Boeken

Gestart door Fabian, 15 oktober 2012 - 19:23:06

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Ik heb met hangen en wurgen het boek van Coulthard uit weten te lezen. Het laatste deel over zijn tijd bij Red Bull wist mij zo weinig te boeien dat het sinds de zomer is blijven liggen.

Inmiddels ben ik bezig in het boek van John van Zweden, de Haagse behangverkoper en mede-eigenaar van voetbalclub Swansea City FC. Heb ook nog beide delen van Voetbalmaffia goedjenieuw liggen. Qua autosportliteratuur ga ik weer wat aanschaffen als de huidige stapel weggewerkt is.

Edwin90

Het boek van Coulthard vond ik juist goed! Het is in het engels dus je leestempo ligt (teminste bij mij) dan wat lager. Maar heb hem in een week uitgelezen.  :)

Jehoentelaar

Oh ja, de rest van het boek vond ik ook erg leuk om te lezen (vooral over z'n Williamstijd, surprise), maar dat RB-deel kwam ik haast niet doorheen.

Sphinx

Ik keek vroeger altijd graag naar de historische series over (romanfiguur van CS Forester) en (creatie van Bernard Cornwell). De boeken ervan te pakken krijgen is een stuk makkelijker geworden sinds ik een e-reader heb aangeschaft. Zijn in totaal 38 boeken en verhalen dus ik kan vooruit. En naar de Aubrey/Maturin serie van Patrick O'brian ben ik nog op zoek (heb op dit moment alleen HMS Surprise en the Mauritius Command)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Franky R.

Vandaag wezen struinen in Ahoy...daar was een boekenbeurs en heb ik onder andere het boek van Jens Olde Kalter over Badr Hari gescoord. 


Voor het geld hoefde ik het niet te laten. Op het internet vragen mensen gerust 20 euro. Nou heb ik het voor minder dan de helft daarvan... ;)



Fabian

Ben benieuwd Franky. Zou het zelf niet snel kopen denk ik, maar voor een zacht prijsje is het natuurlijk nooit mis.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 23 januari 2014 - 17:47:12
Ben benieuwd Franky. Zou het zelf niet snel kopen denk ik, maar voor een zacht prijsje is het natuurlijk nooit mis.
Precies. Normaal niet, maar nu dus wel. Ook gekocht voor een zacht prijsje; Palm Invest van Dion Bartels [slechts 1 euro!] en Marcial Hernandez 'Geert Wilders ontmaskerd'...


Voor de rest een boek over bijzondere verhalen uit de F1 gekocht. Foto zie Whatsapp en boeken over PHP. Zodat ik de codes achter GPPits e.d. beter begrijp...

SDG

Vanmorgen naar de opruiming van afgedankte boeken van de plaatselijke bibliotheek geweest. Voor 7 Euro maar liefst 8 boeken rijker geworden. Voor één keer geen autosport, maar enkele romans van Stephen King, Dean Koontz, Clive Cussler en Tom Clancy.

Kootje


Franky R.

Citaat van: SDG op 25 januari 2014 - 15:19:29
Vanmorgen naar de opruiming van afgedankte boeken van de plaatselijke bibliotheek geweest. Voor 7 Euro maar liefst 8 boeken rijker geworden. Voor één keer geen autosport, maar enkele romans van Stephen King, Dean Koontz, Clive Cussler en Tom Clancy.


Fictie trekt ik meestal niet. Toen ik nog op de bibliotheekbus werkte, pakte ik wel eens De Rosnay [haar naam was Sarah]...maar daar kwam ik niet doorheen. Als het echt fictie moet zijn, liever een luchtig verhaal als Tommy Jaud of Air Babylon...


Non-fictie is meer mijn ding, zoals dat boek van Palm Invest of Badr Hari. Over dat laatste boek snap ik de negatieve kritieken niet echt. Het leest zeer goed weg en weergeeft het vechtsportwereldje rond K1, kickboksen en zo heel goed weer...Ben nu al aan de laatste 80 bladzijdes bezig... :)

0634

Citaat van: SDG op 25 januari 2014 - 15:19:29
Vanmorgen naar de opruiming van afgedankte boeken van de plaatselijke bibliotheek geweest. Voor 7 Euro maar liefst 8 boeken rijker geworden. Voor één keer geen autosport, maar enkele romans van Stephen King, Dean Koontz, Clive Cussler en Tom Clancy.

Wow, da's echt goedkoop zeg. Veel plezier dan maar.

Arthur

De formule 1 fanaat heb ik gelezen en vond het een geweldig boek. De rechtervoet van God over Senna vond ik ook geweldig. Trouwens erg lang geleden dat ik die gelezen heb.

Verder lees ik van alles [ebooks] van detective tot biografie en avonturen. Wilbur Smith bijvoorbeeld heb ik zowat alles van gelezen. Daarnaast lees ik meerdere boeken tegelijkertijd. Dat gaat prima op een e-reader.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Arthur op 26 januari 2014 - 17:01:42
De formule 1 fanaat heb ik gelezen en vond het een geweldig boek. De rechtervoet van God over Senna vond ik ook geweldig. Trouwens erg lang geleden dat ik die gelezen heb.


Die twee zijn ook top. Heb ze ook allebei in de kast staan.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 26 januari 2014 - 18:41:31
Citaat van: Arthur op 26 januari 2014 - 17:01:42
De formule 1 fanaat heb ik gelezen en vond het een geweldig boek. De rechtervoet van God over Senna vond ik ook geweldig. Trouwens erg lang geleden dat ik die gelezen heb.


Die twee zijn ook top. Heb ze ook allebei in de kast staan.

Heb ze destijds geleend bij de Bieb. Volgens mij digitaal niet te vinden. Toch nog eens naar fysieke exemplaren zoeken ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Boek over Badr Hari uitgelezen. Mijn indruk? Een zeer goed geschreven boek van deze auteur, die ook over Ernesto Hoost schreef.


Die Badr is helemaal gek. Maar hij heeft toch een innemende kant, waardoor zijn gunfactor vrij hoog was. Een kortetermijn-mens, want als je een mega-deal kunt maken, dan kom je toch opdagen? Badr Hari niet! Die prodent-glimlach is puur een masker...


Vond het schofterig dat hij met zijn 115 kilo een vrouwtje van amper 60 kilo [Rosa, een ex nota bene] een low-kick gaf, met een gigantische bloeduitstorting tot gevolg.


Nu aan het lezen;