Spa: Man van de race?

Gestart door 0634, 02 september 2012 - 15:36:26

« vorige - volgende »

Zeg t maar.

Button
6 (28.6%)
Vettel
8 (38.1%)
Kimi
3 (14.3%)
Hulkenberg
3 (14.3%)
Massa
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Schumi
1 (4.8%)
Vergne
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Di Resta
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18


0634

Dan zeg ik t zelf wel: Vettel!!!!! Geweldig aanvallend gereden. Klasse.

Franky R.

Ik stem zelf voor Hulkenberg. Stijgt nu echt op toz van DiResta. Hopelijk kunnen ze bij FI dit niveau vasthouden.


Eervolle vermelding voor Schumi, maar vooral Kimi. Totally Stefan Bellof, maar dan zonder de crash! ;)

Kootje

Button, de hele race ongenaakbaar.
Zéér eervolle nominaties voor Vettel vanwege z'n succesvolle agressieve aanpak, en voor Kimi vanwege die briljante move op Schumi.

Wizard

Wat was daar nu zo gaaf aan? Van A tot Z leiden en met 2 vingers in de neus winnen. De McLaren was simpelweg het beste en niemand kon in zijn buurt komen. Complimenten aan Button hoor, maar meer dan zijn rondjes draaien heeft hij niet gedaan. In het verlengde daarvan de vraag of de races die Kimi, Seb en Schumacher reden, niet veel spraakmakender waren?

Wizard

Citaat van: Jeroen op 02 september 2012 - 16:29:12
Dan zeg ik t zelf wel: Vettel!!!!! Geweldig aanvallend gereden. Klasse.

Ik denk dat ik hier in mee ga. Het blijft ditmaal een moeilijke keuze.

Gerard

I ga met Franky mee! Eervolle vermelding voor Jens en Seb 8)

Franky R.

Citaat van: Wizard op 02 september 2012 - 16:59:22
Wat was daar nu zo gaaf aan? Van A tot Z leiden en met 2 vingers in de neus winnen. De McLaren was simpelweg het beste en niemand kon in zijn buurt komen. Complimenten aan Button hoor, maar meer dan zijn rondjes draaien heeft hij niet gedaan. In het verlengde daarvan de vraag of de races die Kimi, Seb en Schumacher reden, niet veel spraakmakender waren?


Ik wil niet vervelend doen, maar eerder bestempelde je Vettel als MVDR terwijl deze exact hetzelfde deed als Button vandaag?


Ik kan mij indenken dat iemand het mooi vind van Button, aangezien deze eerder diep in de put zat.

Wizard

Ik zeg ook nergens dat het nooit kan hé. En, zonder het stemmen op Vettel teruggelezen te hebben, zal er heus wel instaan dat het tegen mijn natuur is. De uitzondering zeg maar. Vandaag waren er toch rijders die van kiet zijn gegaan en een geweldige race hebben gereden. Dan vind ik het wel apart en vraag ik aan Kootje of de race van anderen hem misschien ontgaan is. Dat kan zomaar!

Franky R.

Citaat van: Wizard op 02 september 2012 - 17:06:12
Ik zeg ook nergens dat het nooit kan hé. En, zonder het stemmen op Vettel teruggelezen te hebben, zal er heus wel instaan dat het tegen mijn natuur is. De uitzondering zeg maar. Vandaag waren er toch rijders die van kiet zijn gegaan en een geweldige race hebben gereden. Dan vind ik het wel apart en vraag ik aan Kootje of de race van anderen hem misschien ontgaan is. Dat kan zomaar!


Ok dan!

Gerard

I ga met Franky mee! Eervolle vermelding voor Jens en Seb 8)

Franky R.

Citaat van: Gerard op 02 september 2012 - 17:38:34
I ga met Franky mee! Eervolle vermelding voor Jens en Seb 8)


Merci! ;)

Folkert

#12
Ik denk dat het behoorlijk moeilijk is, want rijders als Vettel, Webber Schumacher, Hulkenberg en Diresta hadden wel heel wat voordeel hierbij. Enige man(nnen) die geen voordeel hadden waren Button en Raikkonen. En Button liet gewoon iets magistraal zien.

Edit: Maar toch wel knap van Hulkenberg en vooral Vettel. Toch mooi aanvallend gereden.
Ik kies Button.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Hulkenberg. Zeer goede race gereden!

T.Nuvolari

Vettel, wie zegt er nu nog dat de man niet kan inhalen?