Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

T.Nuvolari

Citaat van: Iceman2012 op 15 februari 2013 - 18:47:28
Citaat van: M@rc op 15 februari 2013 - 15:34:40
Citaat van: Gerard op 15 februari 2013 - 14:58:12
Zoek een stream op internet → op een klein schermpje kijken vind ik niets!

Die sluit je zo aan op je grote flatscreen hoor.
stellen jullie geen eisen aan beeldkwaliteit oid?? F1 in HD op de tv geeft voor mij toch veel meer kijkplezier als al die internetstreams. k heb de afgelopen jaren vaak vrije trainingen via streams gevolgd en als k dan op zaterdagmiddag voor de kwalificatie eindelijk over kon naar gewone tv, dan leek het soms haast wel of ze op een heel ander circuit reden.
Maar goed, bij gebrek aan beter is het zeker een uitkomst.

Als je persé live wil kijken en niets anders hebt? Nee dan zeker. Ik heb dat probleem niet, dus ik sowieso altijd HD. Maar eerlijk kan het mij geen bal schelen, tot een jaar of 3 geleden keek ik ook nog op een TV van 20 jaar oud. Geen HD hebben is een luxeprobleem.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 15 februari 2013 - 06:48:03
Is dat zo? Niet cynisch bedoeld, maar ik heb geen idee. Zijn er cijfers van of F1 wereldwijd aan populariteit aan het stijgen of aan het dalen is?

Feit is wel Jeroen dat sponsoren, fans etc. minder interesse zullen krijgen als de sport minder zichtbaar is.
Ik denk ook dat het op de korte termijn goed voor de portomonnee is maar op de lange termijn is het niet best.

Vooral de ontwikkeling in Frankrijk, waarbij zelfs geen samenvatting meer op het open net te vinden is. En waar Canal + alleen de race uitzend een geen kwalificatie vind ik zorgelijk.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 16 februari 2013 - 15:20:10

Feit is wel Jeroen dat sponsoren, fans etc. minder interesse zullen krijgen als de sport minder zichtbaar is.
Ik denk ook dat het op de korte termijn goed voor de portomonnee is maar op de lange termijn is het niet best.

Vooral de ontwikkeling in Frankrijk, waarbij zelfs geen samenvatting meer op het open net te vinden is. En waar Canal + alleen de race uitzend een geen kwalificatie vind ik zorgelijk.

WTF? Meen je dat echt?  :o

Fabian

Die Fransen hebben sowieso weinig verstand van het uitzenden van de F1. Wat een waardeloos zooitje was dat. Heb daar nog eens iets over geschreven. Heb me nog nooit zo vreselijk geërgerd tijdens een F1 race...

Kootje

Ha ..... kom er net achter dat ik RTL-Television ook op m'n tv heb zitten. Voor mij dus géén Sport1, ik kijk als volgt:

TV uitzendingen Formule 1 – seizoen 2013

17 Maart – Australië                          RTL-Television
24 Maart – Maleisië                           RTL-Television

14 April – China                                BBC
21 April – Bahrein                             RTL-Television

12 Mei – Spanje                                BBC
26 Mei – Monaco                               RTL-Television

  9 Juni – Canada                              Veronica / BBC
30 Juni – Groot Brittannië                  BBC

  7 Juli – Duitsland                             RTL-Television
21 Juli – NNB                                    BBC
28 Juli – Hongarije                             RTL-Television

25 Augustus – België                          BBC

  8 September – Italië                         BBC
22 September – Singapore                  RTL-Television

  6 Oktober – Zuid Korea                     RTL-Television
13 Oktober – Japan                            BBC
27 Oktober – India                             BBC

  3 November – Abu Dhabi                  RTL-Television
17 November – Verenigde Staten        Veronica
24 November – Brazilië                      Veronica / BBC

:) 8)

SDG

Bij mij wordt het wellicht net als in 2012: alle races die de BBC rechtstreeks uitzendt kijk ik via tv en voor de rest zoek ik een livestream van Sky op.

Edwin90

Dan ben je genaaid als Fransman. Dan konden ze mij de boom in met hun 35 euro per maand voor enkel de race. Streamen is nog beter...

Iemand overig een idee hoe dat gaat met Sport 1 aanvragen? Heb je het dan meteen of gaat daar tijd overheen? Het is namelijk wel handig het op tijd aan te vragen.

Kootje

Denk dat je het wel vrij snel zal hebben, mits je al digitale tv hebt natuurlijk.


btw: Zie net dat ook Italié de helft vd races achter de decoder ziet verdwijnen. Voor iets waarvan Bernie ooit riep dat dit nooit zou gebeuren, gebeurd het ineens wel erg veel. ::)

robbert

Citaat van: Kootje op 17 februari 2013 - 13:10:48
Ha ..... kom er net achter dat ik RTL-Television ook op m'n tv heb zitten. Voor mij dus géén Sport1, ik kijk als volgt:

TV uitzendingen Formule 1 – seizoen 2013

17 Maart – Australië                          RTL-Television
24 Maart – Maleisië                           RTL-Television

14 April – China                                BBC
21 April – Bahrein                             RTL-Television

12 Mei – Spanje                                BBC
26 Mei – Monaco                               RTL-Television

  9 Juni – Canada                              Veronica / BBC
30 Juni – Groot Brittannië                  BBC

  7 Juli – Duitsland                             RTL-Television
21 Juli – NNB                                    BBC
28 Juli – Hongarije                             RTL-Television

25 Augustus – België                          BBC

  8 September – Italië                         BBC
22 September – Singapore                  RTL-Television

  6 Oktober – Zuid Korea                     RTL-Television
13 Oktober – Japan                            BBC
27 Oktober – India                             BBC

  3 November – Abu Dhabi                  RTL-Television
17 November – Verenigde Staten        Veronica
24 November – Brazilië                      Veronica / BBC

:) 8)

tot dat duitsland de rest volgt en ook achter een decoder de f1 uitzend

Fabian

Die Duitsers schijnen alleen wel meer reclame uit te zenden dan race heb ik begrepen...

Kootje

Citaat van: robbert op 17 februari 2013 - 13:28:17
tot dat duitsland de rest volgt en ook achter een decoder de f1 uitzend

idd ..... tot dat ::)


Citaat van: Fabian op 17 februari 2013 - 14:42:52
Die Duitsers schijnen alleen wel meer reclame uit te zenden dan race heb ik begrepen...

geen idee, maar daar ga ik over 4 weken achtrerkomen :P

Fabian

Citaat van: Kootje op 17 februari 2013 - 14:58:01
geen idee, maar daar ga ik over 4 weken achtrerkomen :P
Inderdaad. Ik had hetzelfde schemaatje in mijn hoofd zoals jij dat hier plaatste!

SDG

Misschien wat off-topic, maar de dag dat de MotoGP van het openbare net zou verdwijnen, koop ik wellicht onmiddellijk een Videopass op de MotoGP-website. 100 Euro voor een heel seizoen lijkt op zich misschien veel, maar gedeeld door 8 à 9 maanden valt dat toch nog behoorlijk mee. Je kan dan alle kwalificaties en races van alle drie de klassen bekijken + nog een hele hoop extra features en bovendien ook nog oude races uit vorige jaren in hun geheel terugbekijken. Hoe dan ook toch nog altijd een stuk fanvriendelijker dan Formula1.com, waar je van iedere race nadien niet meer dan een slecht gemonteerde samenvatting van een paar minuten te zien krijgt. Het archiefmateriaal van FOM blijft voor de rest achter slot en grendel en buiten de jaarlijkse review-dvd wordt er gewoon niets mee gedaan, triestig eigenlijk. De jaren van voor 2003 zijn zelfs nog niet eens op dvd uitgebracht, de videobanden van die jaren zijn nauwelijks nog te verkrijgen en zelfs dan nog wil Ecclestone ieder beeldfragment op internet weg.

gloudiesaurus

Citaat van: Edwin90 op 17 februari 2013 - 13:23:31
Dan ben je genaaid als Fransman. Dan konden ze mij de boom in met hun 35 euro per maand voor enkel de race. Streamen is nog beter...

Iemand overig een idee hoe dat gaat met Sport 1 aanvragen? Heb je het dan meteen of gaat daar tijd overheen? Het is namelijk wel handig het op tijd aan te vragen.

Als je digitale TV hebt heb je het binnen het uur....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Voor wie toch Sport1 in huis wil halen is er nu 'n actie:
De eerste 3 maanden voor slechts €5,- ipv €15,50 pm. Niet te lang meer wachten dus. ;)

https://abonneren.sport1.nl/