Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Kootje

Weet niet of 't al op 'n rijtje was gezet, maar voor de niet Sport1 abbonees:

De volgende GP's zijn live te volgen op Veronica:
26-5   Canada
17-11 Verenigde Staten
24-11 Brazilië

Onderstaande GP's worden live door de BBC uitgezonden:
14-4   China
12-5   Spanje
26-5   Canada
30-6   Groot-Brittannië
21-7   de eventuele vervanger voor de afgelaste GP van Amerika die in New Jersey zou plaatsvinden
25-8   België
  9-9   Italië
13-10 Japan
27-10 India
24-11 Brazilië

Edwin90

Olav Mol gaf afgelopen uur een interview op radio VERONICA. Heb het alleen gemist. Iemand enig idee of hij daar commentaar gaat geven?

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 10 februari 2013 - 13:56:38
Olav Mol gaf afgelopen uur een interview op radio VERONICA. Heb het alleen gemist. Iemand enig idee of hij daar commentaar gaat geven?
Heb het ook gemist. Sowieso mag Sport 1 snel wat informatie geven over het hoe en wat.

rafael25

ook in Frankrijk achter decoder
In Frankrijk moet 35 euro per maand betaald worden om de races live te kunnen volgen. Dat is meer dan het dubbele van wat de Nederlandse Formule 1-fan dit jaar kwijt is bij Sport1. >:( >:( >:( >:(

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/290595/formule-1-ook-in-frankrijk-achter-decoder/

Franky R.

Citaat van: rafael25 op 14 februari 2013 - 14:58:15
ook in Frankrijk achter decoder
In Frankrijk moet 35 euro per maand betaald worden om de races live te kunnen volgen. Dat is meer dan het dubbele van wat de Nederlandse Formule 1-fan dit jaar kwijt is bij Sport1. >:( >:( >:( >:(

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/290595/formule-1-ook-in-frankrijk-achter-decoder/


Oelalala...maar liever dat de Fransen meer betalen dan wij.. :-X ..Of woon jij in Frankrijk, Rafael25?

SDG

België lijkt voorlopig nog een uitzondering op de regel. Zowel op de Nederlandstalige omroepen (VT4) als de Franstalige (RTBF) is de F1 nog gewoon vrij te ontvangen. RTBF gaat vanaf dit jaar trouwens ook de MotoGP en Moto2 rechtstreeks uitzenden.

Fabian

Ik zou nog geen cent neerleggen om naar die Fransen te kijken en te luisteren.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 14 februari 2013 - 15:41:00
Ik zou nog geen cent neerleggen om naar die Fransen te kijken en te luisteren.
Oelala..wat ben je gemeen, Fabain...Oelala... ;D ;D ;D


;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 14 februari 2013 - 16:04:08
Citaat van: Fabian op 14 februari 2013 - 15:41:00
Ik zou nog geen cent neerleggen om naar die Fransen te kijken en te luisteren.
Oelala..wat ben je gemeen, Fabain...Oelala... ;D ;D ;D


;)
Oelaalalaa. Oelaalalaa. En reclame. Hoppetee!  ;)

Franky R.

Citaat van: Fabian op 14 februari 2013 - 16:05:35
Citaat van: Franky R. op 14 februari 2013 - 16:04:08
Citaat van: Fabian op 14 februari 2013 - 15:41:00
Ik zou nog geen cent neerleggen om naar die Fransen te kijken en te luisteren.
Oelala..wat ben je gemeen, Fabain...Oelala... ;D ;D ;D


;)
Oelaalalaa. Oelaalalaa. En reclame. Hoppetee!  ;)
;D

robbert

Citaat van: SDG op 14 februari 2013 - 15:13:07
België lijkt voorlopig nog een uitzondering op de regel. Zowel op de Nederlandstalige omroepen (VT4) als de Franstalige (RTBF) is de F1 nog gewoon vrij te ontvangen. RTBF gaat vanaf dit jaar trouwens ook de MotoGP en Moto2 rechtstreeks uitzenden.

ja ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren. De landen rond belgie blijken de strijd tegen betaalde zenders te verliezen. Ik vrees dat belgie ook nog gaat volgen, mss dit jaar nog niet ,maar toch waarschijnlijk het seizoen erna

Fabian

België zal inderdaad ook wel volgen denk ik. Uit pure noodzaak. De uitzendrechten zijn zo duur dat het voor kleine landen zoals Nederland en België niet meer te doen is voor een 'gewone' zender.

robbert


SDG

Citaat van: Fabian op 14 februari 2013 - 17:31:32
België zal inderdaad ook wel volgen denk ik. Uit pure noodzaak. De uitzendrechten zijn zo duur dat het voor kleine landen zoals Nederland en België niet meer te doen is voor een 'gewone' zender.

Al is maar de vraag wie dat hier eventueel zou overnemen. De markt is hier op zich al behoorlijk klein en is bovendien ook nog eens gesplitst in twee taalgebieden. Ik vrees ergens, mocht F1 hier van de kabel verdwijnen, het Franstalige landsgedeelte dan gewoon naar de Franse betaalzenders gedirigeerd zal worden, terwijl het voor het Nederlandstalige gedeelte weer eens als vanouds 'pour les Flamands la même chose' zal worden, aangezien de Nederlandse commerciële zenders niet toegelaten zijn in Vlaanderen. Wie in Vlaanderen dan nog F1 wil zien, zal dan veel geld mogen ophoesten voor een Franse betaalzender die voor de rest weinig toegevoegde waarde heeft.

robbert

Citaat van: SDG op 14 februari 2013 - 19:08:22
Citaat van: Fabian op 14 februari 2013 - 17:31:32
België zal inderdaad ook wel volgen denk ik. Uit pure noodzaak. De uitzendrechten zijn zo duur dat het voor kleine landen zoals Nederland en België niet meer te doen is voor een 'gewone' zender.

Al is maar de vraag wie dat hier eventueel zou overnemen. De markt is hier op zich al behoorlijk klein en is bovendien ook nog eens gesplitst in twee taalgebieden. Ik vrees ergens, mocht F1 hier van de kabel verdwijnen, het Franstalige landsgedeelte dan gewoon naar de Franse betaalzenders gedirigeerd zal worden, terwijl het voor het Nederlandstalige gedeelte weer eens als vanouds 'pour les Flamands la même chose' zal worden, aangezien de Nederlandse commerciële zenders niet toegelaten zijn in Vlaanderen. Wie in Vlaanderen dan nog F1 wil zien, zal dan veel geld mogen ophoesten voor een Franse betaalzender die voor de rest weinig toegevoegde waarde heeft.


ja ik denk ook, dat er geen enkele vlaamse zender dit wil overnemen.