Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Fabian


Jehoentelaar

Mol vond ik altijd erg goed in de voorbeschouwingen, beter dan in de wedstrijdverslagen. Als Van Dam dan nog een beetje zijn enthousiasme opschroeft komt het daar wel goed.

Franky R.

Citaat van: Gerard op 03 maart 2013 - 20:34:13
Leuk artikel Franky!! En Fabian, ben benieuwd :) erg cool om die jongens zo eens te mogen ontmoeten!!  Waren Albers en Doornbos er ook? Ik zag dat Chris z'n vriendin ziek is... En Bobby D. Oops Doornbos ;D ... Geen fans ???
Dank je wel, Gerard. Ik heb er zeker geen spijt van gekregen. De opzet leek mij eerst heel simpel, maar de boodschap die Sport1 had is zeker overgekomen.

Charrel

Ik moet zeggen dat ik toch wel erg blij ben met wat hun plannen zijn! Denk dat we er kwalitatief zeker op vooruit gaan! Hoef ook geen slechte livestream meer te zoeken voor de vrije trainingen etc.. Ik denk dat het best wat kan worden dit!

Super Seb

Moet ook heel eerlijk bekennen, ben best te spreken over de plannen die Sport1 heeft gepresenteerd. De laatste jaren F1 bij RTL7 waren toch een beetje een parodie geworden op wat het ooit was. Het niveau van de BBC deed RTL7 toch wel heel erg verbleken qua presentatie. Toch is het ook voor hun niet langer haalbaar om de F1 in deze vorm voort te zetten. Al met al denk ik dat dit best een succes kan gaan worden. Voortaan de race kijken en een tweede scherm ernaast voor alle extra's. Is het al 15 maart?  :D
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Charrel

Citaat van: Silberpfeile op 03 maart 2013 - 21:47:41
Moet ook heel eerlijk bekennen, ben best te spreken over de plannen die Sport1 heeft gepresenteerd. De laatste jaren F1 bij RTL7 waren toch een beetje een parodie geworden op wat het ooit was. Het niveau van de BBC deed RTL7 toch wel heel erg verbleken qua presentatie. Toch is het ook voor hun niet langer haalbaar om de F1 in deze vorm voort te zetten. Al met al denk ik dat dit best een succes kan gaan worden. Voortaan de race kijken en een tweede scherm ernaast voor alle extra's. Is het al 15 maart?  :D

Misschien even een domme vraag maar hoe kan je dan via een 2e scherm kijken? Of is het de bedoeling dat je dan tv/die extras kijkt via je ipad/iphone? Dat doen wij thuis nog niet, dus dat moet ik maar even snel regelen dan :P

Super Seb

De iPad zal hier inderdaad als 2e scherm gaan functioneren. Samen met wat vrienden kijken we al jaren alle races in de kroeg met z'n allen. Zal nog wat gaan worden straks, groot scherm en 5 iPads op de bar haha!
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Franky R.

Citaat van: Charrel op 03 maart 2013 - 22:49:22
Citaat van: Silberpfeile op 03 maart 2013 - 21:47:41
Moet ook heel eerlijk bekennen, ben best te spreken over de plannen die Sport1 heeft gepresenteerd. De laatste jaren F1 bij RTL7 waren toch een beetje een parodie geworden op wat het ooit was. Het niveau van de BBC deed RTL7 toch wel heel erg verbleken qua presentatie. Toch is het ook voor hun niet langer haalbaar om de F1 in deze vorm voort te zetten. Al met al denk ik dat dit best een succes kan gaan worden. Voortaan de race kijken en een tweede scherm ernaast voor alle extra's. Is het al 15 maart?  :D

Misschien even een domme vraag maar hoe kan je dan via een 2e scherm kijken? Of is het de bedoeling dat je dan tv/die extras kijkt via je ipad/iphone? Dat doen wij thuis nog niet, dus dat moet ik maar even snel regelen dan :P
Via Sport1Go en Sport1Pitlane. De laatste is gratis voor iedereen.

f1-1984

Ik was op de launch party best enthousiast geworden over wat Sport1 allemaal gaat doen. Bijvoorbeeld: alle sessies worden uitgezonden, Olav Mol op locatie, ex-coureurs als co-commentator, geen reclame en verschillende camera standpunten. Klonk op zich allemaal prima.

Minpunten waren voor mij, dat het commentaar niet op locatie is en er geen pitreporter is. Maar goed daar viel op zich mee te leven. Op de launch party werd verteld dat men meer gaat doen en hopelijk beter dan in het verleden. Echter hoor ik nu weer van een redactielid van een bekend formule 1 tijdschrift, dat de voorbeschouwing maar een kwartier (nog minder dan bij RTL) duurt. Buiten de camerastandpunten en natuurlijk geen reclame is het toch echt minder dan vroeger. Ik bedoel dan vooral de energie die Sport1 er zelf insteekt, want camerastandpunten worden gewoon aangeleverd (gewoon aangekocht) en geen reclame is normaal op Sport1.

Al met al blijf ik het toch jammer vinden. Ik wil niet zeuren hoor, want ik heb gewoon Sport1, maar ik denk dat ze er veel meer uit kunnen halen. Het zal vast allemaal ook met geld te maken hebben, maar waarom bijvoorbeeld maar een kwartier voorbeschouwing als Olav toch op locatie is?   

Edwin90

Ik zeg niet dat het niet zo is hoor. Ik heb er namelijk niets over gehoord. Maar lijkt me sterk als er maar een pre show van een kwartier komt. Daarvoor zullen ze Mol niet de hele wereld over sturen denk ik.

f1-1984

Ik hoop dat je gelijk hebt Edwin. Maar het staat op de site van formule1.nl in een reactie op de "agressieve ontwikkeling" van Ferrari.

Jehoentelaar

Wellicht dat ze tijdens de vrije trainingen ook wat dingetjes van Mol laten zien, en rond de kwalificatie. Vooral met die trainingen moet je nog wat proberen om de kijkers daar enigszins voor te interesseren.

Iceman2012

Probleem met sport 1 is dat ze maar 1 HD kanaal hebben en die gaan ze gebruiken voor de races. Maar de races zijn op zondag en de zondag zit vaak al stampvol met voetbal. Dat zou een reden kunnen zijn dat ze de voorbeschouwing kort houden, iig op het hoofdkanaal (sport 1 select HD). Maar ik denk dat Mol op een andere manier wel zn tijd zal krijgen hoor, hij zal idd niet voor een kwartier voorbeschouwing op pad gaan.

Terminator

Ik hoop wel dat ze een kwartier voor de start op de baan gaan kijken, en niet in een saai studiotje wat mensen aan het woord laten. De spanning moet wel opgebouwd worden door de grid alvast te zien.

Super Seb

Sport1 zal op hun beurt ook de eventuele toename aan abonnee's afwachten. De lat ligt in ieder geval hoog. Over krap 2 weken weten we meer en laten we reƫel zijn. Zoals de BBC zal het hier nooit worden....
"Keep calm and ignore Multi-21....."