Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Kootje

Citaat van: Fabian op 12 december 2012 - 23:43:24
Citaat van: gloudiesaurus op 12 december 2012 - 23:42:05
Als Van der Garde erbij komt met Caterham stijgt de interesse wel hoor  :)
Maar goed als het op Sport1 komt zullen veel kijkers afhaken  >:(


De interesse zal zeker stijgen, maar Sport 1 is weer een afknapper.

Daarom zal het efffect moeilijk meetbaar zijn.
Veel mensen zullen dankzij Sport 1 afhaken, maar dat zullen er weer minder zijn als Giedo in de F1 komt.

0634

Citaat van: Fabian op 12 december 2012 - 23:43:24
Citaat van: gloudiesaurus op 12 december 2012 - 23:42:05
Als Van der Garde erbij komt met Caterham stijgt de interesse wel hoor  :)
Maar goed als het op Sport1 komt zullen veel kijkers afhaken  >:(


De interesse zal zeker stijgen, maar Sport 1 is weer een afknapper.
Ach weet je: de meeste races zijn op zondagmiddag. Vermoedelijk het tijdstip waarop velen sowieso wat anders te doen hebben (daarom zouden races ook 's avonds moeten zijn). Grote kans dus dat het grootste deel van de kijkers toch al echte F1 fans waren. En die zullen weinig problemen hebben met het aanschaffen van een Sport 1 abbootje. Ik niet in ieder geval. Sterker, ik ben blij dat ik van RTL7 af ben.

Kootje

CitaatGrote kans dus dat het grootste deel van de kijkers toch al echte F1 fans waren. En die zullen weinig problemen hebben met het aanschaffen van een Sport 1 abbootje

Ik zie mezelf toch ook wel als groot F1 fan, maar ik heb daar wel moeite mee om eerlijk te zijn.
Gezien de reacties van anderen op dit topic sta ik daar ook niet alleen in, en ik denk dat iedereen op dit Forum groot F12 fan is.
Waarom zou je anders je spaarzame vrije tijd besteden aan zoiets triviaals als lullen over deze sport.
Maar goed ... ik heb iig niet zo'n zin om ruim 15,- pm neer te tellen om soms maar één en gedurende deze tijd zelfs géén race te kunnen zien.
Tijdens de winterperiode en of zomerstop dit abbootje opzeggen vergeet ik, dat weet ik nu al, en de rest van wat ze uitzenden boeit me totaal niet, dus ....

0634

Ik wilde er ook niet mee zeggen dat jij geen groot F1 fan bent hoor, misschien drukte ik me ongelukkig uit. Maar goed, ik zou denken dat 15 euro voor 2 races (per maand gemiddeld) toch wel te doen is, maar dat is ieders keuze natuurlijk.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 15 december 2012 - 10:52:58
Ik wilde er ook niet mee zeggen dat jij geen groot F1 fan bent hoor, misschien drukte ik me ongelukkig uit.

Zo pikte ik 'm ook niet op hoor.
Dat ik mezelf op die manier neerzette was meer om aan te geven dat niet iedere grote F1 fan moeiteloos 15,- pm neertelt voor Sport 1

Even 'n klein en versimpelt rekensommetje (12x ruim 15,-) leert mij dat je per jaar ruim 180,- moet betalen voor 20 races.
Gaat 't je dus ruim 9,- per race kosten, en dat vind ik vrij veel voor 2 uurtjes TV.
En dan kan ik 't nu nog betalen, maar hoeveel F1 fans zouden er zijn die dit geld simpelweg niet eens hebben?

Jehoentelaar

*Steekt hand op*. Hier hebben we het geld er niet voor, pas als Eredivisie Live de deur uit gaat (maar dat is de heilige zender in dit huishouden, dus daar kom ik maar niet aan) zou het kunnen. Ik zou het echter zelf ook niet willen al zouden we het kunnen opbrengen, want alle andere dingen die Sport1 uitzendt vind ik bij lange na niet zo interessant als de sportprogramma's die op andere zenders voorbij komen. En op papier is een uitgebreide voor- en nabeschouwing leuk, maar ik heb me toch een jaar groen en geel zitten ergeren aan Froukje de Both, die er he-le-maal geen kerstboom van snapte. Dan liever wat races BBC, drie Veronica (of niet, hangt er vanaf wie zij achter de microfoon zetten) en de rest op de Duitser.

Fabian


Kootje

Citaat
Dan liever wat races BBC, drie Veronica (of niet, hangt er vanaf wie zij achter de microfoon zetten) en de rest op de Duitser.

Precies.
Hopelijk zend Veronica net 3 andere races uit dan de Beeb, de rest kijk ik dan wel via streams od.

Enzo

Zal Mol eigenlijk meegaan naar Sport 1? Zoals Brundle naar Sky is gegaan .

Fabian

Citaat van: Enzo op 15 december 2012 - 14:12:37
Zal Mol eigenlijk meegaan naar Sport 1? Zoals Brundle naar Sky is gegaan .
Ik hoop het wel!


Iceman2012

tja, voor de voetballiefhebber is sport 1 natuurlijk sowieso al een must. Daarnaast deden ze ook al Moto GP en nu dus ook F1. Ik vind het prima. Voor mij zeker die 15 euro waard. Maar goed, betalen voor iets dat altijd gratis was roept uiteraard weerstand op.

Fabian

Citaat van: Iceman2012 op 15 december 2012 - 14:54:50
tja, voor de voetballiefhebber is sport 1 natuurlijk sowieso al een must. Daarnaast deden ze ook al Moto GP en nu dus ook F1. Ik vind het prima. Voor mij zeker die 15 euro waard. Maar goed, betalen voor iets dat altijd gratis was roept uiteraard weerstand op.
Ik ben ook een enorme voetballiefhebber, maar heb geen Sport 1. Ik hoef niet al die wedstrijden te zien anders kijk ik alleen maar voetbal. Maar goed ik wil de F1 zien dus ga ik 15 euro per maand betalen. Het risico met de streams ga ik niet lopen ook al hoor ik vaak dat het goed te doen is.

Edwin90

Inderdaad, ik wil gewoon Formule 1 kijken. Zonder me zondagochtend druk te moeten maken of en waar ik het kan kijken. Ik moét het gewoon zien. Dus als ik eerst uit moet zoeken naar een crappy livestream die 4x uitvalt dan wordt het waarschijnlijk gewoon een stresvol jaar.

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 15 december 2012 - 15:35:45
Inderdaad, ik wil gewoon Formule 1 kijken. Zonder me zondagochtend druk te moeten maken of en waar ik het kan kijken. Ik moét het gewoon zien. Dus als ik eerst uit moet zoeken naar een crappy livestream die 4x uitvalt dan wordt het waarschijnlijk gewoon een stresvol jaar.
Precies. Zekerheid voor alles!