Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Wings


Fabian


Enzo

Citaat van: Fabian op 26 november 2012 - 11:01:05
Citaat van: Wings op 26 november 2012 - 08:01:56
SBS is ook nog in de race.
Dan maar hopen dat die als een duveltje uit de doos komen.

Ja leuk, om de 5 min reklame en af en toe het shownieuws erdoorheen... ::)

Fabian

Citaat van: Enzo op 26 november 2012 - 11:04:31
Citaat van: Fabian op 26 november 2012 - 11:01:05
Citaat van: Wings op 26 november 2012 - 08:01:56
SBS is ook nog in de race.
Dan maar hopen dat die als een duveltje uit de doos komen.

Ja leuk, om de 5 min reklame en af en toe het shownieuws erdoorheen... ::)
Nee zeker niet leuk. Krijg je dadelijk Gerard Joling als commentator. Dat is toch om te gillen!  ;)
Maar ik vind persoonlijk alles beter als betalen voor een F1 race....

T.Nuvolari

Citaat van: Fabian op 26 november 2012 - 11:05:38
Citaat van: Enzo op 26 november 2012 - 11:04:31
Citaat van: Fabian op 26 november 2012 - 11:01:05
Citaat van: Wings op 26 november 2012 - 08:01:56
SBS is ook nog in de race.
Dan maar hopen dat die als een duveltje uit de doos komen.

Ja leuk, om de 5 min reklame en af en toe het shownieuws erdoorheen... ::)
Nee zeker niet leuk. Krijg je dadelijk Gerard Joling als commentator. Dat is toch om te gillen!  ;)
Maar ik vind persoonlijk alles beter als betalen voor een F1 race....

't Is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Er zijn wereldwijd gekken genoeg die elk jaar per persoon bijna 600 euro betalen om dan 1,5uur lang om de 1,5min wat wagens in een flits voorbij zien te komen. Dat diezelfde mensen zich nu zouden laten afschrikken door een abbonementje van bijna 200 euro...

Franky R.

Citaat van: M@rc op 26 november 2012 - 11:11:32


't Is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Er zijn wereldwijd gekken genoeg die elk jaar per persoon bijna 600 euro betalen om dan 1,5uur lang om de 1,5min wat wagens in een flits voorbij zien te komen. Dat diezelfde mensen zich nu zouden laten afschrikken door een abbonementje van bijna 200 euro...


Marc,


'Wij' zijn de Hollanders...dus als het een beetje minder kan of goedkoper, dan graag... ;)

shelby

Heeft niemand ervaring hier met een dreambox? Volgens mij kan je hiermee GRATIS!! naar alle zenders kijken.

Kwam ik op internet tegen maar geen idee hoe het werkt ???

Franky R.

Citaat van: shelby op 26 november 2012 - 12:26:49
Heeft niemand ervaring hier met een dreambox? Volgens mij kan je hiermee GRATIS!! naar alle zenders kijken.

Kwam ik op internet tegen maar geen idee hoe het werkt ???
Dreambox...Ik heb die ombouwschema nog van dat ding...maar volgens mij werkt dat ding met een gehackte simkaart of hoe noem je dat? Dat zou met een andere satellietontvanger niet mogelijk zijn.


Tenminste, dat is wat ik ervan weet...

Jehoentelaar

Citaat van: Enzo op 26 november 2012 - 11:04:31
Citaat van: Fabian op 26 november 2012 - 11:01:05
Citaat van: Wings op 26 november 2012 - 08:01:56
SBS is ook nog in de race.
Dan maar hopen dat die als een duveltje uit de doos komen.

Ja leuk, om de 5 min reklame en af en toe het shownieuws erdoorheen... ::)
Zover ik weet valt SBS niet onder de regelgeving van Radio Télévision Luxenbourg, waaronder een programma-aanbieder hoort te vallen om tijdens live sportevenementen reclame te mogen uitzenden. Mocht dat nu nog het geval zijn, zal je tijdens live races op SBS6 geen reclame verwachten. Wat wel kan is enorme reclameblokken in voor- en nabeschouwingen, net zoals nu het geval is bij wedstrijden van het Nederlands Elftal.

T.Nuvolari

Citaat van: Franky R. op 26 november 2012 - 12:11:56
Citaat van: M@rc op 26 november 2012 - 11:11:32


't Is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Er zijn wereldwijd gekken genoeg die elk jaar per persoon bijna 600 euro betalen om dan 1,5uur lang om de 1,5min wat wagens in een flits voorbij zien te komen. Dat diezelfde mensen zich nu zouden laten afschrikken door een abbonementje van bijna 200 euro...


Marc,


'Wij' zijn de Hollanders...dus als het een beetje minder kan of goedkoper, dan graag... ;)

Niet enkel bij jullie hoor. Vlaming is naar het schijnt één van de grootste bonnetjesknippers en sinds AH hier zijn supermarkten komt opendoen gaat de Belg en masse op zoek naar de goedkoopste. ;)

Kootje

Inderdaad Jehoentelaar.
SBS valt onder de Nederlendse wetgeving, en die zegt dat LIVE evenementen niet door reclame onderbroken mogen woreden.
Dat was ook precies de reden dat SBS het 'n aantal jaar terug al vrij snel voor gezien hield, zonder reclameinkomsten is Formule 1 gewoonweg niet rendabel.

RTL valt onder de Luxemburgse wetgeving, en die hebben die bepaling niet.
Aangezien zij het mét reklameinkomsten ook al niet rendabel krijgen, verwacht ik niet dat SBS dit na ewerder falen nu ineens wel zal gaan lukken.
Ik zie hun dus niet als serieuze gegadigde, al weet je 't nooit met John de Mol sr.

Fabian

Dus eigenlijk kunnen we SBS ook wegstrepen als ik dit allemaal zo lees.


Kootje

http://www.gppits.net/nieuws/sport1_licht_een_tipje_van_de_sluier_op/


Sport 1 blijft via Ziggo dus E.15,20 per maand, waar je dan 6 zenders voor krijgt.
Drie van die zenders zenden voornamelijk voetbal uit, en twee louter Tennis en Golf.
De zesde zender is 'n algemene sportzender waar nu oa MotoGp en straks Formule 1 op uitgezonden word.
Twijfel nog steeds, want voetbal (uitgezonderd Oranje en de eredivisie), golf en tennis kijk ik niet, en dan vind ik dat toch vrij duur. ::)

gloudiesaurus

Als ze op meerdere kanalen gaan uitzenden en dat je zelf camera's kan kiezen etc. dan ben ik wel benieuwd  :) En alle trainingen is ook wel wat waard...

Ik denk dat ik Sport1 gaan proberen.

Veronica zend trouwens 3 GP's live uit, Brazilie, Amerika, en Canada...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is