Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Iceman2012

iemand nog wat gehoord over die extra audio stream?? gaat niet gebeuren denk ik, of wel?

Franky R.

Citaat van: Iceman2012 op 02 maart 2013 - 21:19:43
iemand nog wat gehoord over die extra audio stream?? gaat niet gebeuren denk ik, of wel?
Hoe bedoel je dat precies? Het was een nogal langdradig verhaal van die CEO, dus ik kan je vraag niet met zekerheid beantwoorden... :P

Iceman2012

Citaat van: Franky R. op 02 maart 2013 - 21:22:23
Citaat van: Iceman2012 op 02 maart 2013 - 21:19:43
iemand nog wat gehoord over die extra audio stream?? gaat niet gebeuren denk ik, of wel?
Hoe bedoel je dat precies? Het was een nogal langdradig verhaal van die CEO, dus ik kan je vraag niet met zekerheid beantwoorden... :P
nou, dr was sprake van (gerucht) dat er ook een extra, engelstalige audiostream zou zijn. Zou wel mooi zijn als dat zo is, maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze dat bij Sport 1 gaan doen

Fabian

Over die Engelstalige streaming is niks gezegd door de man van Sport 1.

Gerard

Citaat van: gloudiesaurus op 02 maart 2013 - 16:33:31
http://www.gppits.net/nieuws/sport1_onthult_plannen/

Sport1 heeft de plannen bekend gemaakt!

Dus toch Mol maar als voorbeschouwing op locatie, ook leuk!

En Co- commentaar van Robert Doornbos, Jos Verstappen & Christijan Albers klinkt goed...
Waarom ??? Laat je van Dam de race becommentariƫren, al ook Olav Mol meegaat naar Sport 1 ??

Edwin90

Verstappen is allerminst zeker. Hij is nog in gesprek. Er is gisteren ook gezegd dat Verstappen misschien meedeed. Maar niet bevestigd.

Wat die Engelse audio betreft. Sport1 geeft op dit moment van elke uitzendingen een audiokanaal door met Nederlands commentaar. Maar ook een 'original' kanaal. Hier is soms geen commentaar te horen. Alleen het geluid uit de omgeving. Maar bij de Spaanse voetbaldivisie laten ze Spaans commentaar door. Hoe het bij de F1 gaat hebben ze inderdaad niet gezegd. Wou het nog vragen maar er werden er maar 3 foto aan het woord gelaten.

Franky R.

Citaat van: Gerard op 03 maart 2013 - 11:19:40
Citaat van: gloudiesaurus op 02 maart 2013 - 16:33:31
http://www.gppits.net/nieuws/sport1_onthult_plannen/

Sport1 heeft de plannen bekend gemaakt!

Dus toch Mol maar als voorbeschouwing op locatie, ook leuk!

En Co- commentaar van Robert Doornbos, Jos Verstappen & Christijan Albers klinkt goed...
Waarom ??? Laat je van Dam de race becommentariƫren, al ook Olav Mol meegaat naar Sport 1 ??
Olav gaat op locatie a la Allard Kallf...Zo had ik dat begrepen. En mooi dat ik op het verkeerde been werd gezet, zeg.


Ik zat samen met Fabian helemaal vooraan en dan zie je dat bordje "Olav Mol"...Ja, ik zal raar opgekeken hebben.. ::)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 03 maart 2013 - 15:33:12
Ik zat samen met Fabian helemaal vooraan en dan zie je dat bordje "Olav Mol"...Ja, ik zal raar opgekeken hebben.. ::)
Ik keek ook even raar op, maar was wel erg blij toen ik dat naambordje zag!

Edwin90

Ik had bij het zien van dat bordje goede hoop dat Mol alsnog commentaar zou gaan geven, en Van Dam de trainingen ofzo. Maar de oplossing zoals nu kan ik ook mee leven!

Gerard

Citaat van: Fabian op 03 maart 2013 - 17:06:17
Citaat van: Franky R. op 03 maart 2013 - 15:33:12
Ik zat samen met Fabian helemaal vooraan en dan zie je dat bordje "Olav Mol"...Ja, ik zal raar opgekeken hebben.. ::)
Ik keek ook even raar op, maar was wel erg blij toen ik dat naambordje zag!
ah, daar ging die tweet over Fabian?!! ;)
Cool om zoiets mee te make.!!:)

Fabian

Citaat van: Gerard op 03 maart 2013 - 17:57:52
Citaat van: Fabian op 03 maart 2013 - 17:06:17
Citaat van: Franky R. op 03 maart 2013 - 15:33:12
Ik zat samen met Fabian helemaal vooraan en dan zie je dat bordje "Olav Mol"...Ja, ik zal raar opgekeken hebben.. ::)
Ik keek ook even raar op, maar was wel erg blij toen ik dat naambordje zag!
ah, daar ging die tweet over Fabian?!! ;)
Cool om zoiets mee te make.!!:)
Onder andere Gerard. Ben nog bezig iets te regelen...




Gerard

Leuk artikel Franky!! En Fabian, ben benieuwd :) erg cool om die jongens zo eens te mogen ontmoeten!!  Waren Albers en Doornbos er ook? Ik zag dat Chris z'n vriendin ziek is... En Bobby D. Oops Doornbos ;D... Geen fans ???