Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Super Seb

Wellicht hebben jullie het al gezien, zo niet, dan hier de tip!

"Als je graag naar Formule 1 wedstrijden kijkt dan wil je waarschijnlijk ook op de hoogte blijven van alle rondetijden, de posities van de coureurs op de baan en andere statistieken. Infostrada Sports Group daarom heeft in opdracht van Sport1 een tweede scherm website ontwikkeld met de naam Sport1 Pitlane....

http://pitlane.sport1.nl/
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Kootje


Super Seb

Voor de zorgvuldigheid even een verwijzing naar het complete artikel (wellicht voor de redactie?)

http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=12234
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Franky R.

Citaat van: Super Seb op 15 maart 2013 - 15:31:14
Wellicht hebben jullie het al gezien, zo niet, dan hier de tip!

"Als je graag naar Formule 1 wedstrijden kijkt dan wil je waarschijnlijk ook op de hoogte blijven van alle rondetijden, de posities van de coureurs op de baan en andere statistieken. Infostrada Sports Group daarom heeft in opdracht van Sport1 een tweede scherm website ontwikkeld met de naam Sport1 Pitlane....

http://pitlane.sport1.nl/
Damn, net wat ik zocht...Waarom heb ik dit over het hoofd gezien? Voor een Vettel-fan ben je niet verkeerd bezig... :P


;) ;) ;)

Gerard

cool, zal eens kijken..
Al voel ik er weinig voor om een F1 race met een laptop op schoot te gaan zitten kijken..

Ik kijk liever met een de voetjes omhoog naar de TV ;)

Maar, idd Super Seb , goeie tip voor degene die hiernaar zocht! :)

Super Seb

CitaatDamn, net wat ik zocht...Waarom heb ik dit over het hoofd gezien? Voor een Vettel-fan ben je niet verkeerd bezig... :P

;) ;) ;)



;) ;) ;)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Kootje

Kijk, dat is 'n vingertje wat ik dit jaar vaak hoop te zien, maar dan in combinatie met 'n chagrijnige rotkop ipv deze vrolijke variant. ;D


Franky R.

Citaat van: Super Seb op 15 maart 2013 - 17:03:49
CitaatDamn, net wat ik zocht...Waarom heb ik dit over het hoofd gezien? Voor een Vettel-fan ben je niet verkeerd bezig... :P

;) ;) ;)



;) ;) ;)
;D ;D ;D


En ik ben het van harte met Kootje eens! Die vinger willen we dit jaar vaker zien... :D
;)

gloudiesaurus

Leuk om dat 2e scherm eens op de Ipad te proberen, vind de rondetijden tijdens de race altijd wel interessant om te zien. Vooral van Van der Garde bijv.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Terminator


Fabian

Citaat van: Terminator op 15 maart 2013 - 21:57:58
Wat is er interessant aan de langzaamste rijder? ;D
Kijken hoeveel langzamer ie is??!!!  ;) ;)

Kootje

Och ..... P15 in VT3 met 4/10e voorsprong op teamgenoot Pic ..... ik zeg het gaat de goede kant op.

wijba

Nou fijn, kan ik op de TV via UPC niet naar Sport1 Select kijken |( Wel naar de extra kanalen. Online (HorizonTV) kan ik wel naar Sport1 Select kijken. Maar weer ff bellen met UPC. (om 8 uur :( )

Super Seb

Goedemorgen Wijba en welkom! UPC zou het moeten uitzenden via kanaal 210, mocht dit niet zo zijn kun je ze inderdaad het beste even bellen.
"Keep calm and ignore Multi-21....."