Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

NielsD

Ik ben net gewisseld van Sport1 naar de BBC. Beter, echt beter.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Citaat van: NielsD op 11 mei 2013 - 14:24:07
Ik ben net gewisseld van Sport1 naar de BBC. Beter, echt beter.

Maar de beeldkwaliteit op Sport1 is vele malen beter [HD] dan BBC of RTL.... [helaas]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Dat vond ik ook altijd irritant. Maar ik word nu weer enthousiast over de sport en dat vind ik belangrijker dan de beeldkwaliteit. :)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Citaat van: NielsD op 11 mei 2013 - 14:28:06
Dat vond ik ook altijd irritant. Maar ik word nu weer enthousiast over de sport en dat vind ik belangrijker dan de beeldkwaliteit. :)

Enthousiast ben ik altijd geweest. Goed commentaar dient ter ondersteuning en vermaak [humor en emotie]. Maar beeld kwaliteit vind ik toch zeker heel belangrijk.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Citaat van: Arthur op 11 mei 2013 - 14:30:57
Citaat van: NielsD op 11 mei 2013 - 14:28:06
Dat vond ik ook altijd irritant. Maar ik word nu weer enthousiast over de sport en dat vind ik belangrijker dan de beeldkwaliteit. :)

Enthousiast ben ik altijd geweest. Goed commentaar dient ter ondersteuning en vermaak [humor en emotie]. Maar beeld kwaliteit vind ik toch zeker heel belangrijk.

Beeldkwaliteit is inderdaad ook belangrijk. Maar op het moment dat het commentaar, wat ik heel erg belangrijk vind, niet voldoet aan mijn verwachtingen en het mij gaat irriteren dan switch ik liever naar een SD signaal met beter commentaar. Ik wil inside info onder de kwali/race en de BBC heeft pitreporters staan en dat is het echt heel handig.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Fabian

Beeldkwaliteit maakt me niet zo heel veel uit. Heb Sport 1 nooit gezien, maar de kwaliteit van RTL en BBC vind ik prima.

Edwin90

Ik zit ook in een zwaar dilema.  :-X Het commentaar gaat echt helemaal nergens over. Ik heb in de kwalificatie gewisseld tussen Sport1 en BBC maar my god wat is de BBC dan een verademing. In die vijf minuten Sport1 heb ik ook al wel vijf fouten gehoord. Wat een droeftoeter is die Van Dam zeg. Ik had goede hoop na zijn verbetering in Maleisië, maar is gruwelijk blijven hangen en zo niet teruggezakt.

Maar de beeldkwaliteit is bij mij misschien nog wel net zo belangrijk, en Ziggo zend de Duitser en de BBC in SD uit. Als je dat vergelijkt met de HD van Sport 1 is dat echt een wereld van verschil. Misschien dan toch maar overstappen op UPC want die hebben BBC wel in HD geloof ik.

OF! Ik kies gewoon bij Sport 1 het tweede audio spoor zonder commentaar en geef het zelf! Ha!  ;)

Arthur

Punt [o.a.] is dat ik alleen maar F1 kijk op Sport1. De rest interesseert me gewoon te weinig om er aandacht aan te besteden en MotoGP heb ik ook nooit aktief gevolgd dus daar let ik ook niet op. En dan vind ik meer dan € 15,00 per maand te veel alleen voor die beeldkwaliteit en belabberd commentaar [gisteren ging di Resta aan de kant met die klapband, pas in de replay werd Van Dam wakker, en het was nog niet eens een nachtrace...]

Of ze maken alleen een F1 kanaal voor € 5,00 per maand met goed commentaar of ik blijf [vooralsnog] weg na einde proefabbo!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

SDG

Citaat van: Arthur op 11 mei 2013 - 15:50:08
Punt [o.a.] is dat ik alleen maar F1 kijk op Sport1. De rest interesseert me gewoon te weinig om er aandacht aan te besteden en MotoGP heb ik ook nooit aktief gevolgd dus daar let ik ook niet op. En dan vind ik meer dan € 15,00 per maand te veel alleen voor die beeldkwaliteit en belabberd commentaar [gisteren ging di Resta aan de kant met die klapband, pas in de replay werd Van Dam wakker, en het was nog niet eens een nachtrace...]

Hij was misschien net opnieuw een kopje koffie gaan halen?  :)

Arthur

Citaat van: SDG op 11 mei 2013 - 16:17:41
Citaat van: Arthur op 11 mei 2013 - 15:50:08
Punt [o.a.] is dat ik alleen maar F1 kijk op Sport1. De rest interesseert me gewoon te weinig om er aandacht aan te besteden en MotoGP heb ik ook nooit aktief gevolgd dus daar let ik ook niet op. En dan vind ik meer dan € 15,00 per maand te veel alleen voor die beeldkwaliteit en belabberd commentaar [gisteren ging di Resta aan de kant met die klapband, pas in de replay werd Van Dam wakker, en het was nog niet eens een nachtrace...]

Hij was misschien net opnieuw een kopje koffie gaan halen?  :)

Dan had ik het nog kunnen begrijpen, hij lulde maar gewoon door zonder een slok koffie te nemen....  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sabai

Citaat van: Edwin90 op 11 mei 2013 - 15:24:36
Ik zit ook in een zwaar dilema.  :-X Het commentaar gaat echt helemaal nergens over. Ik heb in de kwalificatie gewisseld tussen Sport1 en BBC maar my god wat is de BBC dan een verademing. In die vijf minuten Sport1 heb ik ook al wel vijf fouten gehoord. Wat een droeftoeter is die Van Dam zeg. Ik had goede hoop na zijn verbetering in Maleisië, maar is gruwelijk blijven hangen en zo niet teruggezakt.

Maar de beeldkwaliteit is bij mij misschien nog wel net zo belangrijk, en Ziggo zend de Duitser en de BBC in SD uit. Als je dat vergelijkt met de HD van Sport 1 is dat echt een wereld van verschil. Misschien dan toch maar overstappen op UPC want die hebben BBC wel in HD geloof ik.

OF! Ik kies gewoon bij Sport 1 het tweede audio spoor zonder commentaar en geef het zelf! Ha!  ;)


Maar als je HD belangrijk vind waarom breid je je ziggo abbo niet zo uit dat je de BBC en RTL in HD ontvangt. Kost zelfs minder dan sport.En je krijgt er dan ook nog een hoop extra zenders bij zoals BBC 3 en 4 bv

Arthur

Citaat van: Sabai op 12 mei 2013 - 20:29:09
Citaat van: Edwin90 op 11 mei 2013 - 15:24:36
Ik zit ook in een zwaar dilema.  :-X Het commentaar gaat echt helemaal nergens over. Ik heb in de kwalificatie gewisseld tussen Sport1 en BBC maar my god wat is de BBC dan een verademing. In die vijf minuten Sport1 heb ik ook al wel vijf fouten gehoord. Wat een droeftoeter is die Van Dam zeg. Ik had goede hoop na zijn verbetering in Maleisië, maar is gruwelijk blijven hangen en zo niet teruggezakt.

Maar de beeldkwaliteit is bij mij misschien nog wel net zo belangrijk, en Ziggo zend de Duitser en de BBC in SD uit. Als je dat vergelijkt met de HD van Sport 1 is dat echt een wereld van verschil. Misschien dan toch maar overstappen op UPC want die hebben BBC wel in HD geloof ik.

OF! Ik kies gewoon bij Sport 1 het tweede audio spoor zonder commentaar en geef het zelf! Ha!  ;)


Maar als je HD belangrijk vind waarom breid je je ziggo abbo niet zo uit dat je de BBC en RTL in HD ontvangt. Kost zelfs minder dan sport.En je krijgt er dan ook nog een hoop extra zenders bij zoals BBC 3 en 4 bv

Vraag me af of dat mogelijk is... [anders overwegen waard]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sabai

Een maat van me heeft het dus het is mogelijk weet alleen niet zeker van RTL maar BBC 100℅

Arthur

Citaat van: Sabai op 12 mei 2013 - 20:36:35
Een maat van me heeft het dus het is mogelijk weet alleen niet zeker van RTL maar BBC 100℅

RTL zendt alles uit, BBC niet....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Citaat van: Sabai op 12 mei 2013 - 20:36:35
Een maat van me heeft het dus het is mogelijk weet alleen niet zeker van RTL maar BBC 100℅

Ziggo biedt BBC niet meer in HD aan ook niet in hun andere pakketten.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna