Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 30 januari 2013 - 13:42:15
Overigens is Sport1 in februari in Nederland gratis te zien  :)

Toch jammer dat het F1 seizoen in Maart begint. ::)

T.Nuvolari


gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Citaat van: gloudiesaurus op 01 februari 2013 - 13:00:49
http://www.gppits.net/nieuws/sport1_heeft_formule_1_binnen/

Het is officieel!! Ben wel benieuwd wat dat kijken naar meerde kanalen precies inhoudt  :)


Ik ben wel benieuwd wat die grap gaat kosten.

gloudiesaurus

Normaal abonnement kost 15 euro per maand...

Een losse voetbalwedstrijd kost 7 euro. Ik vermoed dat dat bij de F1 hetzelfde zal zijn....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Maar ze zeggen dat er een speciaal F1 abbonement komt en aangezien er minder F1 word uitgezonden dan voetbal moet dit ook goedkoper zijn. Wellicht dat het inlc. een aanbieding het een overweging waard is om het aan te schaffen.

gloudiesaurus

Citaat van: Sabai op 01 februari 2013 - 13:19:38
Maar ze zeggen dat er een speciaal F1 abonnement komt en aangezien er minder F1 word uitgezonden dan voetbal moet dit ook goedkoper zijn. Wellicht dat het inlc. een aanbieding het een overweging waard is om het aan te schaffen.

Zou kunnen ik ben benieuwd  :)

Vaak hebben ze een aanbieding dat je 3 maanden voor 15 euro kan kijken. Volgens mij loopt deze aanbieding nu ook nog....  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

rafael25

Livestreams helpt dat ook..

Gewoon goed zoeken en dan heb je goede kwaliteit, als je pc niet de hele tijd hoeft te bufferen... Ik ga echt niet betaling!!!

TheIceman

Ik hoop dat er zoiets komt als Eredivisie Live GO!, dat je gewoon voor 12,95 per maand alle wedstrijden (dus hopelijk ook de F1) kan kijken op de pc/iPad, met name aangezien wij het enige gezin in Nederland zijn dat nog geen digitale tv heeft! :) Dan moet ik wel EL GO opzeggen, anders wordt het een dure grap.

janke

Zo als ik het heb gelezen worden de races ook aangeboden via pay-per-vieuw. UPC, Ziggo en KPN gaan dat aanbieden. Vind ik prima, maak je zelf uit wat je wilt zien, en je bent niet gebonden aan een abo.
Some things are too important to be left in the past.

SDG

Citaat van: rafael25 op 01 februari 2013 - 13:47:15
Livestreams helpt dat ook..

Gewoon goed zoeken en dan heb je goede kwaliteit, als je pc niet de hele tijd hoeft te bufferen... Ik ga echt niet betaling!!!

Ik ga binnenkort upgraden van ADSL naar VDSL. Dat zal de stabiliteit allicht ook wel ten goede komen...

Jehoentelaar

Pay-per-view vind ik wel het overwegen waard. Hoef ik niet mee te betalen aan die onzin die buitenlands voetbal en vrije trainingen heten, maar kan ik toch de races zien. Beetje technisch doen en we hebben het via computerverbinding gewoon op de tv. Mooi. 8)

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 01 februari 2013 - 16:08:59
Pay-per-view vind ik wel het overwegen waard. Hoef ik niet mee te betalen aan die onzin die buitenlands voetbal en vrije trainingen heten, maar kan ik toch de races zien. Beetje technisch doen en we hebben het via computerverbinding gewoon op de tv. Mooi. 8)

Als je toch alle GP's gaat kijken is een abbonement misschien wel goedkoper dan pay per view...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Alleen de races die niet op de BBC zijn, uiteraard. Moet wel een vooruitgang zijn. :P

Kootje

Gratis te volgen: 10 via de Beeb en wellicht nog 3 andere via Veronica, blijven er dus max. 10 over die je via betaal-TV moet volgen.
Rest de vraag: Wat kost 'n abbo Sport1 (Ziggo €152,- pj), 'n Formule 1 abbo Sport1, of 10x 'n losse race via pay-per-view?
Wat de goedkoopste is, is iig wat ik in huis ga halen, want ik ben niet van plan meer te betalen dan absoluut noodzakelijk.