Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Fabian

Dadelijk maar weer naar mn Duitse Formule 1 vriendjes kijken!

Kootje

Citaat van: P@trick op 20 april 2013 - 08:48:06
Zo heb ik ook gevraagd om een goede, betaalbare pay per view oplossing.

Pay per view bij Ziggo kost €6.95 voor alleen de race. Vind ik ook te duur. daarnaast heb je daar 'n interactieve decoder voor nodig die ook nog eens €199,- kost. Nee dank je de koekoek, dat gaat 'm sowieso niet worden. Na Bahrein zeg ik iig op, Spanje en Monaco kan ik dan ook nog bij hun kijken. Mocht het complete programma incl. commentaar die 3 races sterk verbeteren, kan ik dit altijd nog terug draaien. Zoniet dan kan ik MotoGP ook op de BBC volgen, evenals de helft vd nog te rijden F1 races. De rest kijk ik dan wel op RTL-Television of in het ergste geval 'n stream.

Arthur

Al even aan het kijken, op RTL was voorbeschouwing en rally, op Sport 1 basketbal.... RTL is duidelijk geen HD [scheelt wel een stuk in kwaliteit]. Wel apart dat die duitsers de boardradio niet nasychroniseren ;)

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Ronald Van Dam zei serieus dat die Marussia even gewassen werd  ::) duidelijk iemand met een brandblusser erbij. En de hele cockpit vol met schuim. Alsof je die even gaat wassen.  :P

Het is toch niet te geloven.

SDG

Citaat van: Arthur op 20 april 2013 - 13:25:22
Al even aan het kijken, op RTL was voorbeschouwing en rally, op Sport 1 basketbal.... RTL is duidelijk geen HD [scheelt wel een stuk in kwaliteit]. Wel apart dat die duitsers de boardradio niet nasychroniseren ;)

Dat doen ze nergens. Gelukkig maar, haha.

NielsD

Citaat van: Edwin90 op 20 april 2013 - 13:32:32
Ronald Van Dam zei serieus dat die Marussia even gewassen werd  ::) duidelijk iemand met een brandblusser erbij. En de hele cockpit vol met schuim. Alsof je die even gaat wassen.  :P

Het is toch niet te geloven.

Nou Edwin, als je goed luisterde was die opmerking een beetje sarcastisch natuurlijk! ;)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: Arthur op 20 april 2013 - 13:25:22
Wel apart dat die duitsers de boardradio niet nasychroniseren ;)
Joh, als ik afhankelijk zou zijn van die Duitse RTL en ze zouden zoiets flikken, dan was ik in staat om in een ruk naar de studio te rijden en die gasten een tik te verkopen.  :-X

Edwin90

Citaat van: NielsD op 20 april 2013 - 14:21:59
Citaat van: Edwin90 op 20 april 2013 - 13:32:32
Ronald Van Dam zei serieus dat die Marussia even gewassen werd  ::) duidelijk iemand met een brandblusser erbij. En de hele cockpit vol met schuim. Alsof je die even gaat wassen.  :P

Het is toch niet te geloven.

Nou Edwin, als je goed luisterde was die opmerking een beetje sarcastisch natuurlijk! ;)

Hmm, zo heb ik het niet gehoord. Maar goed mogelijk dat het inderdaad sarcastisch was. Ik hoop het zelfs voor hem want het is een flater van formaat.

Ik zit even te kijken wat de mogelijkheden zijn buiten Sport1 om. Omdat mijn Duits dramatisch is namelijk.

SDG

Citaat van: Edwin90 op 20 april 2013 - 14:46:01
Ik zit even te kijken wat de mogelijkheden zijn buiten Sport1 om. Omdat mijn Duits dramatisch is namelijk.

Geen enkel probleem mee, mijn Duits is behoorlijk goed te noemen. De DTM bv. volg ik altijd via ARD.

Arthur

Citaat van: SDG op 20 april 2013 - 14:48:55
Citaat van: Edwin90 op 20 april 2013 - 14:46:01
Ik zit even te kijken wat de mogelijkheden zijn buiten Sport1 om. Omdat mijn Duits dramatisch is namelijk.

Geen enkel probleem mee, mijn Duits is behoorlijk goed te noemen. De DTM bv. volg ik altijd via ARD.

Dat duits levert geen enkel probleem op: "Nico, boks, boks, boks"  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Mijn Duits is ook niet goed. Maar luister sowieso amper naar t commentaar. Dat is best lekker kijken!

SDG

Citaat van: Fabian op 20 april 2013 - 17:15:09
Mijn Duits is ook niet goed. Maar luister sowieso amper naar t commentaar. Dat is best lekker kijken!

Ik vind het toch nuttig dat je iéts begrijpt van de taal waarin het commentaar geleverd wordt. Zo heb ik vorig jaar eens via YouTube een Indycar-wedstrijd bekeken met Hongaars commentaar en tegen het einde van de wedstrijd kreeg ik daar werkelijk schele hoofdpijn van...

Franky R.

Citaat van: Arthur op 20 april 2013 - 16:23:58
Citaat van: SDG op 20 april 2013 - 14:48:55
Citaat van: Edwin90 op 20 april 2013 - 14:46:01
Ik zit even te kijken wat de mogelijkheden zijn buiten Sport1 om. Omdat mijn Duits dramatisch is namelijk.

Geen enkel probleem mee, mijn Duits is behoorlijk goed te noemen. De DTM bv. volg ik altijd via ARD.

Dat duits levert geen enkel probleem op: "Nico, boks, boks, boks"  ;D


Boks?



Lijkt mij wat gevaarlijk om uit te voeren bij 250 plus, maar die lui moeten dat zelf weten... :P
;) ;) ;)

Arthur

Citaat van: SDG op 20 april 2013 - 17:36:28
Citaat van: Fabian op 20 april 2013 - 17:15:09
Mijn Duits is ook niet goed. Maar luister sowieso amper naar t commentaar. Dat is best lekker kijken!

Ik vind het toch nuttig dat je iéts begrijpt van de taal waarin het commentaar geleverd wordt. Zo heb ik vorig jaar eens via YouTube een Indycar-wedstrijd bekeken met Hongaars commentaar en tegen het einde van de wedstrijd kreeg ik daar werkelijk schele hoofdpijn van...

Even serieus, ik kan Duits prima volgen dus dat levert geen probleem op. Ik vind het eerder jammer dat het geen HD is op RTL [via Ziggo] maar je kunt niet alles hebben in je standaard digitaal abonnement  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Citaat van: Franky R. op 20 april 2013 - 17:38:41
Citaat van: Arthur op 20 april 2013 - 16:23:58
Citaat van: SDG op 20 april 2013 - 14:48:55
Citaat van: Edwin90 op 20 april 2013 - 14:46:01
Ik zit even te kijken wat de mogelijkheden zijn buiten Sport1 om. Omdat mijn Duits dramatisch is namelijk.

Geen enkel probleem mee, mijn Duits is behoorlijk goed te noemen. De DTM bv. volg ik altijd via ARD.

Dat duits levert geen enkel probleem op: "Nico, boks, boks, boks"  ;D


Boks?



Lijkt mij wat gevaarlijk om uit te voeren bij 250 plus, maar die lui moeten dat zelf weten... :P
;) ;) ;)

En dan te bedenken dat die linker ook nog zijn snikkel uit zijn cockpit heeft hangen.... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel