 19:23:06

« vorige - volgende »

0634

Thank u heren :).

Gerard

Citaat van: Fabian op 17 juni 2014 - 01:09:28
http://www.gppits.net/nieuws/het_eerste_boek_van_jeroen_scholte/

We hebben het hier al eens eerder over gehad Jeroen en toen wilde ik graag een exemplaar met handtekening! Ik ga het boek in ieder geval zeker aanschaffen!!

Cool!!
Gefeliciteerd Jeroen! Leuk :)

Jehoentelaar


Perton

Wat is de levertijd van dat boek? Zie op de site dat ie 30 juni uitkomt.

Kootje

Ja .... leuk dat 't je gelukt is Jeroen, proficiat. 8)

0634

Levertijd? Tja, vanaf 30 juni bij bol.com en zo. Dus wat zij hanteren. Geen idee precies.


Perton

Cool. Dan bestel ik em nog wel voor ik naar Colombia ga.

gloudiesaurus

Ik ga hem ook bestellen.
Niet omdat ik zoveel om romans geef, maar ben benieuwd naar Jeroen's boek  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Cool guys.

Overigens is dit niet eens mijn ding. Veel te veel aandacht, en daar hou ik niet zo van. Maar ja, je moet wat met je leven he ;).

En ik hou wel van boeken, in alle vormen. Thrillers, romans, literatuur, sportboeken, bio's. Allesbehalve  fantasy, dat is dan weer niet mijn ding.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 17 juni 2014 - 18:48:21
Cool guys.

Overigens is dit niet eens mijn ding. Veel te veel aandacht, en daar hou ik niet zo van. Maar ja, je moet wat met je leven he ;).

En ik hou wel van boeken, in alle vormen. Thrillers, romans, literatuur, sportboeken, bio's. Allesbehalve  fantasy, dat is dan weer niet mijn ding.

Je kan ook onder een alias schrijven... ::)

0634

Kan. Maar dan nog moet je promo-en. En bovendien, als wie dan? Als ene Enzo? Of 0634 maar weer? Naah, dat malle gedoe is ook weer niks voor mij.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 17 juni 2014 - 20:03:00
Kan. Maar dan nog moet je promo-en. En bovendien, als wie dan? Als ene Enzo? Of 0634 maar weer? Naah, dat malle gedoe is ook weer niks voor mij.

Nou ja, wees dan gewoon jezelf en oefen er maar op dat je in de spotlight staat.
Heb zelf ooit een zaal van 1500 man moeten toespreken zonder voorbereiding, was ook niet echt mijn ding... ;D
Alles went als je het maak vaak genoeg doet.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 17 juni 2014 - 18:48:21
Cool guys.

Overigens is dit niet eens mijn ding. Veel te veel aandacht, en daar hou ik niet zo van. Maar ja, je moet wat met je leven he ;) .

En ik hou wel van boeken, in alle vormen. Thrillers, romans, literatuur, sportboeken, bio's. Allesbehalve  fantasy, dat is dan weer niet mijn ding.


He, had je dat niet van te voren kunnen bedenken, voordat je ging schrijven. Laat staan uitbrengen... :P ...Hahahaha! Ik zal eens zien waar ik het kan bestellen.


Enzo