Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Enzo

Citaat van: f1-1984 op 20 februari 2013 - 19:50:37
Volgens de twitter van Olav Mol komt waarschijnlijk alles gewoon vanuit een bezemkast in Hilversum
:'( Niemand op locatie.

Jammer voor Olav, maar de glans is er natuurlijk al een tijdje af, v.w.b. zijn uitzendingen.
Welkom op het forum!  8)

Fabian


Wallie

Inderdaad, ik hou het lekker bij streams en de BBC.

Gemiste kans van Sport 1 maar ook van Ecclestone...
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Fabian


SDG


Franky R.


Kootje

Citaat van: Wallie op 21 februari 2013 - 12:30:21
Inderdaad, ik hou het lekker bij streams en de BBC.

Gemiste kans van Sport 1 maar ook van Ecclestone...


Of het 'n gemiste kans van Sport1 is valt nog te bezien natuurlijk. Hoewel ik Olav altijd gewaardeerd heb was hij allang niet meer de commentator van weleer. Wellicht dat ze met de nieuwe commentator(en) juist wel het wiel opnieuw uitvinden? ::) Daarnaast weet je niet waarom er geen deal gekomen is tussen Mol en Sport1. Ze hebben het iig geprobeerd, getuige de gesprekken, maar zijn er dus niet uitgekomen. Dit hoeft helemaal niet door Sport1 te komen, maar kan net zo goed door Mol zelf komen natuurlijk. In dat geval zou het juist 'n gemiste kans van Ollie Mollie zijn.

Maaruh ..... hoezo van Ecclestone? Wat heeft hij met Olav Mol en Sport1 te maken? Deze snap ik ff niet. :-\???

Franky R.

Citaat van: Kootje op 21 februari 2013 - 15:51:53
Citaat van: Wallie op 21 februari 2013 - 12:30:21
Inderdaad, ik hou het lekker bij streams en de BBC.

Gemiste kans van Sport 1 maar ook van Ecclestone...


Of het 'n gemiste kans van Sport1 is valt nog te bezien natuurlijk. Hoewel ik Olav altijd gewaardeerd heb was hij allang niet meer de commentator van weleer. Wellicht dat ze met de nieuwe commentator(en) juist wel het wiel opnieuw uitvinden? ::) Daarnaast weet je niet waarom er geen deal gekomen is tussen Mol en Sport1. Ze hebben het iig geprobeerd, getuige de gesprekken, maar zijn er dus niet uitgekomen. Dit hoeft helemaal niet door Sport1 te komen, maar kan net zo goed door Mol zelf komen natuurlijk. In dat geval zou het juist 'n gemiste kans van Ollie Mollie zijn.

Maaruh ..... hoezo van Ecclestone? Wat heeft hij met Olav Mol en Sport1 te maken? Deze snap ik ff niet. :-\ ???


Opa Bernie ging nml. een deal aan met Sport1 zodat de F1 achter de decoder verdwijnt...

Gerard

GPRadio is met de FOM bezig om de wedstrijden live op de radio te kunnen uitzenden (via @GPRadio op twitter)

Wallie

Citaat van: Franky R. op 21 februari 2013 - 16:06:00
Citaat van: Kootje op 21 februari 2013 - 15:51:53
Citaat van: Wallie op 21 februari 2013 - 12:30:21
Inderdaad, ik hou het lekker bij streams en de BBC.

Gemiste kans van Sport 1 maar ook van Ecclestone...


Of het 'n gemiste kans van Sport1 is valt nog te bezien natuurlijk. Hoewel ik Olav altijd gewaardeerd heb was hij allang niet meer de commentator van weleer. Wellicht dat ze met de nieuwe commentator(en) juist wel het wiel opnieuw uitvinden? ::) Daarnaast weet je niet waarom er geen deal gekomen is tussen Mol en Sport1. Ze hebben het iig geprobeerd, getuige de gesprekken, maar zijn er dus niet uitgekomen. Dit hoeft helemaal niet door Sport1 te komen, maar kan net zo goed door Mol zelf komen natuurlijk. In dat geval zou het juist 'n gemiste kans van Ollie Mollie zijn.

Maaruh ..... hoezo van Ecclestone? Wat heeft hij met Olav Mol en Sport1 te maken? Deze snap ik ff niet. :-\ ???


Opa Bernie ging nml. een deal aan met Sport1 zodat de F1 achter de decoder verdwijnt...
Dit dus :)
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Kootje

Oke .... hij heeft idd de uitzendrechten verkocht aan, maar dat staat los van de invulling van het programma. Ik zie hier echt geen gemiste kans van Bernie in. Voor Bernie is het juist 'n gegrepen kans door zijn F1 voor (veel) meer te verkopen dan hij ooit bij SBS of RTL los had gekregen. Dat straks de kijkcijfers enorm dalen doordat mensen niet kunnen of weigeren te betalen zal hem 'n worstr zijn. De miljoenendeal is al gesloten en dat is alles waar Ecclestone om geeft.

Wallie

Dat is zo!
Maar jaren geleden riep diezelfde Ecclestone dat F1 niet achter de decoder ging. En kijk een aantal jaar later.

Ik heb mijn keus gemaakt ik kijk wel via streams of ik kijk de races later
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

robbert

Citaat van: Kootje op 21 februari 2013 - 16:51:28
Oke .... hij heeft idd de uitzendrechten verkocht aan, maar dat staat los van de invulling van het programma. Ik zie hier echt geen gemiste kans van Bernie in. Voor Bernie is het juist 'n gegrepen kans door zijn F1 voor (veel) meer te verkopen dan hij ooit bij SBS of RTL los had gekregen. Dat straks de kijkcijfers enorm dalen doordat mensen niet kunnen of weigeren te betalen zal hem 'n worstr zijn. De miljoenendeal is al gesloten en dat is alles waar Ecclestone om geeft.

ja maar als de mensen niet kijken naar sport 1, zal er inderdaad geen geld binnenkomen bij sport 1 en zo kan sport 1 niet betalen aan opa bernie. Dus idd een gemiste kans voor ecclestone.

Kootje

Enige nadelige gevolg dat dit voor Bernie kan hebben is dat Sport1 over 3 jaar niet meer bereid is te betalen wat ze nu mioeten betalen. In dat geval kan hij altijd weer terugvallen op RTL of SBS, net zoals Eredivisie voetbal dit deed na het debacle met John de Mol. Dat is echter pas 'n zorg voor 2016, want Sport1 heeft 'n 3-jarig contract en zal dus, zelfs zonder kijkers, gewoon moeten betalen. Dat is de berekende gok die ze nu eenmaal genomen hebben op het moment dat zij hun bod neerlegden bij de FOM.

gloudiesaurus

Citaat van: f1-1984 op 20 februari 2013 - 19:50:37
Volgens de twitter van Olav Mol komt waarschijnlijk alles gewoon vanuit een bezemkast in Hilversum
:'( Niemand op locatie.

Dat zou wat mij betreft een enorm gemiste kans zijn!
Kunnen we meteen de hoop op een goede voorbeschouwing met leuke achtergronden wel vergeten  >:(

Ik wil best betalen voor F1 op TV maar dan moet het kwalitatief ook in orde zijn.... dat is wat mij betreft ook commentaar op locatie!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is