Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Charrel

Citaat van: Arthur op 14 maart 2013 - 20:14:32
Citaat van: Charrel op 14 maart 2013 - 14:56:01
Weet iemand of je Sport 1 kanalen en/of Sport 1 extra via je Ziggo app op de Ipad kan bekijken?

Ze hadden het er toch over via meerdere schermen tegelijk F1 kijken. Op tv de race en op je Ipad de livetiming/pitcam/onboardcam. Of moet je hier weer extra voor betalen?

Voorzover mij bekend [ervaring dochter] kun je op Ziggo inloggen [gebruikersnaam + wachtwoord] en kun je TV op je iPad kijken.

Klopt ja, maar geen Sport 1 zenders voor zover ik kan vinden. Iemand anders hier ervaring mee?

Super Seb

Citaat van: Arthur op 14 maart 2013 - 20:12:27
Citaat van: Super Seb op 14 maart 2013 - 14:32:44
Volgens mij zitten er een paar van ons vannacht voor de buis! Deze jongen in ieder geval wel. Vrije trainingen zeggen nog niet zo heel veel maar die eerste rondjes wil ik zeker niet missen. 8)

Zoals ik me nu voel zit ik er ook hoor!!! [morgen vrij dus dat is geen belemmering meer...]

2:30 uur beginnen we toch?

Wel gaaf dat we nu ook VT kunnen zien.

Yep! Haha, zie je dan ook vast hier online! Nu m'n nest in, de wekker is gezet. ;)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Fabian

Ik heb besloten geen Sport 1 aan te schaffen. Ik ga die Duitsers proberen en de rest BBC. Vrije trainingen kijk ik meestal toch niet...

ReDxVoDkA

Ook ik heb Sport1 genomen.. Morgen om half 6 eruit voor school. Even gekeken en gezien dat de laatste(?) vrije training dan begint.


Uploaded with ImageShack.us

Arthur

Citaat van: Super Seb op 14 maart 2013 - 22:07:09
Citaat van: Arthur op 14 maart 2013 - 20:12:27
Citaat van: Super Seb op 14 maart 2013 - 14:32:44
Volgens mij zitten er een paar van ons vannacht voor de buis! Deze jongen in ieder geval wel. Vrije trainingen zeggen nog niet zo heel veel maar die eerste rondjes wil ik zeker niet missen. 8)

Zoals ik me nu voel zit ik er ook hoor!!! [morgen vrij dus dat is geen belemmering meer...]

2:30 uur beginnen we toch?

Wel gaaf dat we nu ook VT kunnen zien.

Yep! Haha, zie je dan ook vast hier online! Nu m'n nest in, de wekker is gezet. ;)

Nou tot straks dan. Ik blijf nog op tot 0:30 uur. Dan telefoon[wekker] programmeren, m'n ogen dicht in een luie stoel en dan.... KIJKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Super Seb

Bij deze kan met zekerheid gezegd worden dat F1 in ieder geval via de Horizon (UPC) online te bekijken is.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Arthur

Voorlopig is Van Dam alleen nog maar feiten aan het spuien. Weinig intonatie.... Maar ja, baan is leeg en Live Timing is er nog niet.... Zou Sport 1 dat er niet bijgekocht hebben.. ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Super Seb

Citaat van: Arthur op 15 maart 2013 - 02:44:07
Voorlopig is Van Dam alleen nog maar feiten aan het spuien. Weinig intonatie.... Maar ja, baan is leeg en Live Timing is er nog niet.... Zou Sport 1 dat er niet bijgekocht hebben.. ;D

Mogguh Arthur! Zat er net aan te denken. Vind het voor zover nog allemaal prima. Het is stil op de baan dus een beetje recap van vorig seizoen en wat feitjes over nu is dikke prima. Had Olav Mol dit moeten doen ging het waarschijnlijk over een leuk restaurant in de buurt.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Arthur

Mogguh Super Seb!!!!

Rustig verslag tot nu toe. Beelden en geluiden zijn geweldig!!!!!

Alleen die Live Timing [niet] moet nog werken. Nu weet je absoluut niets van welke tijd dan ook...  >:(
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Super Seb

Bedoel je nu via de officiƫle app of via Sport1? Want bij Sport1 heb je daarvoor weer een apart abonnement nodig........ >:(
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Franky R.

Beeld en geluid zijn idd. geweldig..alleen snap ik even niet waarom ik herhalingen zit te bekijken, terwijl het live zou zijn? ???


Arthur

Formula1.com [Live Timing] En als die niet werkt werkt die op TV ook niet.....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Super Seb

Citaat van: Franky R. op 15 maart 2013 - 03:02:07
Beeld en geluid zijn idd. geweldig..alleen snap ik even niet waarom ik herhalingen zit te bekijken, terwijl het live zou zijn? ???

Mogguh Franky! Online kijken bij UPC kent een vertraging van +/- 1m40s. Via welke provider kijk jij?
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Franky R.

Citaat van: Super Seb op 15 maart 2013 - 03:07:16
Citaat van: Franky R. op 15 maart 2013 - 03:02:07
Beeld en geluid zijn idd. geweldig..alleen snap ik even niet waarom ik herhalingen zit te bekijken, terwijl het live zou zijn? ???

Mogguh Franky! Online kijken bij UPC kent een vertraging van +/- 1m40s. Via welke provider kijk jij?
Ik kijk via Sport1 via UPC digitale TV.

Franky R.