Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Edwin90

Veronica zal ook geen andere races uit kunnen zenden, aangezien ze alleen in de avond uit mogen zenden. En laat deze races nou net in de avond zijn.  ;)

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 29 november 2012 - 21:24:45
Als ze op meerdere kanalen gaan uitzenden en dat je zelf camera's kan kiezen etc. dan ben ik wel benieuwd

Dat is idd 'n leuke optie.


CitaatEn alle trainingen is ook wel wat waard...

Tsja .... op vrijdag werk ik, en tijdens VT3 ben ik op het voetbalveld te vinden.
Tenminste .... wanneer het 'n raceweekend met de race om 14.00 uur betreft.

Jehoentelaar

Voor mij heeft het met colleges e.d. ook geen meerwaarde om de trainingen er bij te krijgen. Alleen VT3 is af en toe leuk.

0634

Aan de VT's heb ik idd ook helemaal niks. En de andere camerastanden... ach, daar ben ik allemaal niet zo van. Ik wil vnml gewoon F1 kijken, gewoon rechttoe, rechtaan. Maar goed, het is nu eenmaal zo, dus komend voorjaar schaf ik Sport1 aan. Geen twijfel over. De enige twijfels is of ik Eredivisie Live in ruil daarvoor opzeg of niet. Anders wordt het wel heel veel sport op tv.

gloudiesaurus

Ik heb ook Eredivisielive, en dan Sport1 erbij, word wel een dure hobby  ;)

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Nou ..... tikt aardig aan dan ja.
Maar ja ..... als je graag voetbal kijkt, dan is het 't wel waard.
Ik heb echter genoeg aan Utreg - AZ dit weekend, en de rest kijk ik wel op studio Sport.
Weet niet of het 't dan waard is.

SDG

Citaat van: Jeroen op 30 november 2012 - 19:50:58
Aan de VT's heb ik idd ook helemaal niks. En de andere camerastanden... ach, daar ben ik allemaal niet zo van. Ik wil vnml gewoon F1 kijken, gewoon rechttoe, rechtaan. Maar goed, het is nu eenmaal zo, dus komend voorjaar schaf ik Sport1 aan. Geen twijfel over. De enige twijfels is of ik Eredivisie Live in ruil daarvoor opzeg of niet. Anders wordt het wel heel veel sport op tv.

As ik zelf zou moeten kiezen tussen Formule 1 en MotoGP enerzijds of voetbal anderzijds zou ik het wel vlug weten, hoor...  ;D

0634

Citaat van: SDG op 01 december 2012 - 10:03:17
Citaat van: Jeroen op 30 november 2012 - 19:50:58
Aan de VT's heb ik idd ook helemaal niks. En de andere camerastanden... ach, daar ben ik allemaal niet zo van. Ik wil vnml gewoon F1 kijken, gewoon rechttoe, rechtaan. Maar goed, het is nu eenmaal zo, dus komend voorjaar schaf ik Sport1 aan. Geen twijfel over. De enige twijfels is of ik Eredivisie Live in ruil daarvoor opzeg of niet. Anders wordt het wel heel veel sport op tv.

As ik zelf zou moeten kiezen tussen Formule 1 en MotoGP enerzijds of voetbal anderzijds zou ik het wel vlug weten, hoor...  ;D

Daar is ook geen twijfel over: te allen tijde F1 en Moto GP.

De twijfel is alleen of ik uitsluitend voor F1 ga betalen of voor F1 én Eredivisie Live... Daar ben ik nog niet uit, maar ik nijg gezien de kosten naar het eerste.

Wings

Citaat van: Fabian op 26 november 2012 - 18:49:06
Dus eigenlijk kunnen we SBS ook wegstrepen als ik dit allemaal zo lees.

De soep wordt nooit zo heet gegeten als opgediend. Niet voor niks vecht SBS voor deze rechten. De kosten zijn bekend en dus overwogen.

Kootje

Citaat van: Wings op 01 december 2012 - 11:00:52
Citaat van: Fabian op 26 november 2012 - 18:49:06
Dus eigenlijk kunnen we SBS ook wegstrepen als ik dit allemaal zo lees.

De soep wordt nooit zo heet gegeten als opgediend. Niet voor niks vecht SBS voor deze rechten. De kosten zijn bekend en dus overwogen.

Beetje late reactie nu al bekend is dat Sport1 de rechten heeft en SBS (in de vorm van Veronica) slechts 3 races uit zal zenden. ;)

Jehoentelaar

Nu Eredivisie Live is overgenomen door FOX kunnen er wel wat dingen gaan veranderen. Ik heb her en der gehoord (niks erover gelezen, geen tijd gehad voor wat research hierover) dat EL op termijn wordt uitgebreid naar een wat algemenere zender met andere sporten en films. Tevens wordt er gesproken over een open zender, wat zou kunnen betekenen dat de grote Eredivisieduels deels niet achter de decoder zijn verdwenen. In ieder geval blijven de samenvattingen op het open net te zien.

Edwin90

Citaat van: Jehoentelaar op 01 december 2012 - 14:23:34
Nu Eredivisie Live is overgenomen door FOX kunnen er wel wat dingen gaan veranderen. Ik heb her en der gehoord (niks erover gelezen, geen tijd gehad voor wat research hierover) dat EL op termijn wordt uitgebreid naar een wat algemenere zender met andere sporten en films. Tevens wordt er gesproken over een open zender, wat zou kunnen betekenen dat de grote Eredivisieduels deels niet achter de decoder zijn verdwenen. In ieder geval blijven de samenvattingen op het open net te zien.

Klopt, er schijnt een open-net Fox kanaal te komen met de samenvattingen van de eredivisie. Dit komt omdat het geloof ik verplicht is voor de rechthebbenden van deze beelden om ze uit te zenden op het open net zodat deze voor iedereen te zien zijn.

Wat Sport1 betreft heeft Jeroen wel gelijk natuurlijk. Ik zie mezelf tijdens de race eigenlijk niet zappen naar een on-board kanaal, hoe vet het ook is om deze te hebben. De racebeelden op zich geven genoeg informatie over de race. Misschien voegt het wat toe als ze die on-board beelden bijvoorbeeld later uitzenden. Vrije Traininen zijn inderdaad op de vrijdag, dus die ga ik in negen van de tien gevallen toch niet kunnen zien. Niet dat trainingen zo boeiend zijn want het gaat eigenlijk (voor de kijker) nergens om.

Enzo

Ik zou het juist wel gaaf vinden, de onboard kanalen. De race mainstream op je PC, livetiming op je telefoon en een onboard op je TV, klinkt gaaf toch?  8)

gloudiesaurus

Citaat van: Enzo op 01 december 2012 - 17:07:47
Ik zou het juist wel gaaf vinden, de onboard kanalen. De race mainstream op je PC, livetiming op je telefoon en een onboard op je TV, klinkt gaaf toch?  8)

Sounds good to me!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Mwah, ik heb daar niks mee. Ik wil gewoon de race zien, zonder allerlei shots waar ik naar toe moet zappen. Voor je het weet ben je een soort Olav Mol en ben je zo met alles bezig dat je de helft van de race mist.