Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Sabai

Citaat van: Franky R. op 16 maart 2013 - 08:43:01
Ik denk op dit moment niet dat ik het abo van Sport1 verleng...Dat ik nog om 0800 uur in de ochtend mijn buren welhaast wakker schreeuwde via de smartphone, om uiteindelijk fatsoenlijk beeld te krijgen... :(

Die arme helpdesk medewerker die er niks aan kan doen  ;) Maar ik kan je frustratie heel goed begrijpen.

Fabian

Citaat van: Sabai op 16 maart 2013 - 09:18:06
Die arme helpdesk medewerker die er niks aan kan doen  ;) Maar ik kan je frustratie heel goed begrijpen.
Dan moet ie ook maar niet op een helpdesk gaan werken. Daar bellen doorgaans boze mensen naar toe die problemen hebben!

Sabai

Citaat van: Fabian op 16 maart 2013 - 09:19:52
Citaat van: Sabai op 16 maart 2013 - 09:18:06
Die arme helpdesk medewerker die er niks aan kan doen  ;) Maar ik kan je frustratie heel goed begrijpen.
Dan moet ie ook maar niet op een helpdesk gaan werken. Daar bellen doorgaans boze mensen naar toe die problemen hebben!

Dat is dan nog geen vrijbrief om ze maar uit te kafferen voor alles en nog wat. Maarja die mensen zijn er nu eenmaal. Daarom stond helpdesk medewerker ook niet bij mijn beroepskeuze  ;)

Fabian

Citaat van: Sabai op 16 maart 2013 - 09:42:25
Dat is dan nog geen vrijbrief om ze maar uit te kafferen voor alles en nog wat.
Nee dat klopt, maar je weet als je daar werkt dat het dagelijks gaat gebeuren...

Weer on topic.
Het werkte dus niet helemaal optimaal?!

0634

Mwah, ik kreeg een minuut of vijf een zwart beeld en er is geen Engels commentaar mogelijk, slechts een optie tot geluid zonder commentator. Verder werkt het selectkanaal bij mij wel gewoon (niet bij iedereen begrijp ik) en liep Van Dam ineens weg.

Dus nee, niet optimaal. Maar voor vijf euro pm hebben ze nog 2,5 maand om te verbeteren, en anders is het einde verhaal. Dan ga ik wel switchen tussen RTL D, BBC en Veronica. Via internet kijken doe ik sowieso niet. Dat vind ik helemaal niks.

Terminator

Ik weet niet of het aan Sport 1 ligt, maar het viel me op dat de live timing zo'n drie seconden voor lag op de beelden van Sport1.

Arthur

Citaat van: Terminator op 16 maart 2013 - 10:59:12
Ik weet niet of het aan Sport 1 ligt, maar het viel me op dat de live timing zo'n drie seconden voor lag op de beelden van Sport1.

Dat was bij RTL ook al zo  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Ja, dat verschil is er altijd wel. Nou is het wel zo dat de achterstand van de TV-beelden kleiner is zonder decoder, maar daar kunnen we nu het zooitje achter de decoder is verdwenen niet veel mee. RTL7 liep overigens ook altijd ongeveer een seconde achter op de BBC.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 16 maart 2013 - 10:06:28
Via internet kijken doe ik sowieso niet. Dat vind ik helemaal niks.

Waarom niet eigenlijk?  ???
Heb hier gewoon HD-SKY... ::)

Arthur

Citaat van: Enzo op 16 maart 2013 - 12:31:45
Citaat van: Jeroen op 16 maart 2013 - 10:06:28
Via internet kijken doe ik sowieso niet. Dat vind ik helemaal niks.

Waarom niet eigenlijk?  ???
Heb hier gewoon HD-SKY... ::)
/
Kijk je dan online of via een abbo op Sky [als die optie mogelijk is]?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Enzo


Arthur

Dat zou bij mij alleen interessant zijn met een internet TV [gezien het beeldformaat] en de huidige TV is nog lang niet aan vervanging toe....  ;)

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Enzo

Citaat van: Arthur op 16 maart 2013 - 13:00:12
Dat zou bij mij alleen interessant zijn met een internet TV [gezien het beeldformaat] en de huidige TV is nog lang niet aan vervanging toe....  ;)

Heb inderdaad een HDMI kabeltje naar me tv lopen en dan live-timing op m'n pc scherm.

Arthur

Citaat van: Enzo op 16 maart 2013 - 13:02:46
Citaat van: Arthur op 16 maart 2013 - 13:00:12
Dat zou bij mij alleen interessant zijn met een internet TV [gezien het beeldformaat] en de huidige TV is nog lang niet aan vervanging toe....  ;)

Heb inderdaad een HDMI kabeltje naar me tv lopen en dan live-timing op m'n pc scherm.

Dat zou hier idd ook kunnen [en wordt nogal eens gedaan] Echter is de [door mij gewenste] beeldkwaliteit dan lang niet meer gehaald. Vooralsnog ook geen optie dus...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

janke

Hier ook een abo genomen. Had vanmorgen geen problemen met de zender. Live beelden en op een ander kanaal onboard camera beelden. Maargoed het staat nog in de kinderschoenen. Mischien morgen wat meer leven in de brouwerij als Doornbos erbij komt voor verslag. Ik kan trouwens niets vinden of de kwali vannacht wel door Sport1 wordt uitgezonden. RTL hebben we hier niet.
Some things are too important to be left in the past.