Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Arthur

We kijken of nemen op.... Maar mis uiteindelijk niets!!

Gentlemen, start your engines!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 13 maart 2013 - 22:36:33
Wat een waardeloze service heeft KPN!

Vanwege een technisch probleem kunnen ze mijn aanmelding via de site van Sport1 niet verwerken, via interactieve werkt het ook niet. Het gaat pas 22-3 in  ::)

Volgens de klantenservice van KPN moet ik de Formule 1 "maar bij de buren gaan kijken".....
%$^%&^*&(&*&^&%^#^$&

Dus dat word RTL Duitsland kijken voor mij  :)
KPN, daar kan ik een boek overschrijven...Hoe vaak heb ik bij mijn broer en een ex van mij wel niet 'gestoeid' met de set-up van dat @#$@ Xperience-kast [of hoe dat onding ook mag heten]?! :o


Uiteindelijk beiden geholpen met een overstap naar Tele2...Inpluggen, instellen en...voilá, TV, telefoon en wifi. :)


Ongelooflijk dat sommigen in vijftien minuten Sport1 op hun TV hebben, maar jij moet tot het einde van de maand wachten? Ben je langer dan een jaar 'lid', kun je het per maand opzeggen...Tenzij je tevreden bent over de overige diensten van KPN?

gloudiesaurus

Ik heb met Ziggo ook niet zo'n goede ervaringen  ;D Al is dat wel van enkele jaren terug en schijnt dat tegewoordig beter te zijn.

Op zich is KPN goed maar qua service en hoe ze zo'n aanmelding dan verwerken. Dramatisch....

Ja sorry het duurt een maandje, dus u moet wachten. Ja maar dan kan ik geen Formule 1 kijken.... ja het is voor u eigen best wil meneer. Anders word de administratie bij ons een zooitje....... ja maar ik wil Formule 1 kijken......... kunt u dan toch niet....... NEE, dan gaat u maar bij buren kijken.

Nou dat is service  :D Goed voor die vrouw dat er telefoonverbinding tussen zat  ;)
Ze halen op die manier wel het bloed onder je nagels vandaan, afgezien nog van de aanbieding van Sport1 (3 maanden, 15 euro) die maar tot 13 maart liep...

Hopelijk zenden ze op RTL Duitsland niet teveel reclame's uit. De uitzendingen en vooral voorbeschouwingen zijn best redelijk (al hoor ik liever Olav Mol  ;), maar die reclames.........
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Onooglijke tijdstippen voor vrije trainingen, die sla ik over. Moet morgenochtend weer een aantal uurtjes reizen met het OV dus ik kan maar beter ruim op tijd vertrekken. :P

Super Seb

Volgens mij zitten er een paar van ons vannacht voor de buis! Deze jongen in ieder geval wel. Vrije trainingen zeggen nog niet zo heel veel maar die eerste rondjes wil ik zeker niet missen. 8)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Fabian

Ik kijk lekker naar de Duitsers dit weekend. Nog geen abbo afgesloten en dat gedoe met KPN geeft me weinig vertrouwen!

Charrel

Weet iemand of je Sport 1 kanalen en/of Sport 1 extra via je Ziggo app op de Ipad kan bekijken?

Ze hadden het er toch over via meerdere schermen tegelijk F1 kijken. Op tv de race en op je Ipad de livetiming/pitcam/onboardcam. Of moet je hier weer extra voor betalen?

Super Seb

Op dit moment wel, er word achter de schermen wel aan gewerkt om Sport1go (ben ff de naam kwijt) gratis toegankelijk te maken bij een Sport1 abonnement...... 
"Keep calm and ignore Multi-21....."

jende

Als iemand de F1 timing ap gratis op zijn mobiel wil moet je mij maar even een pm sturen

Kootje

Toch maar Sport1 in huis gehaald. Het vooruitzicht van RTL Duitsland stond me per seconde meer tegen, dus .....  :-X

SanderD

Sport 1 werkt nog niet, maar volgens de klantenservice zou ik het uiterlijk morgen moeten hebben. Als ik de Race+Qualificatie kan zien ben ik al blij, al zou ik morgen voordat ik naar school ga ook wel de tweede vrije training willen zien.

Super Seb

Had het hier woensdag om 8:00 besteld, kreeg vannacht een mailtje dat het werkte (UPC).
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Arthur

Citaat van: Super Seb op 14 maart 2013 - 14:32:44
Volgens mij zitten er een paar van ons vannacht voor de buis! Deze jongen in ieder geval wel. Vrije trainingen zeggen nog niet zo heel veel maar die eerste rondjes wil ik zeker niet missen. 8)

Zoals ik me nu voel zit ik er ook hoor!!! [morgen vrij dus dat is geen belemmering meer...]

2:30 uur beginnen we toch?

Wel gaaf dat we nu ook VT kunnen zien.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Citaat van: Charrel op 14 maart 2013 - 14:56:01
Weet iemand of je Sport 1 kanalen en/of Sport 1 extra via je Ziggo app op de Ipad kan bekijken?

Ze hadden het er toch over via meerdere schermen tegelijk F1 kijken. Op tv de race en op je Ipad de livetiming/pitcam/onboardcam. Of moet je hier weer extra voor betalen?

Voorzover mij bekend [ervaring dochter] kun je op Ziggo inloggen [gebruikersnaam + wachtwoord] en kun je TV op je iPad kijken.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

SanderD

Citaat van: Super Seb op 14 maart 2013 - 18:39:29
Had het hier woensdag om 8:00 besteld, kreeg vannacht een mailtje dat het werkte (UPC).

Vreemd, aangezien we dezelfde provider hebben en ik het zondag al besteld heb.