Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Franky R.

Citaat van: Kootje op 24 november 2012 - 12:18:03

maar goed ..... laten we niet op de zaken vooruit lopen
voor hetzelfde geld zenden ze straks ook alle VT's live uit en hebben ze uitgebreide voor en nabeschouwingen, besteden ze ook volop aandacht aan GP2/GP3, en komt er ook nog wat interactiefs als het Red Button vd Beeb bij
in dat geval word ik wel bereid er wat extra's voor te betalen
In dat geval....en dan alleen dat geval, zou ik er best voor willen betalen...Maar als je ziet hoe Sport1 omgaat met MotoGP... ::) ::) ::)

Kootje

Tsja .... dat weet ik dan weer niet. :-\
Op de TT na volg ik de MotoGP amper tot helemaal niet.

Wat natuurlijk wel in ons voordeel kan werken is de veel grotere fanbase rondom F1
MotoGP is vergeleken met F1 eigenlijk maar 'n "kleine" sport, dus ik kan me voorstellen dat daar dan ook minder aandacht aan besteed wordt.

jende

ik heb een goeie site met meerdere f1 channels erop. kijk daar ook de trainingen,
even streamen via de tv en voila

robbert

Citaat van: jende op 25 november 2012 - 00:58:55
ik heb een goeie site met meerdere f1 channels erop. kijk daar ook de trainingen,
even streamen via de tv en voila

kan je mij eens die site geven via pm? ;)

0634

Ik neem gewoon een Sport1 abbonement. Jammer voor het geld, maar het is voor mij geen issue. Races missen of op een laptop kijken met wiebelige streams, daar begin ik niet aan.

Kootje

Citaat van: robbert op 25 november 2012 - 02:21:24
Citaat van: jende op 25 november 2012 - 00:58:55
ik heb een goeie site met meerdere f1 channels erop. kijk daar ook de trainingen,
even streamen via de tv en voila

kan je mij eens die site geven via pm? ;)

en mij?


Citaat van: Jeroen op 25 november 2012 - 08:21:40
Ik neem gewoon een Sport1 abbonement. Jammer voor het geld, maar het is voor mij geen issue. Races missen of op een laptop kijken met wiebelige streams, daar begin ik niet aan.

Races missen is voor mij ook geen optie, dat heb ik sinds '94 maar één keertje gedaan.
Gelukkig hoef ik ook weer niet te streamen over 'n laptoppie, m'n PC staat in directe verbinding met m'n TV, ik kan gewoon naar 'n 40" scherm turen.
Nu alleen nog de juiste streams vinden, want commentaar inándere talen dan Nederlands, Duits en Engels moet ik niet.

robbert

Citaat van: Jeroen op 25 november 2012 - 08:21:40
Ik neem gewoon een Sport1 abbonement. Jammer voor het geld, maar het is voor mij geen issue. Races missen of op een laptop kijken met wiebelige streams, daar begin ik niet aan.

inderdaad, en sommige blokkeren dan wel eens. Zo'n live stream is eigenlijk wel goed, voor als je een training wilt bekijken, maar de kwalificatie en race moet ik toch wel op tv in hd zien hoor

Sabai

Citaat van: robbert op 25 november 2012 - 02:21:24
Citaat van: jende op 25 november 2012 - 00:58:55
ik heb een goeie site met meerdere f1 channels erop. kijk daar ook de trainingen,
even streamen via de tv en voila

kan je mij eens die site geven via pm? ;)

Pm mij ook maar als je wilt :)

Fabian

Ik schaf ook gewoon een abonnementje. Het gaat me niet gebeuren dat die stream uitvalt ergens midden in de race.

Enzo

Ik niet denk ik, mijn huidige streamadresje doet het nu al een jaar goed en in HD.
Ik verwacht dat er meer illegale aanbieders komen volgend jaar, dus verwacht geen problemen.
Wel een spijtige ontwikkeling imo.

Makke

Citaat van: Enzo op 25 november 2012 - 11:48:22
Ik niet denk ik, mijn huidige streamadresje doet het nu al een jaar goed en in HD.

En over welk streampje heb je het dan? Ik poog al eens te kijken naar een stream van skysports, omdat ik een maagzweer ontwikkel door het gezwets op VT4. Maar echt stabiel is die stream niet. Tijdens sommige races is die stabiel, in andere races valt die dan weer uit of hapert die, waardoor ik toch nog naar VT4 moet kijken.

Enzo

Citaat van: Makke op 25 november 2012 - 11:52:18
Citaat van: Enzo op 25 november 2012 - 11:48:22
Ik niet denk ik, mijn huidige streamadresje doet het nu al een jaar goed en in HD.

En over welk streampje heb je het dan? Ik poog al eens te kijken naar een stream van skysports, omdat ik een maagzweer ontwikkel door het gezwets op VT4. Maar echt stabiel is die stream niet. Tijdens sommige races is die stabiel, in andere races valt die dan weer uit of hapert die, waardoor ik toch nog naar VT4 moet kijken.

PM



Folkert

Citaat van: Fabian op 24 november 2012 - 12:10:28
Ik MOET het live zien. Ik ben verslaafd....
Zo jong, zo naïef. Zonde..

Ik ga denk ik sowieso voor het hele 1 pakket. Sport, Film en nog wat. Ga switchen van aanbieder en verhuis naar KPN en die had volgens mij erg goede aanbieding.
Trotse vader van Rosalie(L)