Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

gloudiesaurus

Wel zorgelijk dat in Frankrijk zelfs geen samenvattingen op het open net te zien zijn....

Canal Digital is niet goedkoop in Frankrijk en de sport is daar ook niet meer wat het geweest is. Gaat de populariteit van F1 zeker niet helpen daar!
Het is alleen maar goed voor de portemonnee van Ecclestone  >:( >:( >:(

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

ja, den bernie heeft vroeger de f1 groot gebracht, maar nu is hij goed bezig om de f1 weer minder populair te maken. Goed bezig ecclestone

0634

Is dat zo? Niet cynisch bedoeld, maar ik heb geen idee. Zijn er cijfers van of F1 wereldwijd aan populariteit aan het stijgen of aan het dalen is?

robbert

men beweert toch altijd dat hij vroeger veel gedaan heeft voor de f1? Maar ja, nu denkt hij alleen maar aan zichzelf dan aan de fans

T.Nuvolari

Het is zoals bij de voetbalclub "Royal Antwerp FC". Die hadden jarenlang dezelfde voorzitter, Eddy wauters. De man heeft de ploeg groot gemaakt met als absoluut hoogtepunt de finale van Europacup 2 a.k.a. Beker der Bekerwinnaars tegen Parma in '93 en dan nog op het legendarische Wembley. De finale werd verloren en blijkbaar is daar ook een stukje van Antwerp FC afgestorven en het ging jarenlang van kwaad tot erger. Dat het zover kon komen is de schuld van diezelfde heer, Eddy wauters. Verkeerde keuzes en een visie die niet meer met zijn tijd mee was sleurde het team mee de dieperik in. De club kreeg nieuwe eigenaars in 2011 en Eddy Wauters is begin 2012 met veel machtsvertoon afgezet door deze mensen, de keuzes blijven echter de foute. Het komt dus niet meer goed met die club.

Ik zie nu met Bernie Ecclestone hetzelfde gebeuren in de F1. Bernie wordt oud en kan eigenlijk niet meer mee met deze generatie. Het is een kranig ventje, maar ja... Ik hoop enkel dat zijn vervanger niet dezelfde fouten zal maken als de mensen van RAFC en zal luisteren naar de teams, rijders, fans en alle anderen in en rond de sport.

Wallie

Mail contact gehad met onze glasvezel boer (lijbrandt) maar hun gaan voorlopig geen sport1 doorgeven.
Dan maar minder races live kijken...
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Gerard

Citaat van: Wallie op 15 februari 2013 - 13:46:57
Mail contact gehad met onze glasvezel boer (lijbrandt) maar hun gaan voorlopig geen sport1 doorgeven.
Dan maar minder races live kijken...

Woon je in omgeving Hillegom?

Enzo

Citaat van: Wallie op 15 februari 2013 - 13:46:57
Mail contact gehad met onze glasvezel boer (lijbrandt) maar hun gaan voorlopig geen sport1 doorgeven.
Dan maar minder races live kijken...

Internet is je vriend... ;)

Gerard

Geen van deze optis is voor mij van toepassing...
Neem een abonnement → No Way
Kijk op RTL Duitsland → Als het echt niet anders kan
Stop met F1 kijken → wat denk je zelf ;D
Zoek een stream op internet → op een klein schermpje kijken vind ik niets!

Nee, ik kijk op de BeeB... ;)

Wallie

Citaat van: Gerard op 15 februari 2013 - 14:21:47
Citaat van: Wallie op 15 februari 2013 - 13:46:57
Mail contact gehad met onze glasvezel boer (lijbrandt) maar hun gaan voorlopig geen sport1 doorgeven.
Dan maar minder races live kijken...

Woon je in omgeving Hillegom?
Nee ik woon in de Achterhoek in Groenlo

En idd internet is mijn vriend :)
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

T.Nuvolari

Citaat van: Gerard op 15 februari 2013 - 14:58:12
Zoek een stream op internet → op een klein schermpje kijken vind ik niets!

Die sluit je zo aan op je grote flatscreen hoor.

Fabian


Iceman2012

Citaat van: M@rc op 15 februari 2013 - 15:34:40
Citaat van: Gerard op 15 februari 2013 - 14:58:12
Zoek een stream op internet → op een klein schermpje kijken vind ik niets!

Die sluit je zo aan op je grote flatscreen hoor.
stellen jullie geen eisen aan beeldkwaliteit oid?? F1 in HD op de tv geeft voor mij toch veel meer kijkplezier als al die internetstreams. k heb de afgelopen jaren vaak vrije trainingen via streams gevolgd en als k dan op zaterdagmiddag voor de kwalificatie eindelijk over kon naar gewone tv, dan leek het soms haast wel of ze op een heel ander circuit reden.
Maar goed, bij gebrek aan beter is het zeker een uitkomst.

Jehoentelaar

Ik kijk het liefste in HD. Aangezien dat echter maar heel sporadisch gaat indien ik geen geld uitgeef aan Sport1 (ook geen pay-per-view), denk ik dat het snel genoeg went. Kijk veel andere raceklassen op MotorsTV sowieso niet in HD, dus het went vanzelf wel. 8)

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 15 februari 2013 - 18:49:06
Ik kijk het liefste in HD. Aangezien dat echter maar heel sporadisch gaat indien ik geen geld uitgeef aan Sport1 (ook geen pay-per-view), denk ik dat het snel genoeg went. Kijk veel andere raceklassen op MotorsTV sowieso niet in HD, dus het went vanzelf wel. 8)
Ik dnek dat ik ga voor een combo van BBC en pay-per-view van Sport1...Maar dat hangt weer van mijn provider UPC af hoe soepel dat verloopt. UPC heeft een handje van diverse storingen, waarbij je rare blokjes in beeld krijgt...Kijk nml. graag naar het Poker-kanaal van UPC als er op de overige netten niets te zien is.