Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Fabian

Olav is en blijft mijn held. Voor mij is hij echt de belichaming van de F1 in Nederland. Hij maakt af en toe foutjes, maar dat vergeef ik hem met alle liefde!

Gerard

Olav is en blijft inderdaad hèt boegbeeld van F1 in NL.. ik heb me geërgerd aan hem als hij iets te enthousiast over MS was, maar ik denk dat we hem allemaal gaan missen .. tja, dont know what you got till its gone...

Iceman2012

Citaat van: Gerard op 25 februari 2013 - 20:48:29
Olav is en blijft inderdaad hèt boegbeeld van F1 in NL.. ik heb me geërgerd aan hem als hij iets te enthousiast over MS was, maar ik denk dat we hem allemaal gaan missen .. tja, dont know what you got till its gone...
Olav te enthousiast over MS?? daar heb ik m nooit op kunnen betrappen. Olav was alles behalve een fan van MS

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 25 februari 2013 - 19:15:33
Citaat van: Jehoentelaar op 25 februari 2013 - 15:28:08
Op zich is Van Dam niet zo slecht, maar qua fouten maakt hij er net zo veel als Mol, met als verschil tussen de twee dat Van Dam wat mij betreft een stuk saaier overkomt.


Dat dus. Het is nog niet zo erg als bij de Belgen destijds, maar het is soms net alsof je naar een belastingopgave zit te kijken.

Dat is dus de reden waarom ik (als een van de weinigen geloof ik) nooit zoveel moeite heb met Mol. Oké, hij maakt foutjes, maar hij heeft het enthousiasme van een ware fan. Dat waardeer ik in hem. Hij is net als wij: een F1-freak. Vind ik mooi.

Helemaal mee eens! En ik denk ook dat als hij het F1 - verslag niet gaat doen, dat we hem gaan missen (zoals Fabian ook al zei).
Zijn enthousiasme maakt zoveel goed...

En je kan zeggen wat je wil Olav heeft ook wel F1 - kennis  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Citaat van: Iceman2012 op 25 februari 2013 - 20:50:47
Citaat van: Gerard op 25 februari 2013 - 20:48:29
Olav is en blijft inderdaad hèt boegbeeld van F1 in NL.. ik heb me geërgerd aan hem als hij iets te enthousiast over MS was, maar ik denk dat we hem allemaal gaan missen .. tja, dont know what you got till its gone...
Olav te enthousiast over MS?? daar heb ik m nooit op kunnen betrappen. Olav was alles behalve een fan van MS
Alles behalve een MS fan idd. Irritant zelfs hoe hij zijn persoonlijke afkeer af en toe liet doorschemeren. Hoewel hij zijn grootheid wel erkende gelukkig, maar dat kan ook niet anders.

Charrel

Citaat van: Enzo op 25 februari 2013 - 22:19:39
Citaat van: Iceman2012 op 25 februari 2013 - 20:50:47
Citaat van: Gerard op 25 februari 2013 - 20:48:29
Olav is en blijft inderdaad hèt boegbeeld van F1 in NL.. ik heb me geërgerd aan hem als hij iets te enthousiast over MS was, maar ik denk dat we hem allemaal gaan missen .. tja, dont know what you got till its gone...
Olav te enthousiast over MS?? daar heb ik m nooit op kunnen betrappen. Olav was alles behalve een fan van MS
Alles behalve een MS fan idd. Irritant zelfs hoe hij zijn persoonlijke afkeer af en toe liet doorschemeren. Hoewel hij zijn grootheid wel erkende gelukkig, maar dat kan ook niet anders.

Mee eens! Al vond ik de laatste jaren van Olav wel erg tegenvallen. Buiten zijn schuld om inderdaad, voor mij waren de mooiste verslaggeving in de tijd dat hij naar de circuits zelf ging en daar met een team ter plaatse geruchten afging, nieuwtjes opzocht etc. Tijdens de race zag en hoorde hij ook van alles.

Sinds ze vanuit een studio in Hilversum (?) werken is de verslaggeving er zwaar op achteruit gegaan. Hoort misschien bij de economische slechtere tijden.

Maar het decoder verhaal, ik weet nog niet wat ik ga doen, Sport 1 abbo afsluiten of een livestream ben ik bang :/

Enzo

Welkom om de Pits Charrel!  8)

Over Olav, vind het wel een prima verslaggever hoor en wat Jeroen zei over zijn toewijding kan ik me ook in vinden. Enorm fantieke fan is het, zal hem daarom wel steken dat ie de verslaggeving niet meer gaat doen. Hij is toch een beetje de Nederlandse Murray.

Charrel

Citaat van: Enzo op 01 maart 2013 - 12:43:47
Welkom om de Pits Charrel!  8)

Over Olav, vind het wel een prima verslaggever hoor en wat Jeroen zei over zijn toewijding kan ik me ook in vinden. Enorm fantieke fan is het, zal hem daarom wel steken dat ie de verslaggeving niet meer gaat doen. Hij is toch een beetje de Nederlandse Murray.

Dank :-) Hij heeft inderdaad een enorme toewijding voor de autosport, met F1 in het bijzonder. Op een bepaalde manier zijn we allemaal wel met opgegroeid neem ik aan ;-)

Charrel

Waarschijnlijk is het hier al gemeld, maar ik zie zojuist dat je tot en met 23 maart Sport 1 kunt afsluiten voor een periode van 3 maanden voor €5 per maand.

Dan ga ik sowieso dat eerst afsluiten. Dan heb ik 3 maanden de tijd om de uitzendingen van sSort 1 te bekijken en te analyseren of het goed is. Daarnaast kijk ik of er goede kwaliteit streams zijn of andere zenders die ik kan bereiken. Dan kan ik daarna me keuze maken :-)

gloudiesaurus

Jep ik neem ook een abbonement van 3 maanden, een mooie tijd om te kijken of het wat is  ;)

Zag deze week op Sport1 al wel een mooi promofilmpje voorbij komen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: Charrel op 01 maart 2013 - 14:50:28
Waarschijnlijk is het hier al gemeld, maar ik zie zojuist dat je tot en met 23 maart Sport 1 kunt afsluiten voor een periode van 3 maanden voor €5 per maand.

Dan ga ik sowieso dat eerst afsluiten. Dan heb ik 3 maanden de tijd om de uitzendingen van sSort 1 te bekijken en te analyseren of het goed is. Daarnaast kijk ik of er goede kwaliteit streams zijn of andere zenders die ik kan bereiken. Dan kan ik daarna me keuze maken :-)
Ik had je nog niet welkom geheten, Charrel?


En idd. is 5 euro voor 3 maanden een leuk probeersel. Alleen wel kijken of mijn 'provider' UPC wil meewerken. Ik zie nml. helemaal geen promo op mijn digi-tv kanaal... :-\

Charrel

Citaat van: Franky R. op 01 maart 2013 - 19:50:57
Citaat van: Charrel op 01 maart 2013 - 14:50:28
Waarschijnlijk is het hier al gemeld, maar ik zie zojuist dat je tot en met 23 maart Sport 1 kunt afsluiten voor een periode van 3 maanden voor €5 per maand.

Dan ga ik sowieso dat eerst afsluiten. Dan heb ik 3 maanden de tijd om de uitzendingen van sSort 1 te bekijken en te analyseren of het goed is. Daarnaast kijk ik of er goede kwaliteit streams zijn of andere zenders die ik kan bereiken. Dan kan ik daarna me keuze maken :-)
Ik had je nog niet welkom geheten, Charrel?


En idd. is 5 euro voor 3 maanden een leuk probeersel. Alleen wel kijken of mijn 'provider' UPC wil meewerken. Ik zie nml. helemaal geen promo op mijn digi-tv kanaal... :-\

Haha bedankt! Kennen jullie elkaar hier allemaal? Of puur omdat ik zo weinig posts heb? Vind het een gaaf forum, voegt zeker iets toe aan mijn niet te stoppen verslaving die autosport en formule 1 heet :P

Op zowel de website van Sport 1 als van UPC staat dezelfde aanbieding, zeker aan te raden om daar even een kijkje te nemen.

Kootje

Citaat van: Charrel op 01 maart 2013 - 20:10:45
Citaat van: Franky R. op 01 maart 2013 - 19:50:57
Ik had je nog niet welkom geheten, Charrel?
Haha bedankt! Kennen jullie elkaar hier allemaal? Of puur omdat ik zo weinig posts heb?

Nee hoor, wij hebben hier de gewoonte om nieuwe leden welkom te heten. Bij deze dus, want ook bij mij was het er ditmaal nog niet van gekomen. :-[


Charrel

Citaat van: Kootje op 01 maart 2013 - 20:16:04
Citaat van: Charrel op 01 maart 2013 - 20:10:45
Citaat van: Franky R. op 01 maart 2013 - 19:50:57
Ik had je nog niet welkom geheten, Charrel?
Haha bedankt! Kennen jullie elkaar hier allemaal? Of puur omdat ik zo weinig posts heb?

Nee hoor, wij hebben hier de gewoonte om nieuwe leden welkom te heten. Bij deze dus, want ook bij mij was het er ditmaal nog niet van gekomen. :-[

Dank! Voel me zeker welkom, zoveel mensen die me welkom heten.. Denk dat ik nooit meer wegga  ;)

0634

Zo, vandaag EL opgezegd en me op Sport1 geabbonneerd. Ik ben er helemaal klaar voor!