Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

0634

Volgens mij kost een eredivisiepot 6 euro per wedstrijd heb ik wel eens gehoord. Dus dat tik aardig aan.

Kootje

Als datzelfde tarief ook voor F1 gehanteerd wordt, gaat pay-per-view tussen de €42,- en €60,- pj kosten. Is toch 'n aanzienlijk verschil met die €152,- die je voor 'n totaalpakket moet betalen. Voordeel daarvan is uiteraard wel dat je ook de VT's en Q kunt bekijken en daarnaast nog eens de beschikking krijgt over die extra kanalen. Daarnaast heb je, mocht 't je interesseren, ook nog eens heel veel voetbal, tennis, basketbal etc. Hmmm .... als de prijs van 'n F1 abbootje ergens tussen die €60,- en €150,- in ligt, denk ik dat ik daar voor ga. Anders wordt het toch echt pay-per-view en/of streamen.

0634

Sja, eigenlijk interesseren die extra beelden en zo me geen ene reet. Ik wil gewoon de wedstrijd zien. Al die onzin er omheen kan me, daar word ik niet warm of koud van. Verder kan ik VT's nooit zien, dus dat boeit ook niet. Maar ik vind andere sporten af en toe ook wel aardig, dus dat scheelt. Bovendien kap ik dan met Eredivisie live, dus qua geld maakt het weinig verschil voor mij. Eigenlijk heel eenvoudig voor mij: EL omruilen voor Sport1. Jammer dat we moeten betalen, maar soit, het zij zo.

Kootje

Oke .... doe je het zo, dan zal het financieel idd niet veel uitmaken. Maar dan mis je dus voortaan wel je Eredivisievoetbal, want dat heeft Sport1 niet. ::)

0634

Nee maar ja, kiezen tussen eredivisievoetbal of F1 is voor mij geen keuze.

Kootje

 ;D   

Voor mij ook niet hoor, totaal geen keuze zelfs. Toch had ik verwacht dat dit voor iemand mét Eredivisie Live wel 'n keuze zou zijn.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 02 februari 2013 - 07:01:07
Gratis te volgen: 10 via de Beeb en wellicht nog 3 andere via Veronica, blijven er dus max. 10 over die je via betaal-TV moet volgen.
Rest de vraag: Wat kost 'n abbo Sport1 (Ziggo €152,- pj), 'n Formule 1 abbo Sport1, of 10x 'n losse race via pay-per-view?
Wat de goedkoopste is, is iig wat ik in huis ga halen, want ik ben niet van plan meer te betalen dan absoluut noodzakelijk.
Ik ga voor hetzelfdee optie of ik moet voor 1 maart een baan vinden. Ik kan mss. over twee weken op gesprek bij de RET...Duim voor mij!

Kootje

Je was toch trucker of niet? Niet om het een of ander hoor, maar de RET is toch 'n trammaatschappij? Wat moeten die met 'n trucker? Dat vraag ik niet om negatief te doen hoor, maar daar ben ik toch serieus nieuwsgierig naar. Hoe dan ook, veel succes met je gesprek volgende maand.

Enzo


Franky R.

Citaat van: Kootje op 02 februari 2013 - 21:00:07
Je was toch trucker of niet? Niet om het een of ander hoor, maar de RET is toch 'n trammaatschappij? Wat moeten die met 'n trucker? Dat vraag ik niet om negatief te doen hoor, maar daar ben ik toch serieus nieuwsgierig naar. Hoe dan ook, veel succes met je gesprek volgende maand.
;D ;D ;D


RET doet wel meer dan trams hoor...De huidige RET omvat OV per trams, bussen en metro. Via een goede vriend, die als buschauffeur werkt bij de RET, kon ik solliciteren voor de functie van metrobestuurder.
Sowieso is het zeer moeilijk om werk te vinden in de transport, als je weet dat er in 2012 alleen al tientallen transportbedrijven zijn omgevallen.


@Enzo,
Dank je wel.

Iceman2012

Citaat van: Kootje op 02 februari 2013 - 09:56:12
;D   

Voor mij ook niet hoor, totaal geen keuze zelfs. Toch had ik verwacht dat dit voor iemand mét Eredivisie Live wel 'n keuze zou zijn.
rare mensen, die voetbalfans ;) maar goed, een echte voetbalfan moet sowieso sport 1 hebben, dus dit lijkt me idd een inkoppertje

0634

Maar ik ben ook geen voetbalfan, slechts een liefhebber. Zou Sport1 ook nooit aanschaffen als ze geen F1 zouden hebben gehad. 

SDG

Citaat van: Kootje op 02 februari 2013 - 08:37:20
Als datzelfde tarief ook voor F1 gehanteerd wordt, gaat pay-per-view tussen de €42,- en €60,- pj kosten. Is toch 'n aanzienlijk verschil met die €152,- die je voor 'n totaalpakket moet betalen. Voordeel daarvan is uiteraard wel dat je ook de VT's en Q kunt bekijken en daarnaast nog eens de beschikking krijgt over die extra kanalen. Daarnaast heb je, mocht 't je interesseren, ook nog eens heel veel voetbal, tennis, basketbal etc. Hmmm .... als de prijs van 'n F1 abbootje ergens tussen die €60,- en €150,- in ligt, denk ik dat ik daar voor ga. Anders wordt het toch echt pay-per-view en/of streamen.

Je krijgt er de MotoGP ook nog bij, he. Aan Julian Ryder van British Eurosport kan uiteraard niemand tippen qua vakkennis, maar ik vind die Frank Weeink toch best te pruimen als verslaggever.

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 02 februari 2013 - 22:58:40
Maar ik ben ook geen voetbalfan, slechts een liefhebber. Zou Sport1 ook nooit aanschaffen als ze geen F1 zouden hebben gehad.
ohw, wat is het verschil tussen een voetbalfan en een liefhebber dan?? een F1 fan is iemand die van F1 houdt, dus een voetbalfan iemand die van voetbal houdt toch?? Maar goed, het mooiste voetbal zie je toch echt op sport1, dus voor jou als liefhebber een mooie bonus!

0634

Het mooiste voetbal? Wie bepaald dat dan? Of werk jij bij Sport1 ofzoiets? CL, UL en de EKs en WKs zijn bv bij de NOS. En dan over liefhebber of fan zijn, volgens mij snap je zelf het verschil best maar doe je een halfslachtige poging om een vaag punt te maken. Maar goed, fan is voor mij de overteffende trap van liefhebber. Alleen van F1 ben ik fan, van heel veel andere dingen, mensen, bands, gerechten, merken, films, liedjes, etc. etc., ben ik een liefhebber. Eind jaren '80 werd ik fan van Senna en Mansell, daarna ben ik van geen enkele andere rijder meer fan geweest, hoewel van een hele rits rijders sinds die tijd liefhebber ben geweest.

Het verschil tussen F1 en voetbal is dat ik voetbal wel leuk vind. Zoals ik darts, MotoGP en Snow Patrol, Coldplay, pizzaeten, Mario Bros spelen met mijn zoontje en Anouk ook wel leuk vind. Niet meer dan dat. Ik kijk het regelmatig, maar het meeste niet. Ik blijf er niet voor thuis, heb thuis geen t-shirts, vaantjes, sjaaltjes, of andere relikwieen, zou er niet voor op staan als het midden in de nacht is en ga nooit naar het stadion, de laatste keer dat ik er was speelde Ajax nog in de Meer. Ik vind het leuk. That's it. Liefhebber dus, geen fan. En dan richt het zich ook nog alleen op Ajax (Ajax-liefhebber dus eigenlijk, de rest van die sport boeit nog minder, wat raar is want ze beoefenen toch echt dezelfde sport ;)) want andere clubs zie ik zelden voetballen. Soms een CL finale of iets dergelijks, of EL CLassico als Sport1 weer eens een maandje gratis is. Een fan zit wekelijks in het stadion, ik zie Ajax ongeveer één keer per maand op tv en lees de overige uitslagen wel op teletekst of in de krant, zoals ik er ook van op de hoogte ben wie de Australian Open heeft gewonnen of goud wint op 100 meter op de OS. Toch ben ik er allemaal geen fan van hoor.