Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35


robbert

ja, den bernie moet nog in meer landen de f1 uitzendingen betalend plaatsen. Hij zoekt het zelf

Iceman2012

Citaat van: Kootje op 17 februari 2013 - 19:41:49
Voor wie toch Sport1 in huis wil halen is er nu 'n actie:
De eerste 3 maanden voor slechts €5,- ipv €15,50 pm. Niet te lang meer wachten dus. ;)

https://abonneren.sport1.nl/
da's al eerder ter sprake geweest hier; is gewoon een doorlopende actie, beter nog ff wachten tot half maart met afsluiten.

gloudiesaurus

Citaat van: robbert op 17 februari 2013 - 20:37:01
ja, den bernie moet nog in meer landen de f1 uitzendingen betalend plaatsen. Hij zoekt het zelf

Ja Formule 1 achter de decoder brengen zal de kijkcijfers niet helpen....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Hebben ze dat destijds ook niet met voetbal geprobeerd, met alle gevolgen van dien?

Edwin90

Actie loopt tot 28 maart. Dus vlak voor het seizoen aanvragen scheelt weer een paar euro idd.

Iceman2012

Citaat van: Edwin90 op 17 februari 2013 - 21:56:30
Actie loopt tot 28 maart. Dus vlak voor het seizoen aanvragen scheelt weer een paar euro idd.
bij Ziggo tot 23 maart, bij andere aanbieders (iig canal digitaal en UPC) tot 15 maart. Verschilt dus blijkbaar per aanbieder, dus hou het zelf ff goed in de gaten.
Zit trouwens wel met smart te wachten op de uitgebreide informatie van Sport 1 waar ze zsm mee zouden komen.

Kootje

Dat wordt denk ik pas  2 Maart.
Dan houden ze iig 'n Formule 1 launchparty, dus dan zal er wel meer duidelijkheid komen.

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 15 februari 2013 - 06:48:03
Is dat zo? Niet cynisch bedoeld, maar ik heb geen idee. Zijn er cijfers van of F1 wereldwijd aan populariteit aan het stijgen of aan het dalen is?
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=47557

gloudiesaurus

Citaat van: Kootje op 18 februari 2013 - 06:33:14
Dat wordt denk ik pas  2 Maart.
Dan houden ze iig 'n Formule 1 launchparty, dus dan zal er wel meer duidelijkheid komen.

Klopt maar de meeste nieuwtjes zijn al bekend toch.
Alles word uitgezonden, verschillende camera - standpunten op verschillende kanalen, uitgebreide voorbeschouwing...
Pay per view is mogelijk.

Ben alleen nog benieuwd naar dat aparte F1 - abonnement wat er misschien zou komen?
Een abonnement met alleen de F1 GP's wat goedkoper zijn dan het normale Sport 1 - pakket?

Olav Mol liet op zijn Twitter - account ontvallen dat hij inmiddels in gesprek was met Sport1, dus ik denk dat ze dat ook wel uit gaan komen....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Iceman2012

Citaat van: gloudiesaurus op 18 februari 2013 - 20:45:57
Citaat van: Kootje op 18 februari 2013 - 06:33:14
Dat wordt denk ik pas  2 Maart.
Dan houden ze iig 'n Formule 1 launchparty, dus dan zal er wel meer duidelijkheid komen.

Klopt maar de meeste nieuwtjes zijn al bekend toch.
Alles word uitgezonden, verschillende camera - standpunten op verschillende kanalen, uitgebreide voorbeschouwing...
Pay per view is mogelijk.

Ben alleen nog benieuwd naar dat aparte F1 - abonnement wat er misschien zou komen?
Een abonnement met alleen de F1 GP's wat goedkoper zijn dan het normale Sport 1 - pakket?

Olav Mol liet op zijn Twitter - account ontvallen dat hij inmiddels in gesprek was met Sport1, dus ik denk dat ze dat ook wel uit gaan komen....
nou, daarom ben ik ook zo benieuwd naar de invulling van het abonnement. Sport 1 heeft momenteel maar 3 kanalen op Canal Digitaal (mijn aanbieder) dus k ben benieuwd hoe dat zometeen gaat zijn en of het bij het huidige pakket ingestopt wordt of dat het nog weer apart aangeboden wordt (werkt ook allemaal vrij ingewikkeld bij Canal Digitaal). k ga er vanuit dat Sport 1 dat allemaal in 1x keer per aanbieder bekend gaat maken.


Wallie

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

f1-1984

Volgens de twitter van Olav Mol komt waarschijnlijk alles gewoon vanuit een bezemkast in Hilversum
:'( Niemand op locatie.

Jehoentelaar

En dit over zijn kansen om de races op Sport1 te verslaan: "het ziet er niet goed uit op dit moment."