Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

gloudiesaurus

Je kunt ook per wedstrijd bestellen, kost bij het voetbal 4 euro.
Lijkt me sterk dat ze een apart F1 abbonement gaan maken. Sport1 heeft btw ook de MotoGP maar dat sneeuwt daar helemaal onder het voetbal....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Shitzooi!
Ik zit bij UPC en daar kost Sport1 15 euro per maand bovenop de normale abo...Ik hoop mee met Peter dat we ook per GP kunnen bestellen. Om te kijken over ze er iets van bakken...
Shitzooi!
>:(

Victor Monza 2008

In België heb je wel een uitgebreide keuze, voorlopig zonder betalen: vier, rtbf, bbc en rtl Köln. Jammer dat bbc niet meer alle races uitzendt want de drie anderen blinken soms uit in het onderbreken van de uitzending met commerciële boodschappen op cruciale momenten, dan wordt het zappen alhoewel ze er dan nog in slagen op hetzelfde moment scheerschuim te promoten. Als Vettel aficionado geniet rtl mijn voorkeur voor voor- en nabeschouwingen, bbc is het objectiefst en geven je de meeste randinformatie tijdens de wetstrijd, vier heeft twee bevooroordeelde oenen als commentators, deze laatste zender besliste pas op het laatste moment de GP USA live uit te zenden in plaats van om 23 uur zoals eerst voorzien .De timing'12 app op de ipad is een goeie aanvulling voor wedstrijd data, er is wel een tijdsverschuiving van een vijf à tien seconden met de beelden op het scherm.
Ik zie betaald kijken, dan wel zonder reclame en met berichtgeving op bbc niveau, wel zitten als ook de vrijdag en zaterdagsessies uitgezonden worden, liefst met ook DTM, 24 h Le Mans en andere toestanden, die nu verspreid liggen over verschillende zenders.

SDG

Citaat van: Victor Monza 2008 op 23 november 2012 - 01:35:27
In België heb je wel een uitgebreide keuze, voorlopig zonder betalen: vier, rtbf, bbc en rtl Köln. Jammer dat bbc niet meer alle races uitzendt want de drie anderen blinken soms uit in het onderbreken van de uitzending met commerciële boodschappen op cruciale momenten, dan wordt het zappen alhoewel ze er dan nog in slagen op hetzelfde moment scheerschuim te promoten. Als Vettel aficionado geniet rtl mijn voorkeur voor voor- en nabeschouwingen, bbc is het objectiefst en geven je de meeste randinformatie tijdens de wetstrijd, vier heeft twee bevooroordeelde oenen als commentators, deze laatste zender besliste pas op het laatste moment de GP USA live uit te zenden in plaats van om 23 uur zoals eerst voorzien .De timing'12 app op de ipad is een goeie aanvulling voor wedstrijd data, er is wel een tijdsverschuiving van een vijf à tien seconden met de beelden op het scherm.
Ik zie betaald kijken, dan wel zonder reclame en met berichtgeving op bbc niveau, wel zitten als ook de vrijdag en zaterdagsessies uitgezonden worden, liefst met ook DTM, 24 h Le Mans en andere toestanden, die nu verspreid liggen over verschillende zenders.

Ik kan daar ook nog Eurosport FR (zenden enkel de trainingen rechtstreeks uit, dacht ik, en de race in uitgesteld relais) en TF1 aan toevoegen.

Breaktest

Jammer maar er helaas, ik ga beslist niet mee achter de decoder. Het startveld wordt volgend jaar minder en het jaar daarop hoogst waarschijnlijk weer. Waarom meer betalen voor een product dat minder te bieden heeft. De helft van de wedstrijden is sowieso niet om aan te zien; een kwartier na de start val ik meestal in slaap. Het moet echt wel treurig met je gesteld zijn wil je daarin meegaan. Wat mij betreft heeft het circus haar hand overspeeld, en niet zo'n beetje ook. Met een samenvatting kan ik heel goed leven; misschien beter zelfs. Kortom, ik zie er al naar uit mijn zondagen een andere invulling te geven, er is meer in het leven dan F1. En als ik zin in een race heb: de laatste jaren is de MotoGP een beetje uit beeld geraakt, maar ik lees dan Valentino Rossi weer terug is bij Yamaha; ik denk dat ik daar weer eens vaker naar ga kijken. Daarnaast zal het budget dat bij RTL vrijkomt vast voort iets anders worden besteed, Nascar misschien. Het enige waar ik nog een beetje warm voor zou lopen is een Europese competitie, zie:
http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,11248.msg342945.html#msg342945.

T.Nuvolari

Wij hebben thuis al een decoder voor Telenet digital TV dus zelfde opties als Victor, maar ik weet nog niet of ik extra zou betalen voor F1. Voorlopig ook niet nodig natuurlijk. Heb voor de race in Korea voor de eerste keer eens afgestemd op Vier en Kris wauters viel beter mee dan verwacht vond ik. Die co-commentator is die snul van het Nieuwsblad, zijn krantenartikels en blogs doen ook steeds mijn wenkbrauwen fronsen.
Voor USA wilde ik ook afstemmen op Vier, omdat ik voor de live uitzending op RTBF niet vrij was, pech gehad en het moeten stellen met de samenvatting op BBC. Maar da's dan wel een héééééél ruime samenvatting.

Edwin90

Als het programma er beter van wordt sta ik er niet negatief tegenover om Sport1 te nemen. Geen reclames vind ik al een hele verademing.

Kan ik ook weer MotoGP kijken met Nederlands commentaar. Frank Weeink geeft leuk enthousiast commentaar. Zou bij de Formule 1 ook niet misstaan denk ik.

Toch hoop ik stiekem dat Olav Mol blijft. Hij maakt wel veel fouten. Maar een Formule 1 race kijken is voor mij toch niet helemaal compleet zonder zijn stem.

Sabai

Ik zoek wel een live stream en de gp's die op de bbc worden uitgezonden kijk ik daar en anders neem ik hem wel op s'nachts word de race vaak herhaald op de bbc.En de samenvatting van de bbc is ook niet verkeerd trouwens. Een ding weet ik wel en dat is dat ik absoluut niet extra ga betalen voor een nutteloze voetbalzender waar ook F1 toevallig word uitgezonden.

Kootje

Citaat van: Sabai op 24 november 2012 - 10:44:57
Ik zoek wel een live stream en de gp's die op de bbc worden uitgezonden kijk ik daar en anders neem ik hem wel op s'nachts word de race vaak herhaald op de bbc.En de samenvatting van de bbc is ook niet verkeerd trouwens. Een ding weet ik wel en dat is dat ik absoluut niet extra ga betalen voor een nutteloze voetbalzender waar ook F1 toevallig word uitgezonden.

Helemaal mee eens.
10x BBC, met 'n beetje mazzel 2x 'n andere op SBS, dus slechts 8x via livestream.

Fabian


robbert

Citaat van: Fabian op 24 november 2012 - 12:10:28
Ik MOET het live zien. Ik ben verslaafd....

inderdaad, ik ook. Dat is waarschijnlijk typisch voor een echte f1 fan

Fabian

Citaat van: robbert op 24 november 2012 - 12:11:48
Citaat van: Fabian op 24 november 2012 - 12:10:28
Ik MOET het live zien. Ik ben verslaafd....

inderdaad, ik ook. Dat is waarschijnlijk typisch voor een echte f1 fan
Dat zou kunnen. Ik moet in ieder geval op een racezondag live de F1 kunnen zien.

Kootje

Citaat van: Fabian op 24 november 2012 - 12:14:45
Citaat van: robbert op 24 november 2012 - 12:11:48
Citaat van: Fabian op 24 november 2012 - 12:10:28
Ik MOET het live zien. Ik ben verslaafd....

inderdaad, ik ook. Dat is waarschijnlijk typisch voor een echte f1 fan
Dat zou kunnen. Ik moet in ieder geval op een racezondag live de F1 kunnen zien.

ik ook, maar we leven gelukkig in 'n tijd dat dit niet perse via pay-tv moet
ben vooralsnog niet van plan ervoor te gaan betalen

maar goed ..... laten we niet op de zaken vooruit lopen
voor hetzelfde geld zenden ze straks ook alle VT's live uit en hebben ze uitgebreide voor en nabeschouwingen, besteden ze ook volop aandacht aan GP2/GP3, en komt er ook nog wat interactiefs als het Red Button vd Beeb bij
in dat geval word ik wel bereid er wat extra's voor te betalen

Jehoentelaar

Als ik het rijtje af ga heb ik meer met de sportzenders Eredivisie Live, MotorsTV, Eurosport2 en ESPN America. Dat zit verspreid over twee pakketten, en om daarnaast nog Sport1 te willen voor de helft van de races zou het wel erg duur maken. Ruim 180 euro zou omgerekend 18 euro per race zijn (ik mis tegenwoordig een groot deel van de kwalificaties). Gekkenwerk. :D

Afhankelijk van het contract van RTL Deutschland wordt het 10 om 10 op RTL D en BBC.

Ben wel benieuwd wat de zogenoemde mannenzender van Nederland gaat doen om het gat op te vullen. Op alleen VI kun je niet leven om je kijkersaandeel vast te houden.

Victor Monza 2008

Het zal meer en meer een kwestie van budgetteren en keuzes maken worden, elke hobby kost geld. Stel 20 GP's en per GP 4 uur pract, 1 uur qual. en 2 uur wedstrijd, totaal 140 uur uitzending ( of 60 uur zonder de pract. ), de rekening is snel gemaakt. Wat kost bvb 30 films huren on line en dat is dan nog fake.